Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć z zakresu programowania sterowników GE Fanuc dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010 - 2012, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć z zakresu programowania sterowników GE Fanuc dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010 - 2012, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu programowania sterowników GE Fanuc dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu z podziałem na dwie grupy liczące po 10 osób w grupie - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II; 2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu programowania sterowników GE Fanuc, mających na celu wzmocnienie potencjału uczennic i uczniów szkoły zawodowej niezbędnego do przyszłego zatrudnienia. 3. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć o w/w tematyce. 1) Celem zajęć jest: a) zapoznanie uczestniczek i uczestników z architekturą i możliwością sprzętu sterowników GE Fanuc serii 90-30, VersaMax, VersaMax Micro i Nano, nauka podstaw obsługi technicznej sterowników PLC, b) zapoznanie uczestniczek i uczestników z zasadami posługiwania się oprogramowaniem narzędziowym Proficy ME Logic Developer PLC, c) opanowanie przez uczestniczki i uczestników umiejętności programowania sterowników PLC za pomocą drabinkowego schematu stykowego i bloków funkcyjnych (LD) oraz listy instrukcji (IL); 2) Zakres przedmiotowy zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: a) sterowniki serii 90-30, VersaMax, VersaMax Micro i Nano - podstawowe elementy sprzętowe, b) rodzaje modułów i sposoby ich oznaczania, c) metody podłączania sygnałów dwustanowych - logika pozytywna i negatywna, d) możliwości modułów wejść/wyjść analogowych, e) Proficy Machine Edition - organizacja programu, elementy składowe, wymagania sprzętowe, f) systemy pomocy - Companion, InfoViewer, g) konfigurowanie sterowników serii 90-30, VersaMax, VersaMax Micro i Nano; definiowanie zmiennych, h) edytor schematu drabinkowego (LD) - nauka obsługi, wprowadzanie i edycja programu sterującego, i) komunikacja Proficy ME ze sterownikiem, j) diagnostyka błędów działania sterownika, k) tablice podglądu stanów zmiennych, l) zastosowanie bloków funkcyjnych, m) obsługa programowa wejść/wyjść analogowych, n) komentowanie i dokumentowanie programu, o) bloki podprogramów, p) zabezpieczenia dostępu; q) podstawy programowania za pomocą listy instrukcji (IL), r) definiowanie własnych elementów biblioteki. Wskazane zagadnienia stanowią minimum programowe. 3) zajęcia muszą obejmować na każdą grupę co najmniej 24 godziny (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych oraz 2 godziny dodatkowych zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników; tj. 1 godz. na początku i 1 godziny na zakończenie zajęć; 4) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 5) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie; 6) zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora Szkoły; 7) Wykonawca musi zapewnić w ramach oferty odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: 10 zestawów sterowników VersaMax Micro, 2 zestawy VersaMax (CPUE05), 1 zestaw 90-30 ; 8) Wykonawca razem z ofertą musi złożyć Program zajęć uwzględniający liczbę godzin wskazaną w pkt 3 i zakres przedmiotowy zajęć wskazany w pkt 2; 9) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe; 10) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 4. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników; test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć ankiet: wstępnej i ewaluacyjnej (opracowanych przez Zamawiającego); 5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć; 6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddanie się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) wypracowanie następujących rezultatów: a) co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, b) u uczestniczek i uczestników zajęć nastąpi przyrost wiedzy i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej o minimum 40% w stosunku do stanu początkowego; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, ankiet, rejestru wydanych zaświadczeń i kopii wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach