Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3707100 , fax. 34 3707170
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3707100, fax. 34 3707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części. 1. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia metodą Tomatis Metoda kształcenia uwagi słuchowej, zwana także treningiem słuchowym lub metodą stymulacji audio-psycho-lingwistycznej (SAPL). Podstawowym celem tej metody jest wspieranie funkcji słuchowej, dzięki czemu następuje poprawa koncentracji, jakości uczenia się oraz rozwijanie zdolności językowych i komunikacyjnych, a także zwiększanie kreatywności oraz poprawa zachowań społecznych. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) część 1: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego część 2: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza część 3: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica część 4: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego część 5: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej część 6: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (KLASY IV - VI) część 39: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 2 Krzysztofa Kamila Baczyńskiego część 40: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego część 41: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza część 42: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 33 im. Marii Kownackiej część 43: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej część 44: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej - Curie (GIMNAZJUM) część 66: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków część 67: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego część 68: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki 2. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia integracji sensorycznej Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku). Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) część 7: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego część 8: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza część 9: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera część 10: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica część 11: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza część 12: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry część 13: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35 część 14: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego część 15: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca część 16: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie część 17: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (KLASY IV - VI) część 45: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 2 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego część 46: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza część 47: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr  35 część 48: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr  52 im. Małego Powstańca część 49: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie część 50: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (GIMNAZJUM) część 69: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego 3. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - stymulacja czucia Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) część 18: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego część 19: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera część 20: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza część 21: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej - Curie (KLASY IV - VI) część 51: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr  32 im. Jerzego Dudy - Gracza 4. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia indywidualna Dostosowanie terapii do potrzeb indywidualnych ucznia. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) część 22: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego część 23: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 20 w ZSP nr 3 część 24: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego część 25: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza część 26: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35 część 27: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusz Kusocińskiego część 28: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 50 im. Generała Władysława Sikorskiego część 29: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie część 30: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (KLASY IV - VI) część 52: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej część 53: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego część 54: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 Jerzego Dudy - Gracza część 55: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35 część 56: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej część 57: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie (GIMNAZJUM) część 70: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego część 71: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków część 72: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki (LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE) część 77: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida 5. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia biofeedback Jest to nowoczesna metoda neuroterapii instrumentalnej, oparta na wykorzystaniu biologicznego sprzężenia zwrotnego (biofeedback). Jest metodą zwiększajaca możliwości naszego umysłu. Poprawia szybkość myślenia, zapamiętywania oraz kreatywność Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) część 31: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego część 32: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego część 33: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza część 34: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera część 35: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza część 36: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry część 37: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie część 38: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (KLASY IV - VI) część 58: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej część 59: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego część 60: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza część 61: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry część 62: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej część 63: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca część 64: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie część 65: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (GIMNAZJUM) część 73: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego część 74: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego część 75: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki część 76: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego (LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE) część 78: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w VI Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego część 79: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach