Przetargi.pl
Przetarg na usługi transportowe w okresie od 01.04.2015 r. do 29.02.2016 r. Oznaczenie sprawy: M.270.23.2015

Zespół Składnic Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 632-65-27 , fax. 0-25 632-58-79
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych
    ul. Kazimierzowska 9 9
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 632-65-27, fax. 0-25 632-58-79
    REGON: 01256722300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/zs_siedlce/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państowowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na usługi transportowe w okresie od 01.04.2015 r. do 29.02.2016 r. Oznaczenie sprawy: M.270.23.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg na usługi transportowe w okresie od 01.04.2015 r. do 29.02.2016 r. Oznaczenie sprawy: M.270.23.2015. Przeładunek i transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi i załadunek na wagon/plac składnicy o łącznej masie 12200 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1.Wykonawca składający oferty częściowe jest zobowiązany do wniesienia wadium: Dla zadania częściowego nr 101: 380.00 PLN (słownie: trzysta osiemdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 102: 380.00 PLN (słownie: trzysta osiemdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 103: 380.00 PLN (słownie: trzysta osiemdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 104: 380.00 PLN (słownie: trzysta osiemdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 105: 209.00 PLN (słownie: dwieście dziewięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 106: 209.00 PLN (słownie: dwieście dziewięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 107: 60.00 PLN (słownie: sześćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 108: 90.00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 109: 16.00 PLN (słownie: szesnaście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 110: 24.00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery 00/100 PLN) 10.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-04-08 do godz. 10:00 ( w powyższym terminie wadium powinno znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego) 10.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski; na numer konta 09 1020 4476 0000 8702 0235 8737 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 10.4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 10.5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien oryginał gwarancji lub poręczenia złożyć wraz z ofertą w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopię dokumentu wadialnego dołączyć do oferty. 10.7. W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: Postępowanie na usługi transportowe w okresie od 01.04.2015 r. do 29.02.2016 r. Oznaczenie sprawy: M.270.23.2015. 10.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 10.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 10.2., zostanie wykluczony z postępowania. 10.9.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.13. 10.10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 10.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.12. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 12.3., nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 10.15.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 10.15.2. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał techniczny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/zs_siedlce/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach