Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne i rozwijających zdolności uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
  • Data zamieszczenia: 2012-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
    REGON: 71158260600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne i rozwijających zdolności uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne i rozwijających zdolności uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję, w tym: Część I - Realizacja zajęć koła informatycznego w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część II - Realizacja zajęć koła języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część III - Realizacja zajęć koła sportowego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część IV - Realizacja zajęć grupowych i indywidualnych z psychologiem w SP w Krynicy i SP w Krześlinie. Część V - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Suchożebrach w czasie wyjazdu na pływalnię. Część VI - Opieka nad uczniami Szkoły Podstawowej w Suchożebrach w czasie wyjazdu na pływalnię. 3.2. Zajęcia będą odbywać się w trzech szkołach podstawowych: w Krynicy, w Krześlinie i w Suchożebrach w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013r, w tym: 3.2.1.W Szkole Podstawowej w Krynicy, wszystkie zadania tj. część I oraz IV (w części dotyczącej SP w Krynicy), w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013 zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 3.2.2.W Szkole Podstawowej w Krześlinie część IV (w części dotyczącej SP w Krześlinie), w okresie od 01.01.2013 do 31.12.2013r. zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 3.2.3. W Szkole Podstawowej w Suchożebrach wszystkie zadania tj. części II,III, V, VI w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013 zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. Następujące części będą odbywać się w tym samym czasie: części I i III oraz V i VI. W przypadku pozostałych części istnieje możliwość, że niektóre z nich będą realizowane w tym samym czasie, w związku z czym do realizacji każdej części powinna być wskazana inna osoba. Jedna do każdej części. Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektorów poszczególnych szkół tygodniowych rozkładów zajęć. 3.4. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; 2) zapoznanie się dostępną w szkole dokumentacją dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dotyczy CZ. IV); 3) opracowanie programu autorskiego, (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, formy realizacji, sposoby realizacji celów, oczekiwane efekty, sposób ewaluacji efektów, tematy kolejnych zajęć, wykorzystane środki dydaktyczne) oraz przedłożenie go koordynatorowi szkolnemu nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. Program powinien być dostosowany do poziomu rozwoju uczniów, powinien uwzględniać podstawę programową realizowanego przedmiotu lub cyklu kształcenia. Opracowanie programu nie dotyczy części V-VI, tj. opieki nad dziećmi w czasie wyjazdu na pływalnię; 4) maksymalne i efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na realizację zajęć; 5) współpraca ze szkolnym koordynatorem projektu przy opracowywaniu szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć; 6) uzgadnianie z koordynatorem szkolnym wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 7) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (tj. wypełnianie dziennika zajęć, miesięcznych kart czasu pracy do 3-go dnia następnego miesiąca, sporządzanie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w wersji papierowej i elektronicznej i dostarczanie do szkolnego koordynatora projektu; 8) bezwzględne dostosowanie się do ustalonego przez dyrektorów szkół planów zajęć lekcyjnych; 9) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania, motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach; 10) gromadzenie wytworów prac uczestników zajęć 11) należyta troska o powierzony sprzęt i pomoce dydaktyczne; 12) pomoc uczniom w czynnościach samoobsługowych (np. suszenie włosów, przebieranie) w czasie pobytu na pływalni - dotyczy części V-VI; 13) opieka nad uczniami od momentu odebrania ich od przewoźnika do czasu rozpoczęcia zajęć, opieka nad nimi w trakcie obiadu oraz odprowadzenie uczniów do środka transportu po zajęciach - dotyczy części I i III 14) opieka nad uczniami w czasie wyjazdów do kina, teatru i muzeum. Przewiduje się maksymalnie dwukrotne sprawowanie opieki nad uczniami w czasie wyjazdów do kina, teatru i muzeum przez wykonawcę części I i III. 15) uczestnictwo i pomoc w organizacji podsumowania zajęć; 16) wykonywanie innych poleceń szkolnego koordynatora projektu związanych z realizacją zadania. 3.4.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć 3.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.4.4. Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją właściwemu szkolnemu koordynatorowi projektu. 3.5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 3.6. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć: - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. nr 50, poz. 400) lub - zgodnych z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). 3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach