Przetargi.pl
Przetarg niegoraniczony na wykonanie remontów i adaptacji w budynkach Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego; nr 3 w Łomży, Śniadowie, Miastkowie, Piątnicy, oraz Gabinetu Lekarza Rodzinnego w Szczepankowie i Rogienicach, dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Szosa Zambrowska 1/27
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156949 , fax. 086 2156950
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej
    Szosa Zambrowska 1/27
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156949, fax. 086 2156950
    REGON: 45066562700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl./bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg niegoraniczony na wykonanie remontów i adaptacji w budynkach Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego; nr 3 w Łomży, Śniadowie, Miastkowie, Piątnicy, oraz Gabinetu Lekarza Rodzinnego w Szczepankowie i Rogienicach, dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontów i adaptacji w budynkach Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego; nr 3 w Łomży, Śniadowie, Miastkowie, Piątnicy, oraz Gabinetu Lekarza Rodzinnego w Szczepankowie i Rogienicach, dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia wszystkie warunki art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3. Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego in wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzone wykazem wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością podaniem ich wartości ( minimum 50000 zł każda) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 2 referencje. 5. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do przetargu należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Oświadczenie, że roboty zostaną wykonane w terminie do 4 miesięcy od podpisania umowy. 5. Oświadczenie, że wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 2 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót, 6. Oświadczenie, że przy wykonaniu robót wykonawca zastosuje wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane . Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania wykonawca przedstawi do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekaże przed odbiorem końcowym. 7. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca zatrudnia osobę, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane, a mianowicie, kierownika budowy z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. - kopie uprawnień i dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przynajmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( minimum 50000 zł każda) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. 9. Oświadczenie, że wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej. 10. Oświadczenie, że w czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i umożliwi bezpieczny dostęp pacjentów do gabinetów lekarskich i zapewni nieprzerwaną pracę w budynkach Gabinetów Lekarskich objętych przetargiem. Będzie usuwał na bieżąco i składował poza budynkiem wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz wywiezie je na swój koszt po zakończeniu prac . 11. Oświadczenie, że w razie potrzeby uzyskają na własny koszt, uzgodnienia, opinie i decyzje, niezbędne do wykonania przedmiotowego postępowania. 12. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl./bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach