Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć pozaszkolnych pn.Bezpieczeństwo ruchu drogowego przygotowujących uczniów do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Zajęcia prowadzone będą łącznie dla 70 pełnoletnich uczniów 7 szkół kształcenia zawodowego, dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński. Zajęcia realizowane będą w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Starostwo Powiatowe w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031100 , fax. 052 3031302
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Żninie
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031100, fax. 052 3031302
    REGON: 09236143300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć pozaszkolnych pn.Bezpieczeństwo ruchu drogowego przygotowujących uczniów do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Zajęcia prowadzone będą łącznie dla 70 pełnoletnich uczniów 7 szkół kształcenia zawodowego, dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński. Zajęcia realizowane będą w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zajęcia realizowane będą w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i obejmować będą następujące zagadnienia: 1)Zajęcia teoretyczne i praktyczne odpowiadające kursowi prawa jazdy poszerzone o dodatkowe 10 godzin jazd na ucznia 2)Zajęcia Uratuj życie stanowiące uzupełnienie kursu prawa jazdy o zasady bezpieczeństwa i pierwszą pomoc w praktyce 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 odrębnych części. Wykaz części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2.2.Przedmiot zamówienia dla części od 1 do 7 obejmuje: 1) Przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 2) Wynajem sali szkoleniowej w miejscowości odpowiadającej siedzibie szkoły, z której rekrutowani są uczniowie, zgodnie z kolumną D załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, celem ograniczenia kosztów dojazdu uczniów na zajęcia 3) Wynajem placu manewrowego 4) Zapewnienie uczniom dojazdu na plac manewrowy spod siedziby szkoły i odwozu z placu manewrowego do siedziby szkoły, z której zrekrutowany jest uczeń 5) Zapewnienie uczniom dojazdu spod siedziby szkoły, z której zrekrutowany jest uczeń do miejsca, w którym rozpoczyna się praktyczna nauka jazdy oraz zapewnienie odwozu do siedziby szkoły z miejsca, w którym kończy się praktyczna nauka jazdy, 6) Zapewnienie wykładowców - instruktorów posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne-praktyczne związane z przedmiotem zamówienia 7) Eksploatacja samochodów osobowych, np. zużycie paliwa, oleju 8) Organizacja i pokrycie kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów 9) Objęcie uczniów ubezpieczeniem NNW powstałych w trakcie trwania zajęć oraz w drodze do i z miejsca zajęć. 10) Zapewnienie poczęstunku dla uczniów w trakcie zajęć teoretycznych (kawa, herbata, sok, słodycze) 11) Egzamin wewnętrzny i wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć, stanowiących podstawę do państwowego egzaminu na prawo jazdy. Kopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu. 12) Prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, zgodnie z zawartą umową. 2.3. Przedmiot zamówienia dla części 8 obejmuje: 1) Przeprowadzenie zajęć pn. Uratuj życie z bezpieczeństwa i pierwszej pomocy w zakresie wykraczającym poza program kursu prawa jazdy. 2) Zajęcia odbywać się będą w siedzibach szkół, z których zrekrutowani są uczniowie i obejmą łącznie 7 grup, z których na każdą przypada 6 godzin dydaktycznych zajęć (2 spotkania po 3 godziny). Sale do zajęć zapewni Zamawiający. 3) Prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, zgodnie z zawartą umową. 2.4. Zamawiający na potrzeby realizacji zajęć zapewni: 1) Wyposażenie uczestników w elementy obudowy dydaktycznej - zestaw: pen drive, teczka, długopis, brulion 2) Podręcznik kierowcy B z 2011 r. - dla każdego uczestnika zajęć 3) Kodeks drogowy z komentarzem z 2011 r. - dla każdego uczestnika zajęć 4) Dzienniki zajęć pozalekcyjnych - dla każdej grupy 5) Nagrody za najlepsze wyniki i frekwencję (7 nagród książkowych dla uczniów) 2.5. Pozostałe materiały niezbędne do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej) zapewni Wykonawca. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę. 2.7. Terminy realizacji zajęć realizowanych w ramach wszystkich części zamówienia Wykonawca winien uzgodnić z uczniami, aby nie kolidowały one z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów. W przypadku części 8 zamówienia terminy te dodatkowo Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia. 2.8. Uzgodnione harmonogramy zajęć wraz ze wskazaniem sali szkoleniowej dla poszczególnych grup Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej, celem ich akceptacji i opublikowania na stronie internetowej projektu. 2.9. Teoretyczne zajęcia stanowiące części od 1 do 7 przedmiotu zamówienia muszą odbywać się w pomieszczeniach dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonych, tj. w pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć. 2.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego. 2.12. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 2.13. Wykonawca zobowiązuje się również do udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania. 2.14. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi przestrzegać przepisów zawartych w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - w części dotyczącej zasad zatrudniania personelu projektu oraz Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z zawartą umową. 2.15. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje i plakaty dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć. Analogicznie powinny zostać oznakowane materiały edukacyjne oraz świadectwa ukończenia zajęć, zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, a gdy jest to niemożliwe (np. szkolenie kończy się wydaniem świadectwa na formularzu według wzoru Ministerstwa Edukacji Narodowej), uczestnicy powinni otrzymać dodatkowe dyplomy spełniające powyższe wymogi informacyjne. 2.16. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę czy daną część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach