Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-307 Poznań, ul. Grunwaldzka 104
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 861 47 72 , fax. 061 864 08 85
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 104 104
60-307 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 861 47 72, fax. 061 864 08 85
REGON: 30097351000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg na badanie i ocenę jakości i efektywności komunikacji miejskiej w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania i ocena jakości i efektywności komunikacji miejskiej w Poznaniu zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637127103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: a posiadają uprawnienia do wykonania działalności określonej w niniejszym zamówieniu, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V SIWZ wykonawcy złożą: 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Wykaz wykonywanych lub wykonanych w ciągu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. łącznie: a. wykonywanych dla minimum 2 miast w ciągu ostatnich 3 lat - studiów oceny potoków pasażerskich oraz rentowności linii komunikacyjnych; b. wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat, bieżącej kontroli punktualności i jakości usług transportowych; c. wykonywanych dla co najmniej 2 miast w ostatnich 10 latach kompleksowych badań ruchu. 4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W szczególności potwierdzenie posiadania odpowiedniego oprogramowania planistycznego umożliwiającego tworzenie modelu transportowego (potoków pasażerskich), projektowanie układów sieci dróg, prognozowanie ruchu oraz analizę i symulację ruchu z wykorzystaniem podkładu cyfrowego mapy miasta - programy typu VISUM lub EMME. Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnych narządzi i urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 5 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi dysponować co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z kierunkowym wykształceniem z zakresu inżynierii transportu lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1 w ust. 1 pkt 2- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2 w ust. 1 pkt 3- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokument wymieniony w punkcie 2. może być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo. Za konieczne a jednocześnie wystarczające zamawiający uzna złożenie na kserokopii lub odpisie dokumentu własnoręcznego podpisu przez osobę osoby podpisującą ofertę, poprzedzonego dopiskiem: za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa i serwis Stacji Ciągłego Pomiaru Ruchu (Marksmann 660 i RPP-5) na terenie działania GDDKiA Oddział w Poznaniu w latach 2016-2018
Dodano: 2016-01-26 - Badanie i ocena jakości i efektywności komunikacji miejskiej w Poznaniu w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień miedzygminnych.
Dodano: 2015-11-27 - Obsługa i serwis Stacji Ciągłego Pomiaru Ruchu ( Marksmann 660 i RPP-5 ) na terenie GDDKiA Oddział w Poznaniu w roku 2015.
Dodano: 2014-12-23 - Organizacja i Przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu w 2015 r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu
Dodano: 2014-12-23 - Badanie jakości i efektywności komunikacji miejskiej w Poznaniu w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych
Dodano: 2014-11-27 - Odczyt danych ze stałych stacji pomiarów ruchu
Dodano: 2013-12-19 - Badanie jakości i efektywności komunikacji miejskiej w Poznaniu w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych.
Dodano: 2013-12-04 - Konserwacja, przeglądy i naprawa kamer oraz administrowanie danymi, zbieranie danych, ich przechowywanie i udostępnianie z kamer dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Poznaniu
Dodano: 2013-10-15 - Ręczne pomiary ruchu w ekranach ETC na odcinkach dróg krajowych Oddziału GDDKiA w Poznaniu
Dodano: 2013-10-02 - Ręczny pomiar ruchu, sprawdzający dokładność danych pozyskiwanych ze Stacji Ciągłego Pomiaru Ruchu, oraz w dodatkowych lokalizacjach
Dodano: 2013-05-02