Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM W BRENNEJ I GÓRKACH MAŁYCH W RAMACH PROJEKTU W RYTMIE WALCA ANGIELSKIEGO

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM W BRENNEJ I GÓRKACH MAŁYCH W RAMACH PROJEKTU W RYTMIE WALCA ANGIELSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego wraz z nadzorem metodycznym w Przedszkolu Publicznym w Brennej i w Górkach Małych 1.Wymiar Zajęć: 1.1. Przedszkole w Brennej: - w roku 2012: orientacyjnie 2 razy w tygodniu po 30 minut dla 3 grup po max.25 osób w wieku 3-5 lat (w sumie 12 godzin zegarowych miesięcznie) w sumie 36 godziny zegarowe w 2012r., - w roku 2013: 2 razy w tygodniu po 30 minut dla 3 grup po max. 25 osób w wieku 3-5 lat (w sumie 12 godzin zegarowych miesięcznie), w sumie 60 godzin zegarowych w 2013r., Zajęcia będą się odbywać od października 2012 do końca czerwca 2013r., w sumie 96 godzin zegarowych, 1.2. Przedszkole w Górkach Małych: - w roku 2012: orientacyjnie 2 razy w tygodniu po 30 minut dla 3 grup po max.25 osób w wieku 3-5 lat (w sumie 12 godzin zegarowych miesięcznie) w sumie 36 godziny zegarowe w 2012r., - w roku 2013: 2 razy w tygodniu po 30 minut dla 3 grup po max. 25 osób w wieku 3-5 lat (w sumie 12 godzin zegarowych miesięcznie), w sumie 60 godzin zegarowych w 2013r., Zajęcia będą się odbywać od października 2012 do końca czerwca 2013r., w sumie 96 godzin zegarowych, 2. Miejsce prowadzenia zajęć: 2.1 Miejsce prowadzenia zajęć: Przedszkole Publiczne w Brennej, ul. Partyzantów 3, 43-438 Brenna oraz Przedszkole Publiczne w Górkach Małych, ul. Zalesie 3, 43-436 Górki Wielkie. 2.2 Zajęcia muszą być zgodne z podstawą programową ogłoszoną w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r.(Dz.U.z dn.15.01.2009r. Nr 4 poz.17). 3. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie uzgadniany przez Dyrektora Przedszkola z Wykonawcą usługi po podpisaniu umowy. 4. Wykonawca dostarczy komplet materiałów (karty pracy, słowniczki obrazkowo-wyrazowe) dla wszystkich uczestników zajęć, zapewni prezentację umiejętności i osiągnięć dzieci podczas zajęć oraz dyplomy ukończenia zajęć dla dzieci. 5. Wykonawca przygotuje informację pisemną dla rodziców o przebiegu zajęć umieszczoną na tablicy ogłoszeń w przedszkolu - tzw. Kącik językowy, który minimum 1 raz w miesiącu będzie aktualizowany. 6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć zawierającego listę imienną dzieci uczestniczących w zajęciach i tematykę zajęć. Wpisy w dzienniku muszą być potwierdzane przez osoby wyznaczone przez Dyrektora Przedszkola. Strona tytułowa dziennika musi być opatrzona logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt pn. W rytmie walca angielskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Wykonawca przekazuje Dyrektorowi Przedszkola oryginał dziennika zajęć każdorazowo po zakończeniu zajęć. 8. Wykonawca usługi zobowiązany jest do oznakowania całości dokumentacji projektowej logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej, a także napisami: Projekt W rytmie walca angielskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA. Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl , www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl. Natomiast wzory logotypów dostępne są http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Logo.aspx 9. Wykonawca musi dysponować kadrą, która posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie umożliwiające prawidłową realizację usługi. Z możliwości prowadzenia kursu wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL w sytuacji, gdy występuje konflikt interesów, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Rozdział 4 podrozdział 5 pkt. 5) obowiązujących od dnia 01.01.2011 roku. 10. Wykonawca musi wykazać się znajomość problematyki dotyczącej równości szans. 11. W celu uniknięcia podwójnego finansowana osoby, których wynagrodzenie finansowane jest ze środków publicznych zobowiązane są świadczyć usługi poza obowiązującym je czasem pracy (w tym również poza czasem urlopu wypoczynkowego) lub w czasie urlopu bezpłatnego. 12. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia muszą być oznaczone plakatami dotyczącymi realizacji projektu. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędną ilość plakatów potrzebnych do oznakowania pomieszczenia. 13. Wykonawca zobowiązany jest poddać się kontroli Zamawiającego oraz Instytucji Pośredniczącej na każdym etapie realizacji projektu. Zamawiającego oraz Instytucji Pośredniczącej, na każdym etapie realizacji kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach