Przetargi.pl
przetarg na badanie i ocenę jakości i efektywności komunikacji miejskiej w Poznaniu

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-307 Poznań, ul. Grunwaldzka 104
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 861 47 72 , fax. 061 864 08 85
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
    ul. Grunwaldzka 104 104
    60-307 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 861 47 72, fax. 061 864 08 85
    REGON: 30097351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg na badanie i ocenę jakości i efektywności komunikacji miejskiej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania i ocena jakości i efektywności komunikacji miejskiej w Poznaniu zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637127103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: a posiadają uprawnienia do wykonania działalności określonej w niniejszym zamówieniu, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V SIWZ wykonawcy złożą: 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Wykaz wykonywanych lub wykonanych w ciągu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. łącznie: a. wykonywanych dla minimum 2 miast w ciągu ostatnich 3 lat - studiów oceny potoków pasażerskich oraz rentowności linii komunikacyjnych; b. wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat, bieżącej kontroli punktualności i jakości usług transportowych; c. wykonywanych dla co najmniej 2 miast w ostatnich 10 latach kompleksowych badań ruchu. 4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W szczególności potwierdzenie posiadania odpowiedniego oprogramowania planistycznego umożliwiającego tworzenie modelu transportowego (potoków pasażerskich), projektowanie układów sieci dróg, prognozowanie ruchu oraz analizę i symulację ruchu z wykorzystaniem podkładu cyfrowego mapy miasta - programy typu VISUM lub EMME. Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnych narządzi i urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 5 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi dysponować co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z kierunkowym wykształceniem z zakresu inżynierii transportu lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1 w ust. 1 pkt 2- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2 w ust. 1 pkt 3- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokument wymieniony w punkcie 2. może być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo. Za konieczne a jednocześnie wystarczające zamawiający uzna złożenie na kserokopii lub odpisie dokumentu własnoręcznego podpisu przez osobę osoby podpisującą ofertę, poprzedzonego dopiskiem: za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach