Przetargi.pl
Przetarg na zaplanowanie i zrealizowanie radiowej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla projektu Kampania edukacyjna „Stop Smog” prowadzonego przez Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut ogłasza przetarg

  • Adres: 00-548 Warszawa, Krucza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3750575 , fax. 22 3750501
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut
    Krucza 5/11d
    00-548 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3750575, fax. 22 3750501
    REGON: 001240700
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ios.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na zaplanowanie i zrealizowanie radiowej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla projektu Kampania edukacyjna „Stop Smog” prowadzonego przez Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zaplanowanie i zrealizowanie radiowej kampanii informacyjno-edukacyjnej w radio ogólnopolskim i regionalnym dla projektu Kampania edukacyjna „Stop Smog” prowadzonego przez Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy zł 00/100). 2) Wadium powinno obejmować okres związania ofertą tj. minimum 30 dni. Wykonawcy przy obliczaniu terminu, od którego zaczyna bieg termin związania ofertą powinni uwzględnić również dzień, w którym upływa termin składania ofert. 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu warunek ten uzna się za spełniony, jeżeli pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ). 5) Wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1240 6247 1111 0000 4979 9334 z zaznaczeniem: „Wadium w przetargu na zaplanowanie i zrealizowanie radiowej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla projektu Kampania edukacyjna „Stop Smog” prowadzonego przez Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy Nr postępowania PZ/25/2017” 6) Zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium przelewem bankowym został dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. 7) Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. 8) W dokumencie gwarancji lub poręczenia powinna być zamieszczona informacja, że gwarant lub odpowiednio poręczyciel dokona bezwarunkowej zapłaty na każde żądanie Zamawiającego (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Jako beneficjenta należy podać Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. 3) Oświadczenia, zgodnie z wzorami zawartymi w załączniku nr 3 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium w formie niepieniężnej. 5) Wraz z ofertą Wykonawca przedstawi a) podlegający ocenie plan emisji, który powinien zawierać:-wskaźnik całkowitego zasięgu projektowanej kampanii radiowej (ilu słuchaczy z grupy celowej tj. total reach 1+, kalkulowany na podstawie badania Radio Track, SMG/KRC MillwardBrown lub o równoważnym standardzie), - liczbę proponowanych emisji z podziałem na rozgłośnie oraz rodzaje emisji tj. emisja reklamowa (spot radiowy), liczbę audycji tematycznych (np. rozmów sponsorowanych) oraz liczbę konkursów dla słuchaczy. Uzasadnienie doboru w kontekście tematyki projektowej. b)podlegającą ocenie koncepcję realizacji kampanii radiowej, w tym: -wstępny harmonogram realizacji poszczególnych działań w ramach kampanii radiowej, w tym statystyki proponowanych rozgłośni dla poszczególnych grup docelowych, - wstępny projekt (opis/hasło) spotu radiowego i projekt (opis/tematyka) audycji tematycznej (np. rozmowy sponsorowanej), i konkursu radiowego, -minimum 1 koncepcję działań niestandardowych np. konkursów oraz działań w zakresie budowania relacji z dziennikarzami radiowymi. 7) Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach