Gmina Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5662136 , fax. 087 5662136
- Data zamieszczenia: 2010-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
ul. Kościuszki 71 71
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5662136, fax. 087 5662136
REGON: 79067097000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg na pełnienie funkcji Koordynatora, Asystenta koordynatora oraz Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu w ramach projektu pt. Ja dziewczynka, ja chłopaczek jestem sobie przedszkolaczek w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)zwanej dalej ustawą o wartości szacunkowej poniżej 193 000 Euro. Wspólny Słownik Zamówień - CPV 79.42.10.00-1 Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robót budowlanych 1. Zamówienie obejmuje w ramach usługi zarządzanie projektem pt. Ja dziewczynka, ja chłopaczek jestem sobie przedszkolaczek pełnienie funkcji Koordynatora, Asystenta koordynatora oraz Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu na podstawie Umowy zlecenia (dotyczy wszystkich). 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na trzy części, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) Część nr 1: ZADANIA KOORDYNATORA Odpowiedzialny za administrowanie projektem oraz nadzorem nad prawidłową realizacją zadań we współpracy z kierownikiem projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: a) administrowanie projektem b) nadzorem nad prawidłową realizacją zadań c) sporządzania sprawozdań merytorycznych d) promocję projektu e) nawiązania współpracy i nadzoru nad pracą wykonawców zadań, f) doradztwo prawne, g) komunikację z personelem, h) rekrutację BO do projektu, w tym przygotowywanie spotkań informacyjno-rekrutacyjnych i) zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, j) zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu k) nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu, l) dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, m) reprezentowania projektu na zewnątrz, n) akceptacji wniosków o płatność, o) kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. p) współpracy z Kierownikiem projektu q) systematycznych wyjazdów do punktów przedszkolnych w celu bieżącej kontroli i hospitalizacji r) rozbijania całego budżetu projektowego na 4 budżety na poszczególne lata dla: Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Suwałkach, Zespołu Szkól im. Lotników Polskich w Płocicznie -Tartak, Zespołu Szkół w Przebrodzie i Zespołu Szkół w Starym Folwarku, w celu prawidłowego sporządzenia harmonogramów płatności oraz przekazania środków na poszczególne konta projektowe. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie 80 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu kosztów przejazdów ponoszonych przez Wykonawcę w celu prawidłowego wykonania zlecenia. 2) Część nr 2: ZADANIA ASYSTENTA KOORDYNATORA Odpowiedzialny za archiwizację dokumentów projektowych oraz przestrzeganie realizacji harmonogramu projektu . Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: a) archiwizowanie dokumentacji projektowej b) przestrzeganie realizacji harmonogramu projektu c) przepływ informacji w projekcie d) pomaganie przy sporządzaniu sprawozdań merytoryczno-finansowych e) monitoringu i ewaluacji projektu f) pomaganie koordynatorowi g) za ankietyzację oraz przygotowanie materiałów do podsumowania projektu. h) systematycznych wyjazdów do punktów przedszkolnych w celu monitoringu i ewaluacji. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie 50 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu kosztów przejazdów ponoszonych przez Wykonawcę w celu prawidłowego wykonania zlecenia. 3) Część nr 3: ZADANIA SPECJALISTY DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH PROJEKTU Odpowiedzialny za prawidłową realizację budżetu, prowadzenie księgowości projektu, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wniosków o płatność. rozliczeń finansowych, przygotowanie wniosków o płatność, opracowanie dokumentów finansowych, sporządzanie harmonogramów płatności. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań: a) monitoring postępów realizacji projektu, b) prowadzenia sprawozdawczości projektu, c) składaniu i wypełniani wniosków o płatność, d) wnioskowanie o zmiany, e) bieżący kontakt z IP (poprawki) Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie 70 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 3. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Informacje na temat projektu Gminy Suwałki pt. Ja dziewczynka, ja chłopaczek jestem sobie przedszkolaczek. Przewidywana wartość projektu ok. 1 803 351,00 zł. Celem głównym projektu jest upowszechnianie edukacji przedszkolnej w Gminie Suwałki poprzez objęcie wychowaniem przedszkolnym 54 dziewczynek/chłopców w wieku od 3 do 5 lat mieszkańców Gminy Suwałki. Osiągnięcie zakładanego celu będzie możliwe poprzez realizowanie celów szczegółowych, którymi są: 1. Utworzenie 3 punktów przedszkolnych we wsiach Płociczno-Tartak, Przebród, Stary Folwark. 2. Objęcie edukacją przedszkolną 54 dzieci z terenu Gminy Suwałki. 3. Podniesienie świadomości rodziców dzieci na temat wagi edukacji przedszkolnej. 4. Zmniejszenie różnic w dostępie do edukacji przedszkolnej dzieci ze wsi gm. Suwałki względem dzieci z miast. 5. Rozwinięcie u przedszkolaków dodatkowych zainteresowań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonywania zadań Koordynatora Uczelnianego Nurtu Praktyk Studenckich, usługa wykonywania zadań administracyjno-organizacyjnych w Biurze Projektu, usługa prowadzenia sekretariatu w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli-projekty konkursowe
Dodano: 2014-10-17 - Usługa Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki
Dodano: 2014-09-16 - Usługi polegające na zarządzaniu projektem URWIS - Umiem, Rozumiem, Wiem i Stosuję realizowanym przez Zespół Szkół w Jabłonce Kościelnej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-02-21 - Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 4 części
Dodano: 2013-11-28 - Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania projektem Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy Nr WND-POKL.09.00.02-20-241/13, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2013-11-26 - Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji koordynatora projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-11-07 - Usługa koordynacji projektu pn. Zainwestuj w zawodówkę
Dodano: 2013-10-04 - Pełnienie funkcji kierownika projektu (część I) oraz koordynatorów szkolnych (część II,III i IV) w projekcie pn. Bielskie Gimnazja - pewny start i dobra przyszłość
Dodano: 2013-09-26 - Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Koordynatora projektu pn. Część 1 - Wiedza kluczem do sukcesu, Część 2 - Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski Klucz do Sukcesu, Część 3 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - Szkoła na szóstkę, Część 4 - Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach Część 5 - Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - szkoła na 6.
Dodano: 2013-09-20 - Usługa zarządzania projektem w zakresie funkcji koordynatora projektu, kierownika merytorycznego studiów w zakresie Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych (MSG), stanowiska ds. informacji, promocji i monitorowania projektu oraz stanowiska ds. rozliczeń finansowych projektu Nauka i Praca dla rozwoju człowieka, uczelni, regionu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2013-09-09