Przetargi.pl
Przetarg na roboty budowlane p. n. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Centrum Medycznego w Łańcucie. Znak sprawy: SZP/380/38/2011

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2240231, fax. 017 2252302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na roboty budowlane p. n. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Centrum Medycznego w Łańcucie. Znak sprawy: SZP/380/38/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest. Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę drewnianych okien na okna z PCV oraz drewnianych drzwi część na aluminiowe i część na PCV. Ilości oraz wymiary zostały podane w przedmiarze robót oraz na załączonych rysunkach. W ramach robót towarzyszących należy wykonać: - wymianę blaszanych parapetów zewnętrznych, - demontaż drewnianych parapetów wewnętrznych przewidzianych do wymiany, - demontaż istniejących skrzydeł okiennych i drzwiowych i ich rozszalenie, - wykucie ościeżnic ze ścian, - montaż nowych okien i drzwi, - montaż parapetów wewnętrznych, - uzupełnienie tynków na ościeżach, - malowanie ościeży farbą emulsyjną, - oczyszczenie okien i parapetów po wykonanych robotach, - wywóz starych okien i gruzu z utylizacją szkła. Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 tys. euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium /w formie i wysokości określonej przepisami Ustawy - Prawo zamówień publicznych - art. 45/. Wadium w kwocie 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 03.11.2011r. do godz. 10.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.cm-lancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach