- Adres: 47-232 Kędzierzyn-Koźle, ul. Mieszka I 4
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2025-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 19 IM.BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Adres: 47-232 Kędzierzyn-Koźle, ul. Mieszka I 4
Adres email: psp19@kedzierzynkozle.pl
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie –Koźlu
Opis zamówienia: Część 1 – dostawa mięsa wieprzowego2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 2a, 2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ – wykazasortymentowy.3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ mają charakterszacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie w § 5. Wykonawca nie ma prawado roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.2) Część 2 – dostawa mięsa drobiowego2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 2a, 2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ – wykazasortymentowy.3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ mają charakterszacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie w § 5. Wykonawca nie ma prawado roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.3) Część 3 – dostawa produktów spożywczych pozostałych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 2a, 2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ – wykazasortymentowy.3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ mają charakterszacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie w § 5. Wykonawca nie ma prawado roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.4) Część 4 – dostawa pieczywa2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 2a, 2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ – wykazasortymentowy.3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ mają charakterszacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie w § 5. Wykonawca nie ma prawado roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia5) Część 5 – dostawa produktów mleczarskich2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 2a, 2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ – wykazasortymentowy.3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ mają charakterszacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie w § 5. Wykonawca nie ma prawado roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.6) Część 6 – dostawa warzyw i owoców2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 2a, 2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ – wykazasortymentowy.3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ mają charakterszacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie w § 5. Wykonawca nie ma prawado roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.Część 7 - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i ryb.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 2a, 2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ – wykazasortymentowy.3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g do SWZ mają charakterszacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie w § 5. Wykonawca nie ma prawado roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
Kod CPV: 15100000-9
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa i wyrobów drobiowych do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie 12 miesięcy .
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 15 WE WROCŁAWIU