Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć z zakresu grafiki komputerowej dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. Szkoły dobrych umiejętności, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2014-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://splublin.bip.lubelskie.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć z zakresu grafiki komputerowej dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. Szkoły dobrych umiejętności, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie zajęć z zakresu grafiki komputerowej z wykorzystaniem technik DTP dla 100 uczniów z następujących szkół prowadzących kształcenie zawodowe z terenu powiatu lubelskiego: Technikum w Niemcach (2 grupy); Zespół Szkół im. Kopernika w Bełżycach (1 grupa); Zespół Szkół Technicznych im. Kościuszki w Bełżycach (2 grupy), ZSZ Nr 1 w Bychawie (1 grupa); Zespół Szkół w Niedrzwicy Dużej (1 grupa), Zespół Szkół Techniki Rolniczej w Piotrowicach (2 grupy), Zespół Szkół Rolniczych CKP w Pszczelej Woli (1 grupa). 1)Zajęcia dla 10 grup 10-osobowych w wymiarze 80 godzin/grupę. Łącznie 800 godzin zajęć. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 min. przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. 2)Zajęcia muszą być realizowane w oparciu o harmonogram zaakceptowany przez Zamawiającego i dyrektora szkoły. 3)Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres szkolenia - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników, - cel szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. W programie szkolenia powinny znaleźć się następujące zagadnienia: 1. Podstawowe informacje związane z grafiką komputerową 2. Rodzaje plików graficznych - przeznaczenie 3. DTP, poligrafia, techniki drukarskie 4. Grafika wektorowa- program do projektowania graficznego, opracowywania grafiki wektorowej, składu stron, w tym: - wprowadzenie w obiekty wektorowe, obiekty wektorowe, a mapy bitowe, - praca z mapami bitowymi - przekształcanie w mapę bitową, ukrywanie kolorów, korekcja zdjęć, efekty artystyczne, - drukowanie, - zamiana mapy bitowej na obiekt wektorowy. 5. Grafika bitmapowa, w tym: - podstawy pracy z programem do obróbki map bitowych, - tworzenie obiektów, - projektowanie materiałów promocyjnych, - skanowanie i drukowanie map bitowych. 4) Celem zajęć opartych na metodzie projektów z wykorzystaniem technik DTP jest nabycie przez uczestników umiejętności tworzenia i modyfikacji grafiki komputerowej, projektowania materiałów reklamowych, tworzenia wizytówek i znaków graficznych, poznanie zasad przygotowania i opracowywania dokumentów DTP (komputerowy skład dokumentów). 5) Rodzaj dokumentu wydanego absolwentowi szkolenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacje: - zaświadczenie o ukończeniu kursu, które zawierać będzie zakres tematyczny wraz ilością godzin. 6) Realizator projektu - Powiat Lubelski zapewnia dostęp do pracowni szkolnych, sprzęt komputerowy, pomoce dydaktyczne (oprogramowanie specjalistyczne, podręczniki, dodatkowe pomoce dla uczniów i prowadzących). 7) Miejsce przeprowadzenia zajęć : na terenie ww. szkół. 8) Przybliżone terminy przeprowadzenia zajęć: - II-VI 2014r: 3 grupy (po 80 godzin każda) - łącznie 240 godzin, - IX -XII 2014r.: 3 grupy - łącznie 240 godzin, - I-V 2015 r. - 4 grupy - łącznie 320 godzin. 9)Osoba prowadząca zajęcia ma obowiązek sporządzenia opinii o uczniu na początku i końcu zajęć, prowadzenia dla każdej grupy dziennika zajęć, sporządzania na każdych zajęciach list obecności. 10) Po zakończeniu zajęć z poszczególnymi grupami uczniów Wykonawca przedłoży zamawiającemu komplet dokumentów: listy obecności, dzienniki zajęć, opinie o uczniach oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu, które zawierać będą zakres tematyczny wraz ilością godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splublin.bip.lubelskie.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach