Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3 3
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
REGON: 00361962000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przestawienie oraz pobudowanie pieców kaflowych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przestawienie oraz wykonanie pieców kaflowych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych nr 1, zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wykazem adresowym. Zakres robót : - zakup materiałów i dostarczenie na miejsce wbudowania, rozbiórka pieca kaflowego, - wykonanie nowego pieca, bądź jego przestawienie, - wywiezienie gruzu. Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo Budowlane Dz. U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r., poz. 881) UWAGA!Wymagany okres gwarancji : - 24 miesiące Zamawiający przewiduje : -udzielenia zamówień uzupełniających, gdy zaistnieje potrzeba związana z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, -zmian w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wyłącznie w sytuacji : a) zmiany osoby wymienionej w § 12 umowy, b) zmiany adresu wykonania prac, c) zmiany rodzaju/wymiarów pieca nie powodujące zwiększenia ceny Modyfikacje i uzupełnienia a w treści umowy będzie dokonywana wyłącznie w formie pisemnego aneksu. CPV 45.26.26.30-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r., 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać: -wykonanie robót w okresie ostatnich pięciu lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom zduńskim stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie -oraz dysponowanie osobą, która będzie odpowiedzialna za wykonanie zamówienia a także osobami przewidzianymi do bezpośredniej realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciuo informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz. O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26. ust. 3 i 4u Pzp: -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia niezłożonych a wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, dokumentów złożonych a zawierających błędy lub złożonych wadliwych pełnomocnictw, -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie warunków określonych przez siebie w siwz. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Uwaga! W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z wymagań wyżej określonych Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, wraz z załącznikiem nr 1A oraz oświadczeniem, że: spełnia warunki określonych w art. 22 ust. 1 u Pzp , zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 3. kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności; 4. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę ( konsorcjum) Uwaga !Wymagana jest forma pisemna a pełnomocnictwo winno określać rodzaj czynności do których pełnomocnik jest umocowany do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w szczególności do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7. wykaz robót zgodnie z pkt. 9.2.2. siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - zał. nr 3, 8. wykaz osób i podmiotów zgodnie z pkt. 9.2.2. siwz, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu - zał. nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty zduńskie - ADM - 3
Dodano: 2016-06-07 - Roboty zduńskie - ADM - 3
Dodano: 2016-05-18 - Roboty zduńskie w budynkach gminnych ZGM w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-04-28 - Roboty zduńskie
Dodano: 2016-04-26 - Roboty zduńskie - ADM - 4
Dodano: 2016-04-12 - Roboty zduńskie - ADM - 5
Dodano: 2016-04-08 - Roboty zduńskie - ADM - 2
Dodano: 2016-03-24 - Roboty zduńskie w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych nr 1
Dodano: 2015-09-18 - Roboty zduńskie w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych nr 5
Dodano: 2015-09-02 - Roboty zduńskie - ADM - 5
Dodano: 2015-06-16