Przetargi.pl
Przetarg na utrzymanie i konserwację terenów zieleni miejskiej miasta Chełmży w latach 2010-2012.

Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Gen. Hallera 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 675-22-91 , fax. 056 675-21-22
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
    ul. Gen. Hallera 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 675-22-91, fax. 056 675-21-22
    REGON: 87111869000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na utrzymanie i konserwację terenów zieleni miejskiej miasta Chełmży w latach 2010-2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest utrzymanie i konserwację terenów zieleni miejskiej miasta Chełmży w latach 2010-2012. W ramach w/w usługi będą wykonywane m.in. następujące prace, koszenie, pielenie, wycinka i przycinka drzew wraz z frezowaniem pni, przycinka krzewów, sadzenie drzew i krzewów oraz kwiatów, utrzymanie i konserwacja ławek i fontanny, oczyszczanie, rekultywacja trawników, wykonanie alejek parkowych, malowanie ogrodzeń itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium, tak w kwocie 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert, (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). c. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. e. Informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. f. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: iż w stosunku do oferenta, nie został orzeczony przez sąd zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedmiotową informację powinny dostarczyć podmioty zbiorowe tj.: - osoby prawne (np. spółki akcyjne, spółki z o.o.), - jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (np. spółki jawne, spółki partnerskie, spółki komandytowe, spółki komandytowo - akcyjne, spółki z o.o. oraz akcyjne w organizacji), - spółki handlowe z udziałem skarbu państwa oraz jednostki samorządu terytorialnego (lub związki takich jednostek), - przedsiębiorcy nie będący osobą prawną, - spółki kapitałowe w organizacji oraz podmioty w likwidacji, - zagraniczne jednostki organizacyjne (np. przedstawicielstwo przedsiębiorcy zagranicznego). g. Wszystkie wymagane specyfikacją załączniki tj. nr 2, 4 i 5. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. b. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach wymienionych powyżej. Z treści załączonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach