Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć warsztatowych z zakresu zakładania i pielęgnacji ogrodu dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć warsztatowych z zakresu zakładania i pielęgnacji ogrodu dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć warsztatowych z zakresu zakładania i pielęgnacji ogrodu dla beneficjentów projektu Pora na aktywność, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Usługą zostanie objętych 30 osób w 2011 r. oraz kolejne 30 osób w 2012 r. 2. Na każdych zajęciach obecny będzie przedstawiciel Zamawiającego. 3. Celem warsztatów jest wykonanie ogrodu o powierzchni około 25 ar, na podstawie projektu zapewnionego przez Zamawiającego. 4. Tematyka zajęć: 1) Bezpieczeństwo i higiena pracy - 3 godziny dydaktyczne zajęć teoretycznych: Wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy. Analiza i ocena zagrożeń czynnikami szkodliwymi dla zdrowia, uciążliwymi i niebezpiecznymi oraz ocena ryzyka związanego z tymi zagrożeniami. Organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. 2) Ogólne wiadomości o ogrodzie - 3 godziny dydaktyczne zajęć teoretycznych: Rodzaje ogrodów i ich funkcje. Uwarunkowania konieczne do stworzenia ogrodu. Roślinność ogrodowa. Dobór roślin w zależności od typu ogrodu. Wstępna kalkulacja ogrodów. Dom - ogród - krajobraz. Proporcje form w ogrodzie. Dobór roślin jako integralna część koncepcji; barwa, kształt, zapach, faktur 3) Podstawy wiedzy o roślinach pod kątem ich pielęgnacji - 4 godziny dydaktyczne zajęć teoretycznych, 40 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych: Podstawowe wiadomości z anatomii, fizjologii i biologii roślin. Podział i przegląd roślin znajdujących się w użyciu. Pielęgnacja kwiatów, krzewów, zieleni, drzew. Faza zbioru roślin. Dobór gatunków roślin. Przygotowanie roślin i desykantów. Sianie i sadzenie roślin, dokarmianie roślin. Środki przeciwko szkodnikom i chorobom oraz zasady ich stosowania. 4) Pielęgnacja powierzchni trawiastych - 4 godziny dydaktyczne zajęć teoretycznych, 31 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych: Rodzaje gleb. Uwarunkowania powierzchni trawiastych. Rodzaje powierzchni trawiastych. Pielęgnacja powierzchni. Środki i sprzęt do pielęgnacji. 5) Pielęgnacja rabat sezonowych i bylinowych - 4 godziny dydaktyczne zajęć teoretycznych, 33 godziny dydaktycznych zajęć praktycznych: Przegląd roślin rabatowych i bylin. Dobór roślin i bylin do uwarunkowań atmosferycznych. Rośliny sezonowe. Pielęgnacja rabat sezonowych i bylinowych (środki i sprzęt do pielęgnacji). 6) Pielęgnacja drzew i krzewów - 4 godziny dydaktyczne zajęć teoretycznych, 17 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych: Przegląd drzew i krzewów ogrodowych. Dobór roślin do uwarunkowań terenowych i atmosferycznych. 5. Zajęcia będą odbywać się przy ul. Jeziorko 42. Zasoby lokalowe do przeprowadzenia części teoretycznej zapewni Zamawiający. 6. Zakup sadzonek roślin oraz narzędzi ogrodniczych zapewni Zamawiający. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wydania po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń oznakowanych zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów POKL, zamieszczonymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx 2) prowadzenia dokumentacji fotograficznej usługi i przekazania jej Zamawiającemu, 3) zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych, 4) prowadzenia listy obecności, podpisywanej przez beneficjentów na koniec każdych zajęć. 5) przedkładania animatorowi lokalnemu do akceptacji miesięcznych programów zajęć na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem zajęć 8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów, o których mowa w rozdz. II ust. 2 siwz 9. Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego 10. W przypadku gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w warsztatach w trakcie ich realizacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia tj. faktycznie przeprowadzonych godzin warsztatów. 11. Warunki dodatkowe: 1) (Dotyczy Wykonawców prowadzących działalność osobiście) Zamówienia nie może wykonywać osoba: a) zatrudniona przy realizacji projektu Pora na aktywność na podstawie umowy o pracę lub b) jeśli zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie - zatrudniona jednocześnie w: Instytucji Zarządzającej - Departamencie Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego, Instytucji Pośredniczącej - Departamencie Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) - Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, Regionalnym Ośrodku EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej - Centrum Projektów Europejskich Konflikt interesów ma miejsce wtedy, gdy ta sama osoba realizuje zadania na rzecz projektu Pora na aktywność, a jednocześnie we wskazanej powyżej instytucji zajmuje stanowisko związane np. z oceną tego projektu, przyznaniem mu dofinansowania, uznaniem poniesionych w ramach projektu wydatków za kwalifikowalne. Każdą sytuację, w której praca w danej instytucji może mieć związek i wpływ na realizację projektu Pora na aktywność należy traktować jako potencjalny konflikt interesów, co uniemożliwia zatrudnienie w ramach projektu. Podwójne finansowanie zachodzi wtedy, gdy zarówno praca w ramach projektu Pora na aktywność, jak i praca we wskazanej powyżej instytucji finansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Pracy. W przypadku wykonywania zadania na rzecz więcej niż jednego projektu finansowanego ze środków EFS, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub wykonywania innych zadań w ramach projektu Pora na aktywność na podstawie umowy cywilno-prawnej Wykonawca zobowiązany jest się do prowadzenia ewidencji czasu pracy wykonywanej na rzecz każdego z projektów, z wyszczególnieniem w jakich godzinach wykonuje pracę dla poszczególnych projektów, których jest pracownikiem. Ewidencja zostanie załączona każdorazowo do rachunku za zrealizowaną usługę. 2) Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia 3) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 4) Wszelkie kontakty z Zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. 5) Zamawiający ustala, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, na adres: do@mops.krakow.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=30232
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach