Przetargi.pl

Zakład Aktywności Zawodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 77330 Czarne, ul. Zamkowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 83 33 886 , fax. 59 83 33 880
  • Data zamieszczenia: 2016-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Aktywności Zawodowej
    ul. Zamkowa 17
    77330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 83 33 886, fax. 59 83 33 880
    REGON: 22052494500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A Formularz cenowy, do niniejszej siwz i obejmuje sukcesywne dostawy między innymi: mięsa świeże: łopatka, szynka, boczek, schab, wołowina, karkówka, piersi z drobiu, udka, skrzydełka, wątróbka, karków ka, schab, łopatka oraz wędliny: kiełbasa podwędzana, suszona, szynka wędzona, szynki, parówki, polędwica itp. CPV 15100000-9 60000000-8 2. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Zamawiający przez określenie „spełnienia wymogów jakości” rozumie artykuły spożywcze zachowujące istotne cechy gwarantujące tożsamość produktu w I gatunku, jego właściwy skład i świeżość, właściwą gramaturę, właściwy termin przydatności do spożycia. 3. Zamawiający informuje, że przy dostawie przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 1A do siwz (Formularz cenowy). 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją opisaną w ppkt. 3) powyżej) zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do siwz. 5 Wymagania dotyczące transportu: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów odbiorcy w Czarnem 6 Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 Ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: Wykonawca, przyjmując do realizacji zamówienie, musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia, co najmniej JEDNĄ osobę niepełnosprawną (osoba niepełnosprawna - osoba spełniająca przesłanki statusu niepełnosprawności określone Ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127 poz. 721 ze zm.). Status niepełnosprawnego określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności wydanym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy pracownika niepełnosprawnego, wydanym przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonywania zawartej umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej. Szczegółowe warunki dotyczące tej kwestii zostały określone we wzorze umowy do niniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach