Przetargi.pl
Przeprowadzenie zbiórki odpadów wielkogabarytowych w miejscowościach: Przewłoka, Zapadłe, Orzechowo, Wytowno, Dalimierz Przewłocki, Redwanki, Machowinko, Objazda, Bałamątek, Poddąbie, Dębina, Rowy, Gąbino, Osieki Słupskie oraz Dominek z terenu Gminy Ustka oraz zagospodarowania zebranych odpadów

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zbiórki odpadów wielkogabarytowych w miejscowościach: Przewłoka, Zapadłe, Orzechowo, Wytowno, Dalimierz Przewłocki, Redwanki, Machowinko, Objazda, Bałamątek, Poddąbie, Dębina, Rowy, Gąbino, Osieki Słupskie oraz Dominek z terenu Gminy Ustka oraz zagospodarowania zebranych odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie zbiórki odpadów wielkogabarytowych w miejscowościach: Przewłoka, Zapadłe, Orzechowo, Wytowno, Dalimierz Przewłocki, Redwanki, Machowinko, Objazda, Bałamątek, Poddąbie, Dębina, Rowy, Gąbino, Osieki Słupskie oraz Dominek z terenu Gminy Ustka oraz zagospodarowania zebranych odpadów. 1.1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi jednorazowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych (odpad o kodzie 20 03 07) takich jak np.: meble, meble tapicerowane, materace do łóżek, dywany, wykładziny dywanowe, okna i drzwi (pozbawione szyb). 1.2. Zbiórka zostanie wykonana w miejscowościach: Przewłoka, Zapadłe, Orzechowo, Wytowno, Dalimierz Przewłocki, Redwanki, Machowinko, Objazda, Bałamątek, Poddąbie, Dębina, Rowy, Gąbino, Osieki Słupskie oraz Dominek. 1.3. Usługa będzie polegała na odebraniu wystawionych przez mieszkańców odpadów wielkogabarytowych sprzed posesji. 1.4. Odbiór odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającą i zaakceptowanym przez Zamawiającą – w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 15 czerwca 2019 roku. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało min.: 2.1. Jednorazowa zbiórka odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio sprzed posesji w ww. miejscowościach oraz ich zagospodarowanie zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającej dowodów potwierdzających, tj. karty przekazania odpadów odebranych wyłącznie od mieszkańców Gminy Ustka. 2.2. Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zezwoleń, pozwoleń itp. niezbędnych do realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 2.3. Przetransportowanie odpadów zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia, oraz zagrożenia, które mogą powodować odpady, w tym zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 24 ustawy o odpadach. Zaleca się, aby realizacja zamówienia (usługa transportu odpadów) odbywała się przy pomocy pojazdów o mniejszej uciążliwości dla środowiska, w szczególności w zakresie emisji zanieczyszczeń i hałasu. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania określonymi w ustawie o odpadach, ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, wojewódzkim planem gospodarki odpadami oraz wymaganiami ochrony środowiska. 3. Dane szacunkowe niezbędne do przygotowania oferty: Szacunkowa ilość odpadów, która zostanie zebrana w ramach wykonania niniejszego zamówienia - 32,00 Mg (wartość ta może ulec zmienia) Liczba mieszkańców wynikających z danych ewidencji ludności na dzień 31 grudnia 2018 roku: 3637 Liczba nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne w ww. miejscowościach – 1920. Zestawienie adresów: Załącznik nr 2 do umowy. Informacja o ilości przyjętych odpadów wielkogabarytowych do PSZOK (z terenu całej gminy) w okresie od dnia 01 stycznia 2018 roku do dnia 31 grudnia 2018 roku – 85,03 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt umowy (wraz z załącznikami do umowy) załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1) zezwolenie na zbieranie odpadów - zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 roku poz. 701 ze zm.), 2) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Ustk - zgodnie z art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz U z 2018 r. poz. 1454 ze zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.2, 19.5.3 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach