Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych w ramach szkolenia kwalifikacja wstępna przyspieszona dla uczestników projektu Twoje miejsce na rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3616009 , fax. 034 3616538
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3616009, fax. 034 3616538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych w ramach szkolenia kwalifikacja wstępna przyspieszona dla uczestników projektu Twoje miejsce na rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych w ramach szkolenia kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie kat. C prawa jazdy dla 15 osób bezrobotnych będących uczestnikami projektu Twoje miejsce na rynku pracy, realizowanego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. 2. Wykonawca ma przeszkolić łącznie 15 uczestników projektu, w wymiarze 2 godzin jazdy indywidualnej dla każdej osoby. Łączna liczba godzin zajęć wynosi: 15 osób x 2 godz. = 30 godzin, przy czym godzina zajęć równa się 60 minutom. 3. Zajęcia praktyczne z jazdy w warunkach specjalnych muszą zostać przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1005). Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych przy wykorzystaniu urządzenia technicznego do symulowania jazdy w warunkach specjalnych, o którym mowa w art. 39g ust. 11 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.). 4. Zgodnie z założeniami projektowymi szkolenie 15 uczestników projektu musi zostać przeprowadzone w jednym dniu. 5. O dokładnym terminie przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zostanie powiadomiony z tygodniowym wyprzedzeniem. 6. Zajęcia będące przedmiotem zamówienia muszą być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę spełniającą wymagania nałożone przepisami prawa w tym zakresie, tj. przez osoby posiadające odpowiednie do prowadzonego szkolenia uprawnienia instruktora techniki jazdy, o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 155). 7. Zamawiający wymaga, aby podczas zajęć praktycznych Wykonawca zapewnił pojazdy w ilości zapewniającej sprawne ich przeprowadzenie oraz w stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) ustalenia - po konsultacji z Zamawiającym - szczegółowego harmonogramu szkolenia i przedłożenia go Zamawiającemu na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, 2) ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w szkoleniu, 3) zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia cateringu, w tym: gorącej kawy, herbaty, cukru, napoi, ciastek oraz jednego ciepłego posiłku, 4) prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, a w szczególności: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, b) imiennych list obecności uczestników szkolenia, 5) wystawienia stosownych zaświadczeń po ukończeniu szkolenia (każdy uczestnik otrzyma imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia z zakresu jazdy w warunkach specjalnych). 9. Wykonanie zamówienia musi zostać przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności w oparciu o następujące akty prawne: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1005), Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013r. w sprawie doskonalenia techniki jazdy (Dz. U. z 2013r. poz. 91), ustawa z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 155), ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.). 10. Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) oznakowania dokumentacji szkoleniowej poprzez umieszczenie na każdym dokumencie sporządzonym w ramach szkolenia obowiązujących logotypów POKL, EFS i UE, nazwy projektu wraz z zamieszczeniem informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl, 2) zapewnienia przetwarzania danych osobowych uczestników Projektu na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004 r. Nr 100, poz. 1024). 11. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach