Przetargi.pl
przetarg na usługi transportowe dla uczestników projektu Szkoła nowych możliwości w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkole Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie

Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pacanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, ul. Karska 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3765101 , fax. 041 3765101
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pacanowie
    ul. Karska 3 3
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3765101, fax. 041 3765101
    REGON: 00059257800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna (Szkoła Podstawowa)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg na usługi transportowe dla uczestników projektu Szkoła nowych możliwości w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkole Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe, obejmujące przewóz uczestników projektu Szkoła nowych możliwości - dzieci ze Szkoły Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie ul. Karska 3, w terminie od listopada 2012r. do końca trwania projektu (obecnie do dnia 30 czerwca 2014 r.). Przewóz uczestników projektu realizowany będzie po zajęciach w Szkole Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Pacanowie przy ul. Karskiej 3 i obejmować będzie rozwiezienie ich do miejsc zamieszkania. Trasa, liczba i harmonogram kursów, liczba osób w 1 kursie oraz odległości uzależnione są od składu osobowego grup dydaktycznych w projekcie oraz harmonogramu zajęć i mogą podlegać zmianom. Rozkład obecnych tras obrazuje załącznik nr 4 do SIWZ. Łączna liczba kilometrów w ramach realizacji całego zamówienia tj. od dnia podpisania umowy do końca projektu to 6 237 km. Wielkość ta jak i pozostałe parametry kursów mogą ulec zmianie w czasie trwania projektu, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie dokonanie powyższych zmian w każdym czasie i zmiany te nie wymagają zgody Wykonawcy. Wykonawca będzie świadczył usługi w dniach nauki szkolnej oraz w razie potrzeby w soboty i czas wolny od nauki szkolnej. Rozliczenie z wykonawcą oparte będzie na rzeczywistym przebiegu kilometrów oraz ustalonej w postępowaniu ceny za 1 kilometr. Przewóz uczniów będzie odbywał się po drogach gruntowych, utwardzonych i asfaltowych. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Wykonawca ubezpiecza pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem oraz zapewnieni opiekuna podczas transportu dzieci. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu spełniający odpowiednie warunki. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj. utrzymywać czystość i porządek w pojazdach, przestrzegać przepisów p.poż i BHP. Szczegółowy przebieg tras oraz częstotliwość świadczonej usługi zostaną wyznaczone wykonawcy przez dyrekcję szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sppacanow.nazwa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach