Przetargi.pl
Przesył sygnału wizyjnego z 23 kamer z systemu monitoringu miejskiego i obsługa 2 Centrów Dowodzenia Wizyjnego w 2021 roku w Redzie

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84-240 Reda, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023, , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    Gdańska 33
    84-240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, , fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przesył sygnału wizyjnego z 23 kamer z systemu monitoringu miejskiego i obsługa 2 Centrów Dowodzenia Wizyjnego w 2021 roku w Redzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przesył sygnału wizyjnego siecią przesyłową będącą w dyspozycji Wykonawcy przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu z kamer do Centrów Dowodzenia Wizyjnego oraz wyposażenie Centrum Dowodzenia Wizyjnego zlokalizowanego w siedzibie Policji w niezbędne urządzenia odbierające sygnał wizyjny z kamer w Redzie w 2020 roku. Wykaz lokalizacji kamer i Centrów Dowodzenia Wizyjnego – Załącznik nr 1 a do SIWZ. Wymagania dotyczące kamer i urządzeń w Centrach Dowodzenia Wizyjnego – Załącznik nr 1 b do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania urządzeniami wg ilości i parametrów określonych z Załączniku nr 1b do SIWZ oraz siecią przesyłową, która umożliwia przesył sygnału wizyjnego. Zamawiający wymaga, aby przesył sygnału z kamer do CDW odbywał się po światłowodach. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia przeznaczone do monitoringu u Zamawiającego na czas trwania umowy były kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego zainstalowanego w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku. Zamawiający informuje, iż obecny system zarządzania kamerami jest oparty na platformie BVMS. Platforma zarządzająca systemem monitoringu wizyjnego może być zainstalowana w siedzibie Wykonawcy natomiast stacje robocze w Centrach Dowodzenia Wizyjnego (Zamawiający informuje, iż obecnie w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku i Komisariatu Policji w Redzie są zainstalowane stacje robocze które są włączone do Platformy BVMS i które nie są własnością Zamawiającego). W trakcie trwania umowy Wykonawca winien sprawować nad urządzeniami stosowny nadzór – nad prawidłowym jego funkcjonowaniem. Ponadto Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem zobowiązany jest zapewnić: • ciągłość przesyłu sygnału wizyjnego pomiędzy kamerami i Centrami Dowodzenia Wizyjnego przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, • utrzymanie stałej gotowości i dyspozycyjności pracowników serwisu przez 24 godziny na dobę 5 dni w tygodniu, • dla wykonywania napraw awaryjnych- czas reakcji 12 godzin, • czas naprawy toru transmisyjnego lub zestawienia łącza zastępczego 36 godzin (jako awarię toru transmisyjnego określa się przerwanie ciągłości łącza lub pogorszenie jego parametrów uniemożliwiające transmisję sygnału). • Przegląd poprzez: sprawdzenie jakości zamocowania kamer do słupów, mycie kloszy i obudów, sprawdzenie obwodów elektrycznych zasilających urządzenia, • przeprowadzenie szkolenia osób zarządzających systemem, • Każde zdarzenie (awaria, naprawa, wymiana, szkoda komunikacyjna) winno być odnotowane w dzienniku prowadzonych prac – dziennik prac znajduje się u Oficera Dyżurnego. • W dniu podpisania umowy Wykonawca winien sporządzić wykaz urządzeń przygotowany w formie protokołu – jako urządzenia udostępnione Zamawiającemu do używania Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do realizacji czynności polegających na: • Montażu i demontażu urządzeń monitoringu • Uruchomieniu urządzeń monitoringu w systemie • Serwisowaniu sieci transmisji sygnałów wizyjnych, sterujących oraz sieci zasilającej • Utrzymaniu w stanie estetycznym urządzeń i pomieszczeń systemu • Myciu obudów kamer • Wysyłaniu i odbiorze urządzeń z naprawy W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia, wskazane wyżej czynności: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę wykonującą wskazane wyżej czynności i nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64228100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( https://bip.reda.pl/zamowienia/tryby ), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach