Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012 - 2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2012-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012 - 2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: przeprowadzenia zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1.1 Do zadań Wykonawcy należy przeprowadzenie następujących zajęć: A) zajęcia z kompetencji kluczowych tj.: 1) z języka angielskiego; 2) z języka niemieckiego; 3) z matematyki; 4) z przedsiębiorczości; 5) z fizyki. B) zajęcia z kompetencji zawodowych tj.: 1) mechanizacja i technika rolnicza; 2) eksploatacja złóż; 3) technologia żywienia; 4) systemy operacyjne; 5) proces projektowania części maszyn; 6) podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych; 7) proces programowania i użytkowania urządzeń i systemów mechatronicznych; 8) blok logistyczno - spedycyjny. C) program doradztwa zawodowego; D) program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego; SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Nr Zadania projektowego Rodzaj zajęć Nazwa zajęć Liczba grup a) 2012-2013 b) 2013-2014 c) Razem Liczba h zegarowych na a)grupę b) 2012-2013 c) 2013-2014 d)Razem Liczba uczniów a)min. w 1 gr. b) min. 2012-2013 c) min. 2013-2014 d) Razem A) Zajęcia z kompetencji kluczowych 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Język angielski a) 7 grup b) 7 grup c) 14 grup a) 1gr. x 50h b) 7 gr. x 50h = 350h c) 7 gr. x 50h = 350h d) 14 grup x 50h = 700h a) 15 os. b) 105 os. c) 105 os. d) 210 os. 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Język niemiecki a) 2 grupy b) 2 grupy c) 4 grupy a) 1gr. x 50h b) 2 gr. x 50h = 100h c) 2 gr. x 50h = 100h d) 4 gr. x 50h = 200h a) 15 os. b) 30 os. c) 30 os. d) 60 os. 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Matematyka a) 7 grup b) 7 grup c) 14 grup a) 1gr. x 50h b) 7 gr. x 50h = 350h c) 7 gr. x 50h = 350h d) 14 grup x 50h = 700h a) 15 os. b) 105 os. c) 105 os. d) 210 os. 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Przedsiębiorczość a) 3 grupy b) 3 grupy c) 6 grup a) 1gr. x 50h b) 3 gr. x 50h = 150h c) 3 gr. x 50h = 150h d) 6 gr. x 50h = 300h a) 15 os. b) 45 os. c) 45 os. d) 90 os. 2. Zajęcia z kompetencji kluczowych Fizyka a) 1 grupa b) 1 grupa c) 2 grupy a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h c) 1 gr. x 50h = 50h d) 2 gr. x 50h = 100h a) 15 os. b) 15 os. c) 15 os. d) 30 os. B) Zajęcia z kompetencji zawodowych 2. Zajęcia z kompetencji zawodowych Mechanizacja i technika rolnicza a) 1 grupa b) 1 grupa c) 2 grupy a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h c) 1 gr. x 50h = 50h d) 2 gr. x 50h = 100h a) 15 os. b) 15 os. c) 15 os. d) 30 os. 2. Zajęcia z kompetencji zawodowych Eksploatacja złóż a) 1 grupa b) 1 grupa c) 2 grupy a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h c) 1 gr. x 50h = 50h d) 2 gr. x 50h = 100h a) 15 os. b) 15 os. c) 15 os. d) 30 os. 2. Zajęcia z kompetencji zawodowych Technologia żywienia a) 1 grupa b) 1 grupa c) 2 grupy a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h c) 1 gr. x 50h = 50h d) 2 gr. x 50h = 100h a) 15 os. b) 15 os. c) 15 os. d) 30 os. 2. Zajęcia z kompetencji zawodowych Systemy operacyjne a) 1 grupa b) 1 grupa c) 2 grupy a) 1gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h c) 1 gr. x 25h = 25h d) 2 gr. x 25h = 50h a) 15 os. b) 15 os. c) 15 os. d) 30 os. 2. Zajęcia z kompetencji zawodowych Proces projektowania części maszyn a) 1 grupa b) 1 grupa c) 2 grupy a) 1gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h c) 1 gr. x 25h = 25h d) 2 gr. x 25h = 50h a) 15 os. b) 15 os. c) 15 os. d) 30 os. 2. Zajęcia z kompetencji zawodowych Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych a) 1 grupa b) 1 grupa c) 2 grupy a) 1gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h c) 1 gr. x 25h = 25h d) 2 gr. x 25h = 50h a) 15 os. b) 15 os. c) 15 os. d) 30 os. 2. Zajęcia z kompetencji zawodowych Proces programowania i użytkowania urządzeń i systemów mechatronicznych a) 1 grupa b) 1 grupa c) 2 grupy a) 1gr. x 25h b) 1 gr. x 25h = 25h c) 1 gr. x 25h = 25h d) 2 gr. x 25h = 50h a) 15 os. b) 15 os. c) 15 os. d) 30 os. 2. Zajęcia z kompetencji zawodowych Blok logistyczno - spedycyjny a) 1 grupa b) 1 grupa c) 2 grupy a) 1gr. x 50h b) 1 gr. x 50h = 50h c) 1 gr. x 50h = 50h d) 2 gr. x 50h = 100h a) 15 os. b) 15 os. c) 15 os. d) 30 os. C) Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego 2. Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego Program przeciwko patologiom społecznym w szkole a) 11 grup b) 11 grup c) 22 grup a) 1gr. x 5h b) 11 gr. x 5h = 55h c) 11 gr. x 5h = 55h d) 22 gr. x 5h = 110h a) 15 os. b) 165 os. c) 165 os. d) 330 os. 2. Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego Indywidualne wsparcie psychologiczno-pedagogiczne Nie dotyczy a) nie dotyczy b) 165 h c) 165 h d) 330 h a) nie dotyczy b) 165 os. c) 165 os. d) 330 os. D) Program doradztwa zawodowego 2.Program doradztwa zawodowego Warsztaty Rynek pracy - globalnie, regionalnie, lokalnie a) 15 grup b) 15 grup c) 30 grup a) 1gr. x 3h b) 15 gr. x 3h = 45h c) 15 gr. x 3h = 45h d) 30 gr. x 3h = 90h a) 15 os. b) 225 os. c) 225 os. d) 450 os. 2. Program doradztwa zawodowego Indywidualne zajęcia z doradcą zawodowym Nie dotyczy a) 2 h - osoba b) 225 os. x 2 h = 450 h c) 225 os. x 2 h = 450 h d) 450 os. x 2h = 900h a) nie dot. b) 225 os. c) 225 os. d) 450 os. LICZBA GODZIN ŁĄCZNIE 4 030 h 1.2 Wykonywanie ww zadań odbywać się będzie w siedzibie szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, tj. w: -Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44; -Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1; -Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 11b. 1.3 Wykonywanie ww zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z koordynatorem projektu. 1.4 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników zajęć i list obecności. 1.5 Wykonawca przeprowadzi w trakcie ww zajęć ankiety ewaluacyjne, testy na wejściu i na wyjściu oraz sporządzi analizę porównawczą testów wiedzy. Wzory ankiet, testów oraz analiz zostaną uzgodnione z Koordynatorem Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach