Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie objętych projektem ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,.

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
  • Data zamieszczenia: 2011-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
    REGON: 71158260600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie objętych projektem ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest usługa edukacyjna polegająca na Przeprowadzeniu zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie objętych projektem Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie, w tym: Zadanie I Realizacja zajęć wyrównujących braki w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej u uczniów z klas I-III. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów, odbywać się będą cyklicznie 2 godz./tygodniowo po 1 godzinie dziennie. Łącznie godzin lekcyjnych (godz. lekcyjna= 45 minut) - 128 godzin. Zadanie II Realizacja zajęć wyrównujących braki w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej u uczniów z klas I-III. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów, odbywać się będą cyklicznie 2 godz./tygodniowo po 1 godzinie dziennie. Łącznie godzin lekcyjnych (godz. lekcyjna= 45 minut) - 128 godzin. Zadanie III Realizacja zajęć wyrównujących braki w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej u uczniów z klas I-III. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów, odbywać się będą cyklicznie 2 godz./tygodniowo po 1 godzinie dziennie. Łącznie godzin lekcyjnych (godz. lekcyjna= 45 minut) - 128 godzin. Zadanie IV Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki. Zajęcia będą obejmować 3 grupy uczniów z klas IV-VI, odbywać się będą cyklicznie 1 godz./tygodniowo dla każdej grupy. Łącznie godzin lekcyjnych dla każdej grupy(godz. lekcyjna= 45 minut) - 64 godzin, dla wszystkich grup 192 godziny. Zadanie V Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów z klas IV-VI, odbywać się będą cyklicznie 1 godz./tygodniowo dla każdej grupy. Łącznie godzin lekcyjnych dla każdej grupy(godz. lekcyjna= 45 minut) - 64 godzin, dla wszystkich grup 128 godzin. Zadanie VI Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. Zajęcia będą obejmować jedna grupę uczniów z klas IV-VI, odbywać się będą cyklicznie 1 godz./tygodniowo . Łącznie godzin lekcyjnych dla każdej grupy(godz. lekcyjna= 45 minut) - 66 godzin Zadanie VII Realizacja zajęć indywidualnej terapii logopedycznej. Zajęcia będą obejmować uczniów z klas I-VI, odbywać się będą cyklicznie 10godz./ miesięcznie . Łącznie godzin (godz. specjalistyczna= 60 minut) - 190 godzin. Zadanie VIII Realizacja zajęć terapii psychologicznej. Zajęcia będą obejmować uczniów z klas I-VI, odbywać się będą cyklicznie 5godz./ miesięcznie . Łącznie godzin (godz. specjalistyczna= 60 minut) - 95 godzin. Zadanie IX Realizacja zajęć biblioterapii mających na celu rozwinąć zainteresowania czytelnictwem. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ miesięcznie (w soboty) dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 38 godzin, dla obu grup -76 godzin. Zadanie X Realizacja zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 1godz./ tygodniowo dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 70 godzin, dla obu grup -140 godzin. Zadanie XI Realizacja zajęć pozalekcyjnych z informatyki rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ miesięcznie (w soboty) dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 36 godzin, dla obu grup -72 godziny. Zadanie XII Realizacja zajęć z plastyki rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 3 dni / ferie dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 12 godzin, dla obu grup -24 godziny. Zadanie XIII Realizacja zajęć teatralnych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 3 dni / ferie dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 12 godzin, dla obu grup -24 godziny. Zadanie XIV Realizacja zajęć tanecznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 3 dni / ferie dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 12 godzin, dla obu grup -24 godziny. Zadanie XV Realizacja zajęć sportowych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 5 dni / ferie dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 12 godzin, dla obu grup -24 godziny. Zadanie XVI Realizacja zajęć opiekuńczych podczas dowozu na lodowisko, zajęć na lodowisku (niezbędna umiejętność jazdy na łyżwach) oraz powrotu z lodowiska. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 5 dni / ferie dla grupy. Łącznie godzin opiekuńczych dla jednej grupy (godz. zajęć opiekuńczych = 60 minut) - 20 godzin. Zadanie XVII Realizacja zajęć opiekuńczych podczas dowozu na lodowisko, zajęć na lodowisku (niezbędna umiejętność jazdy na łyżwach) oraz powrotu z lodowiska. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI odbywać się będą cyklicznie 2godz. / dziennie przez 5 dni / ferie dla grupy. Łącznie godzin opiekuńczych dla jednej grupy (godz. zajęć opiekuńczych = 60 minut) - 20 godzin. 2. Zajęcia będą odbywać się w Szkole Podstawowej w Krześlinie oraz w miejscu wskazanym przez koordynatora projektu w roku 2011 i 2012: 1) z wyłączeniem ferii i wakacji - dla zadań od I do XI; 2) w okresie ferii zimowych w województwie mazowieckim - dla zadań od XII do XVII; 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. Następujące zadania będą odbywać się w tym samym czasie: Zadanie XVI i XVII. W przypadku pozostałych zadań istnieje możliwość, że niektóre z nich będą realizowane w tym samym czasie, w związku z czym do realizacji każdego zadania powinna być wskazana inna osoba. Jedna do każdego zadania. Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły w Krześlinie planu zajęć. 5. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; 2) opracowanie programu autorskiego, (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, formy realizacji, sposoby realizacji celów, oczekiwane efekty, sposób ewaluacji efektów, tematy kolejnych zajęć, wykorzystane środki dydaktyczne. Ponadto program powinien być dostosowany do poziomu rozwoju uczniów, nie przewyższać ich możliwości, treści zajęć powinny być sensownie dobrane, uwzględniać podstawę programową, realizowany program z danego przedmiotu lub cyklu kształcenia. Czas zajęć powinien być maksymalnie wykorzystany) w uzgodnieniu z koordynatorem oraz przedłożenie go koordynatorowi na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem zajęć; 3) opracowanie z koordynatorem projektu szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć; 4) uzgadnianie z koordynatorem wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5) prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć (tj. wypełnianie dziennika zajęć, miesięcznych kart czasu pracy do 6 dnia następnego miesiąca, sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania i dostarczanie do koordynatora projektu; 6) bezwzględne dostosowanie się do ustalonego przez dyrektora Szkoły Podstawowej w Krześlinie planu zajęć lekcyjnych; 7) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania, motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach; 8) gromadzenie wytworów prac uczestników zajęć 9) uczestnictwo i pomoc w organizacji podsumowania zaję. 10) wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu związanych z realizacją zadania. 5.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć 5.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 5.4. Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją koordynatorowi projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach