Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
- Data zamieszczenia: 2018-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
al. Zwycięstwa 20
41200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
REGON: 27625548200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć wspierających rozwój kompetencji kluczowych: z języków obcych, matematycznych i naukowo – technicznych oraz umiejętności uczenia się dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego – w ramach projektu EFS „Nasza świetlica – Nasze okno na świat!” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie zajęć wspierających rozwój kompetencji kluczowych: z języków obcych, matematycznych i naukowo – technicznych oraz umiejętności uczenia się dla wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego – w ramach projektu EFS „Nasza świetlica – Nasze okno na świat!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w Placówce Wsparcia Dziennego przy ul. Czołgistów 5 w Sosnowcu lub lokalu zastępczym wskazanym przez Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć we wskazanych salach przy ul. Czołgistów 5 w Sosnowcu lub w innej lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego na terenie Sosnowca, wyposażonych w sprzęt komputerowy do prowadzenia zajęć (6 stanowisk), natomiast Wykonawca jest zobowiązany ustalić harmonogram realizowanych zajęć z Kierownikiem Placówki Wsparcia Dziennego. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: - Część I: Nazwa części: „Przeprowadzenie zajęć w zakresie: matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo – techniczne, umiejętność rozwijania i wykorzystania myślenia naukowego w celu rozwiązywania problemów występujących w życiu codziennym i wyciąganie wniosków opartych na dowodach” w planowanym wymiarze godzin szkoleniowych – 387; - Część II: Nazwa części: „Przeprowadzenie zajęć w zakresie umiejętności uczenia się, w tym: metody i techniki efektywnej nauki, techniki pamięciowe, metody efektywnego uczenia się, zwiększenie tempa czytania, czytanie ze zrozumieniem dla dzieci, które mają problem z czytaniem” w planowanym wymiarze godzin szkoleniowych – 387; - Część III: Nazwa części: „Przeprowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z języka angielskiego” w planowanym wymiarze godzin szkoleniowych - 387. Pojęcie „godzina szkoleniowa” należy rozumieć jako godzina lekcyjna (45 minut). Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wymiaru godzin szkoleniowych – po uzgodnieniu z Instytucją Zarządzającą. 4. Zamawiający zakłada w odniesieniu do każdej z trzech części zamówienia miejsca dla 27 dzieci. 5. Zajęcia odbywać się będą w systemie: poniedziałek-piątek w czasie pracy placówki, tj.: 13:30-18:30 z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej. Zamawiający dopuszcza realizowanie jednorazowo 2 godzin lekcyjnych dla grupy z uwzględnieniem przerw po każdej godzinie. Ewentualna zmiana godzin i dni prowadzenia zajęć jest możliwa po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego i Wykonawcę. 6. Wychowankami placówki będą dzieci w wieku 7 – 14 lat. Zamawiający uzależnia określenie ostatecznej liczby grup i uczestników od ustaleń poczynionych przez Wykonawcę z Kierownikiem Placówki. Założono, że Uczestnicy mogą brać udział w zajęciach z jednej lub więcej niż jednej kompetencji, co uwarunkowane będzie indywidualnymi zdiagnozowanymi potrzebami, jednak ze względu na rozpiętość wiekową dzieci zakłada się, że Uczestnikami zajęć matematycznych oraz z zakresu nauki języka obcego będą przede wszystkim dzieci starsze, w zakresie umiejętności czytania i uczenia się wszystkie dzieci niezależnie od wieku. Zajęcia z kompetencji będą prowadzone w grupach dostosowanych do wieku i umiejętności dzieci, 8-10 osobowych lub mniejszych w zależności od potrzeb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium „Doświadczenie Trenera” do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz doświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 3.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ; 3.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 3.1. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 3.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty, o których mowa w Rozdziale III.4) pkt 1 odnośnie tego podmiotu. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale III.4) pkt 1 i 2 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w Rozdziale III.5.1) pkt 1 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale III.6) pkt 3.1., w Rozdziale III.4) pkt 1 i pkt 2 i w Rozdziale III.5.1) pkt 1 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 12. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale III.4) pkt 1 i w Rozdziale III.5.1) pkt 1 , inne niż oświadczenia o których mowa w pkt 11 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 16.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 16.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 17. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”
Dodano: 2024-07-08 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji w ramach projektu “Miasto Przestrzenią Rozwoju” dofinansowanych ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 - cd. w sekcji IX
Dodano: 2024-01-11 - Wybór psychologa, który przeprowadzi wykłady na kursach prowadzonych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
Dodano: 2024-01-09 - Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych zajęć warsztatowych z zakresu programowania i projektowania aplikacji mobilnych wykorzystywanych w naukach o Ziemi
Dodano: 2023-10-23 - Usługa szkoleniowa: Fundusze Europejskie na lata 2021 - 2027 - możliwość finansowania dla uczelni wyższych
Dodano: 2023-06-28 - Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego pt.: „Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu” dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
Dodano: 2023-05-22 - Przeprowadzenie warsztatów z zakresu zastosowania zagadnień geohazardowych w ramach projektu realizowanego w ramach programu Interreg Polska-Słowacja
Dodano: 2023-05-11 - Szkolenia certyfikowane realizowane w ramach projektu pt.: „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”
Dodano: 2023-05-11 - Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia - 5 Zadań. Projekt „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finan w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
Dodano: 2023-04-27 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji w ramach projektu “Miasto Przestrzenią Rozwoju” dofinansowanych ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014 - 2021
Dodano: 2023-04-20