Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
    REGON: 71158260600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję, w tym: Część I - Realizacja zajęć terapii pedagogicznej prowadzonej indywidualnie z uczniem w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część II - Realizacja zajęć terapii pedagogicznej prowadzonej indywidualnie z uczniem w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część III - Realizacja zajęć terapii pedagogicznej prowadzonej indywidualnie z uczniem w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część IV - Realizacja zajęć terapii pedagogicznej prowadzonej indywidualnie z uczniem w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część V - Realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część VI - Realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część VII -Realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część VIII-Realizacja zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część IX - Realizacja zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Krześlinie Część X - Realizacja zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część XI - Realizacja zajęć grupowych i indywidualnych z psychologiem w SP w Krynicy i SP w Krześlinie. Część XII - Realizacja zajęć grupowych i indywidualnych z psychologiem w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część XIII - Realizacja zajęć w świetlicy środowiskowej w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część XIV - Realizacja zajęć w świetlicy środowiskowej w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część XV - Realizacja zajęć w świetlicy środowiskowej w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część XVI - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Krynicy w czasie wyjazdu na pływalnię. Część XVII - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Krynicy w czasie wyjazdu na pływalnię. Część XVIII - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Krześlinie w czasie wyjazdu na pływalnię. Część XIX - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Krześlinie w czasie wyjazdu na pływalnię. Część XX - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Suchożebrach w czasie wyjazdu na pływalnię. Część XXI - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Suchożebrach w czasie wyjazdu na pływalnię. Część XXII - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Suchożebrach w czasie wyjazdu na pływalnię. Część XXIII - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Suchożebrach w czasie wyjazdu na pływalnię. 3.2. Zajęcia będą odbywać się w trzech szkołach podstawowych: w Krynicy, w Krześlinie i w Suchożebrach w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013r w tym: 3.2.1.W Szkole Podstawowej w Krynicy, wszystkie zadania tj. część I, V, VIII, XI (w części dotyczącej SP w Krynicy), XIII, XVI, XVII w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013 zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 3.2.2.W Szkole Podstawowej w Krześlinie część II, XVIII, XIX w okresie od 01.09.2012r. do 31. 12. 2013 zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich a część VI, IX, XI (w części dotyczącej SP w Krześlinie), XIV w okresie od 01.01.2013 do 31.12.2013r. zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 3.2.3. W Szkole Podstawowej w Suchożebrach wszystkie zadania tj. części III, IV, VII, X, XII, XV, XX, XXI, XXII, XXIII w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013 zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. Następujące części będą odbywać się w tym samym czasie: części III-IV, XIII-XV i XVI-XXIII. W przypadku pozostałych części istnieje możliwość, że niektóre z nich będą realizowane w tym samym czasie, w związku z czym do realizacji każdej części powinna być wskazana inna osoba. Jedna do każdej części. Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektorów poszczególnych szkół tygodniowych rozkładów zajęć. 3.4. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; 2) zapoznanie się dostępną w szkole dokumentacją dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 3) opracowanie programu autorskiego, (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, formy realizacji, sposoby realizacji celów, oczekiwane efekty, sposób ewaluacji efektów, tematy kolejnych zajęć, wykorzystane środki dydaktyczne) oraz przedłożenie go koordynatorowi szkolnemu nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. Program powinien być dostosowany do poziomu rozwoju uczniów, powinien uwzględniać podstawę programową realizowanego przedmiotu lub cyklu kształcenia. Opracowanie programu nie dotyczy zadań XVI - XXIII, tj. opieki nad dziećmi w czasie wyjazdu na pływalnię; 4) maksymalne i efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na realizację zajęć; 5) współpraca ze szkolnym koordynatorem projektu przy opracowywaniu szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć; 6) uzgadnianie z koordynatorem szkolnym wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 7) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (tj. wypełnianie dziennika zajęć, miesięcznych kart czasu pracy do 3-go dnia następnego miesiąca, sporządzanie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w wersji papierowej i elektronicznej i dostarczanie do szkolnego koordynatora projektu; 8) bezwzględne dostosowanie się do ustalonego przez dyrektorów szkół planów zajęć lekcyjnych; 9) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania, motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach; 10) gromadzenie wytworów prac uczestników zajęć 11) należyta troska o powierzony sprzęt i pomoce dydaktyczne; 12) pomoc uczniom w czynnościach samoobsługowych (np. suszenie włosów, przebieranie) w czasie pobytu na pływalni - dotyczy części XVI-XXIII; 13) opieka nad uczniami od momentu odebrania ich od przewoźnika do czasu rozpoczęcia zajęć świetlicowych oraz odprowadzenie ich do środka transportu po zajęciach - dotyczy części XIII-XV 14) uczestnictwo i pomoc w organizacji podsumowania zajęć; 15) wykonywanie innych poleceń szkolnego koordynatora projektu związanych z realizacją zadania. 3.4.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć 3.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.4.4. Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją właściwemu szkolnemu koordynatorowi projektu. 3.5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 3.6. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć: - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. nr 50, poz. 400) lub - zgodnych z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). 3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach