Przetargi.pl

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 156 440 100 , fax. 156 440 100
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3
    27600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 156 440 100, fax. 156 440 100
    REGON: 83040992700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca wykonaniu zadania pn.Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap I. Realizacja zadania obejmuje: Ułożenie nawierzchni z płyt granitowych gr. 8 cm- 241,52m2, nawierzchni z płyt granitowych gr. 6 cm m2 -1981,22, nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm 2 063,67m2, nawierzchni mineralno-bitumicznej 681,7 m2, toaleta wolnostojąca o wym. 658 x 350,0 cm, fontanna o wym. 1 559 x 650 cm , infrastruktura sanitarna , elektryczna , sterująca. UWAGA!! Wykonawca nie ułoży płyt granitowych w rejonie pawilonu handlowego ponieważ płyty układane będą w II etapie zadania inwestycyjnego. W ofercie należy uwzględnić zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w przedmiarze, ujęte w Rozdziale II SIWZ (w zał. pn.Wyjaśnienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót stanowiące Rozdział II niniejszej SIWZ - Dokumentacja techniczna oraz Rozdział III SIWZ - projekt umowy. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy do sporządzenia wyceny oraz w informacjach do przetargu (wyjaśnieniach - Rozdz. II SIWZ). Ogólny zakres robót etapu I obejmuje: Architektura (Plac, skwer, toaleta, 2x parking) 1.Roboty rozbiórkowe - Rozebranie chodników , krawężników betonowych, obrzeży 2.Roboty ziemne -Mechaniczne wykonanie koryta -Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża 3.Układanie nawierzchni (płyty granitowe, kostka brukowa płukana -Obrzeża granitowe -Obrzeża betonowe - Balustrady 4.Zagospodarowanie terenu -ławki antywandalowe z fundamentem -Kosze na śmieci -Stojaki rowerowe -Montaż siedzisk amfiteatralnych z materiału kompozytowego 5.Roboty budowlane - Toaleta publiczna -Wykonanie posadzki na gruncie -Roboty murarskie i murowe -Wykonanie gabionu -Wykonywanie pokryć dachowych -Tynkowanie -Kładzenie płytek -Sufity podwieszane -Roboty malarskie -Ślusarka okienna i drzwiowa Konstrukcja (Fontanna, siedziska amfiteatralne, toaleta)1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 2. Konstrukcje z betonu zbrojonego Instalacje Sanitarne 1.Roboty ziemne 2.Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 3.Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 4.Instalowanie wentylacji 5.Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Instalacje elektryczne 1.Zagospodarowanie terenu -Oświetlenie terenu z szafą i iluminacją, -policznikowe zasilanie do poszczególnych obiektów uziemienie 2.Przebudowa kabla PGE 3.Telewizja dozorowa -Trasy kablowe -Okablowanie światłowodowe, sygnałowe oraz zasilające 4.Fontanna Tablica, oświetlenie, gniazda, wentylatory ścienne, oprzewodowanie, pomiary 5.Toaleta Tablica, oświetlenie, gniazda, wentylatory ścienne, czujki ruchu, oprzewodowanie, instalacja przywoławcza, pomiary 6.Przebudowa teletechniki ORANGE W ramach wyszczególnionych w przedmiarach robót należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarach w tym prace wynikające ze szczegółowych specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości: 45 000,00 zł. (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia: 19.04.2017r do godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na konto Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w Banku Spółdzielczym, Nr 15 9429 0004 2001 0000 1300 0028 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się wpływ pieniędzy na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert) 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis „WADIUM„ - Przetarg na zadanie pn. ”Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap I”. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu (w oddzielnej kopercie) potwierdzający wniesienie wadium. Ponadto zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium (oryginału) z ofertą. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania, 7. Zwrot wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach