Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Nowoczesne Liceum - Program Rozwoju Szkół Ogólnokształcących Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Nowoczesne Liceum - Program Rozwoju Szkół Ogólnokształcących Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Nowoczesne Liceum - Program Rozwoju Szkół Ogólnokształcących Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 1.1 Do zadań Wykonawcy należy przeprowadzenie następujących zajęć: A) zajęcia z kompetencji kluczowych tj.: 1) informatyki; 2) z języka angielskiego; 3) z języka niemieckiego; 4) z języka francuskiego; 5) z języka rosyjskiego; 6) z przedsiębiorczości; 7) z matematyki; 8) z przedmiotów przyrodniczych. B) program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego C) program indywidualnego doradztwa zawodowego SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Nr Zadania projektowego Rodzaj zajęć Nazwa zajęć Liczba grup a) 2011/2012 b) 2012/2013 c) Razem Liczba h zegarowych na a)grupę b) 2011/2012 c) 2012/2013 d)Razem Liczba uczniów a)min. w 1 gr. b) min. 2011/2012 c) min. 2012/2013 d) Razem A) Zajęcia z kompetencji kluczowych 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Informatyka a) 5 grup b) 5 grup c) 10 grup a) 1gr. x 35h b) 5 gr. x 35h = 175h c) 5 gr. x 35h = 175h d) 10 grup x 35h = 350h a) 15 os. b) 75 os. c) 75 os. d) 150 os. 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Język angielski a) 9 grup b) 9 grup c) 18 grup a) 1gr. x 35h b) 9 gr. x 35h = 315h c) 9 gr. x 35h = 315h d) 18 grup x 35h = 630h a) 15 os. b) 135 os. c) 135 os. d) 270 os. 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Język niemiecki a) 4 grupy b) 4 grupy c) 8 grup a) 1gr. x 35h b) 4 gr. x 35h = 140h c) 4 gr. x 35h = 140h d) 8 grup x 35h = 280h a) 15 os. b) 60 os. c) 60 os. d) 120 os. 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Język francuski a) 2 grupy b) 2 grupy c) 4 grupy a) 1gr. x 35h b) 2 gr. x 35h = 70h c) 2 gr. x 35h = 70h d) 4 gr. x 35h = 140h a) 15 os. b) 30 os. c) 30 os. d) 60 os. 2.Zajęcia z kompetencji kluczowych Język rosyjski a) 2 grupy b) 2 grupy c) 4 grupy a) 1gr. x 35h b) 2 gr. x 35h = 70h c) 2 gr. x 35h = 70h d) 4 gr. x 35h = 140h a) 15 os. b) 30 os. c) 30 os. d) 60 os. 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Przedsiębiorczość a) 2 grupy b) 2 grupy c) 4 grupy a) 1gr. x 35h b) 2 gr. x 35h = 70h c) 2 gr. x 35h = 70h d) 4 gr. x 35h = 140h a) 15 os. b) 30 os. c) 30 os. d) 60 os. 2.Zajęcia z kompetencji kluczowych Matematyka a)10 grup b) 10 grup c) 20 grup a) 1gr. x 35h b) 10 gr. x 35h = 350h c) 10 gr. x 35h = 350h d) 20 gr. x 35h = 700h a) 15 os. b) 150 os. c) 150 os. d) 300 os. 2.Zajęcia z kompetencji kluczowych Przedmioty przyrodnicze a) 6 grup b) 6 grup c) 12 grup a) 1gr. x 35h b) 6 gr. x 35h = 210h c) 6 gr. x 35h = 210h d) 12 gr. x 35h = 420h a) 15 os. b) 90 os. c) 90 os. d) 180 os. B) Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego 2.Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego Program przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym a) 5 grup b) 5 grup c) 10 grup a) 1gr. x 5h b) 5 gr. x 5h = 25h c) 5 gr. x 5h = 25h d) 10 gr. x 5h = 50h a) 15 os. b) 75 os. c) 75 os. d) 150 os. 2.Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego Indywidualne wsparcie psychologiczno-pedagogiczne Nie dotyczy a) nie dotyczy b) 100 h c) 100 h d) 200 h a) nie dotyczy b) 75 os. c) 75 os. d) 150 os. C) Program indywidualnego doradztwa zawodowego 2. Indywidualne zajęcia z doradztwa zawodowego Indywidualne zajęcia z doradcą zawodowym Nie dotyczy a) 2 h / osoba b) 300 os. x 2 h = 600 h c) 300 os. x 2 h = 600 h d) 600 os. x 2h = 1200h a) nie dot. b) 300 os. c) 300 os. d) 600 os. LICZBA GODZIN ŁĄCZNIE 4 250 h 1.2 Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie szkół ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, tj. w: -I Liceum Ogólnokształcącym w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25; -II Liceum Ogólnokształcącym w Mikołowie przy ul. Pokoju 4. 1.3 Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z koordynatorem projektu. 1.4 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie przez Zamawiającego miesięcznych kart czasu pracy osób prowadzących zajęcia oraz dzienników zajęć i list obecności. 1.5 Wykonawca przeprowadzi w trakcie w/w zajęć ankiety ewaluacyjne, monitorujące, testy na wejściu i na wyjściu oraz sporządzi protokoły sprawozdawczo-analityczne. Wzory ankiet, testów oraz protokołów zostaną uzgodnione z Koordynatorem Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach