Przetargi.pl
Przetarg 67/2016 Na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków położonych w Łodzi przy: 1. ul. Przełęcz 12 2. ul. Wilanowska 23a 3. ul. Skalna 13 4. ul. Skalna 2 wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg 67/2016 Na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków położonych w Łodzi przy: 1. ul. Przełęcz 12 2. ul. Wilanowska 23a 3. ul. Skalna 13 4. ul. Skalna 2 wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, położonych w Łodzi przy: -ul. Przełęcz 12 - z uwzględnieniem ścian fundamentowych i kominów wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, budynek mieszkalny, kubatura budynku 2186,51 m3 -ul. Wilanowska 23a - wraz z analizą opłacalności wykonania remontu i projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze szczególnym uwzględnieniem konstrukcji drewnianej ścian, stropu, dachu, przewodów kominowych, stropu nad piwnicą oraz wszystkich instalacji zlokalizowanych na terenie nieruchomości. Budynek mieszkalny, kubatura budynku: 1226,60 m3 -ul. Skalna 13 - wraz z analizą opłacalności wykonania remontu i projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze szczególnym uwzględnieniem stropów ścian, konstrukcji dachu wraz z kominami, pokryciem oraz orynnowaniem oraz koszy przy oknach piwnicznych wraz z uzyskaniem uzgodnień konserwatorskich. Budynek mieszkalny, kubatura budynku: 3213 m3, wpisany do ewidencji zabytków - ul. Skalna 2 - wraz z analizą opłacalności wykonania remontu i projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze szczególnym uwzględnieniem kominów we wszystkich lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z uzyskaniem uzgodnień konserwatorskich. Budynek mieszkalny z częścią usługową, kubatura budynku: 2315 m3, wpisany do ewidencji zabytków. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót , Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień konserwatorskich. 1. Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: - Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm). - Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy wziąć pod uwagę postanowienia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164.), zgodnie z którymi przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i projektant nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz określi wymogi w odniesieniu do dopuszczalnego przez niego zakresu równoważności.2. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2016 r., poz. 290).3. Forma opracowania dokumentacji projektowej: a) wersja papierowa - 2 egz. ekspertyzy technicznej wraz z analizą opłacalności remontu (dot. budynku przy ul. Wilanowskiej 23a, ul. Skalnej 13, ul. Skalnej 2) - 4 egz. projektu budowlanego +BIOZ - 4 egz. projektu wykonawczego - 1egz. przedmiaru robót - 1 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego metodą szczegółową. - 1 egz. STWiOR b) wersja elektroniczna 1 egz. (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD) na nośniku CD. Na nośniku CD Wykonawca winien również w odrębnym katalogu przygotować pliki w formie umożliwiającej zamieszczanie ich na stronie internetowej, przy czym dla tej wersji dokumentacji nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie plików w formacie jednego z powszechnie używanych programów kosztorysowych Norma (pliki w formacie ath ). Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlm.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach