Starostwo Powiatowe w Żninie ogłasza przetarg
- Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3031100 , fax. 052 3031302
- Data zamieszczenia: 2011-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Żninie
ul. Potockiego 1 1
88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3031100, fax. 052 3031302
REGON: 09236143300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć pozaszkolnych pn.Bezpieczeństwo ruchu drogowego przygotowujących uczniów do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Zajęcia prowadzone będą łącznie dla 70 pełnoletnich uczniów 7 szkół kształcenia zawodowego, dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński. Zajęcia realizowane będą w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zajęcia realizowane będą w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i obejmować będą następujące zagadnienia: 1)Zajęcia teoretyczne i praktyczne odpowiadające kursowi prawa jazdy poszerzone o dodatkowe 10 godzin jazd na ucznia 2)Zajęcia Uratuj życie stanowiące uzupełnienie kursu prawa jazdy o zasady bezpieczeństwa i pierwszą pomoc w praktyce 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 odrębnych części. Wykaz części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2.2.Przedmiot zamówienia dla części od 1 do 7 obejmuje: 1) Przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 2) Wynajem sali szkoleniowej w miejscowości odpowiadającej siedzibie szkoły, z której rekrutowani są uczniowie, zgodnie z kolumną D załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, celem ograniczenia kosztów dojazdu uczniów na zajęcia 3) Wynajem placu manewrowego 4) Zapewnienie uczniom dojazdu na plac manewrowy spod siedziby szkoły i odwozu z placu manewrowego do siedziby szkoły, z której zrekrutowany jest uczeń 5) Zapewnienie uczniom dojazdu spod siedziby szkoły, z której zrekrutowany jest uczeń do miejsca, w którym rozpoczyna się praktyczna nauka jazdy oraz zapewnienie odwozu do siedziby szkoły z miejsca, w którym kończy się praktyczna nauka jazdy, 6) Zapewnienie wykładowców - instruktorów posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne-praktyczne związane z przedmiotem zamówienia 7) Eksploatacja samochodów osobowych, np. zużycie paliwa, oleju 8) Organizacja i pokrycie kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów 9) Objęcie uczniów ubezpieczeniem NNW powstałych w trakcie trwania zajęć oraz w drodze do i z miejsca zajęć. 10) Zapewnienie poczęstunku dla uczniów w trakcie zajęć teoretycznych (kawa, herbata, sok, słodycze) 11) Egzamin wewnętrzny i wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć, stanowiących podstawę do państwowego egzaminu na prawo jazdy. Kopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu. 12) Prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, zgodnie z zawartą umową. 2.3. Przedmiot zamówienia dla części 8 obejmuje: 1) Przeprowadzenie zajęć pn. Uratuj życie z bezpieczeństwa i pierwszej pomocy w zakresie wykraczającym poza program kursu prawa jazdy. 2) Zajęcia odbywać się będą w siedzibach szkół, z których zrekrutowani są uczniowie i obejmą łącznie 7 grup, z których na każdą przypada 6 godzin dydaktycznych zajęć (2 spotkania po 3 godziny). Sale do zajęć zapewni Zamawiający. 3) Prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, zgodnie z zawartą umową. 2.4. Zamawiający na potrzeby realizacji zajęć zapewni: 1) Wyposażenie uczestników w elementy obudowy dydaktycznej - zestaw: pen drive, teczka, długopis, brulion 2) Podręcznik kierowcy B z 2011 r. - dla każdego uczestnika zajęć 3) Kodeks drogowy z komentarzem z 2011 r. - dla każdego uczestnika zajęć 4) Dzienniki zajęć pozalekcyjnych - dla każdej grupy 5) Nagrody za najlepsze wyniki i frekwencję (7 nagród książkowych dla uczniów) 2.5. Pozostałe materiały niezbędne do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej) zapewni Wykonawca. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę. 2.7. Terminy realizacji zajęć realizowanych w ramach wszystkich części zamówienia Wykonawca winien uzgodnić z uczniami, aby nie kolidowały one z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów. W przypadku części 8 zamówienia terminy te dodatkowo Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia. 2.8. Uzgodnione harmonogramy zajęć wraz ze wskazaniem sali szkoleniowej dla poszczególnych grup Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej, celem ich akceptacji i opublikowania na stronie internetowej projektu. 2.9. Teoretyczne zajęcia stanowiące części od 1 do 7 przedmiotu zamówienia muszą odbywać się w pomieszczeniach dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonych, tj. w pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć. 2.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego. 2.12. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 2.13. Wykonawca zobowiązuje się również do udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania. 2.14. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi przestrzegać przepisów zawartych w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - w części dotyczącej zasad zatrudniania personelu projektu oraz Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z zawartą umową. 2.15. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje i plakaty dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć. Analogicznie powinny zostać oznakowane materiały edukacyjne oraz świadectwa ukończenia zajęć, zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, a gdy jest to niemożliwe (np. szkolenie kończy się wydaniem świadectwa na formularzu według wzoru Ministerstwa Edukacji Narodowej), uczestnicy powinni otrzymać dodatkowe dyplomy spełniające powyższe wymogi informacyjne. 2.16. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę czy daną część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowych wyjazdów podczas których uczniowie z województwa kujawsko-pomorskiego poznają region kujawsko-pomorski i jego smaki
Dodano: 2015-08-14 - Przeprowadzenie imprez promujących pierniki podczas imprez krajowych i zagranicznych
Dodano: 2015-07-27 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów spawania blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę
Dodano: 2015-06-03 - Organizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników i partnerów projektu e-Usługi - e-Organizacja - pakiet rozwiązań informatycznych dla jednostek organizacyjnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego, moduł e-Kultura oraz e-Edukacja
Dodano: 2015-05-15 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoła Równych Szans - III edycja
Dodano: 2015-05-14 - Przeprowadzenie imprez promujących produkt spożywczy związany z regionem kujawsko-pomorskim w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram
Dodano: 2015-05-07 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów grupowych z pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-05-06 - Realizacja form doskonalenia nauczycieli dla uczestników projektu pn. Powiatowy system doskonalenia nauczycieli szansą na podniesienie jakości szkolnictwa w powiecie sępoleńskim
Dodano: 2015-04-22 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram, skierowanej do dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów
Dodano: 2015-04-09 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz pełnienie funkcji szkolnego koordynatora praktyki dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-04-02