Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-965 Poznań, ul. Chłapowskiego 17/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6578213 , fax. 061 6578220
- Data zamieszczenia: 2011-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu
ul. Chłapowskiego 17/18 17/18
60-965 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6578213, fax. 061 6578220
REGON: 63001618600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg na dostawę artykułów biurowych do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu ul. Chłapowskiego 17/18. b) Ilościowo-asortymentowe, planowane roczne potrzeby artykułów biurowych a także kody zamawianych artykułów wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Zamawiający określił tabelarycznie w załączniku nr 1 do SIWZ. c) Ilości zamawianego asortymentu przestawione w załączniku nr 1 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. d) Kartoniki archiwalne wraz z etykietą wykazane w zał. nr 1 do SIWZ pod poz. 23-25 muszą być zgodne z załączonym wzorem (zdjęcia zał. nr 2 do SIWZ). Wzorcowe kartoniki do wglądu w siedzibie Urzędu pok. 203 e) Pojemniki kartonowe na czasopisma wykazane w zał. nr 1 do SIWZ pod poz. 66 muszą być zgodne z załączonym wzorem (zdjęcia zał. nr 3 do SIWZ). f) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek wybranych artykułów biurowych. Obowiązek dołączenia próbek artykułów biurowych dotyczy pozycji w zał. nr 1 do SIWZ, przy których w kolumnie 2 tabeli znajduje się wyraz (próbka). Zamawiający wymaga złożenia próbek w celu potwierdzenia, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, obciąży Zamawiającego za dostarczone próbki w pierwszej fakturze za zrealizowaną dostawę cząstkową. Próbki dostarczone przez pozostałych Wykonawców podlegają zwrotowi zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. g) Zamawiający wymaga aby podczas dostawy towar : - z poz. 3, 5, 6 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 4 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 8, 10, 11 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 9 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 14 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 13 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 43, 45, 46 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 44 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 66 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem szerokości grzbietu z próbką z poz. 65 zał. nr 1 do SIWZ, - z poz. 88, 89 zał. nr 1 do SIWZ był identyczny za wyjątkiem koloru pisania z próbką z poz. 87 zał. nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228160003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną