Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć z logopedii dla przedszkolaków na terenie gminy Krotoszyn w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry początek

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7227454 , fax. 062 7228251
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    ul. Hugona Kołłątaja 7 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7227454, fax. 062 7228251
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć z logopedii dla przedszkolaków na terenie gminy Krotoszyn w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry początek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie w latach szkolnych 2009/2010 i 2010/2011 dla 130 dzieci 4 i 5-letnich (w każdym roku szkolnym) indywidualnych zajęć z logopedii w wymiarze 5200 godzin zegarowych. (ok.260 godzin miesięcznie - od poniedziałku do piątku). Wymiar zajęcia z 1 dzieckiem - 0,5 h/tydzień. W roku szkolnym 2010/2011 z zajęć logopedycznych przestaną korzystać dzieci, które rozpoczną edukację w oddziale 0, na ich miejsce dojdą dzieci młodsze - w związku z tym ostateczna liczba dzieci korzystających z w/w zajęć w okresie trwania projektu jest określona szacunkowo na 195. Zajęcia należy przeprowadzić w przedszkolach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 w Krotoszynie oraz oddziale przedszkola nr 7 w Bożacinie w następującym wymiarze : - 1040 godzin w roku 2009, w terminie od 01.09.2009 r. do 31.12.2009 r., - 2600 godzin w roku 2010, - w roku 2011: 1560 godzin. w terminie od 02.01.2011 r. do 30.06.2011 r. We wrześniu 2009 roku należy przeprowadzić diagnozę logopedyczną u 4 i 5-letnich dzieci z w/w przedszkoli w celu zrekrutowania ich na zajęcia logopedyczne. We wrześniu roku 2010 należy przeprowadzić diagnozę logopedyczną wśród 4-letnich przedszkolaków w celu ich rekrutacji na zajęcia logopedyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/. zapewnią osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. - min. 4 osoby przewidziane do realizacji zadania z min. 3-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. - przeprowadzenie przez min. 3 osoby w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. 50 godzin zajęć z logopedii ( każda z tych osób). Należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby proponowane do realizacji zamówienia wykształcenia kierunkowego z logopedii (dyplom ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień. 4/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował Wykonawca /jeśli dotyczy/. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. c. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach