Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2 pod tytułem Przez zabawę uczymy się i rozwijamy realizowanych przez sześć Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wąsosz

Gmina Wąsosz ogłasza przetarg

  • Adres: 19-222 Wąsosz, pl. Rzędziana 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2731001 , fax. 86 2731001
  • Data zamieszczenia: 2012-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąsosz
    pl. Rzędziana 8 8
    19-222 Wąsosz, woj. podlaskie
    tel. 86 2731001, fax. 86 2731001
    REGON: 45066977200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2 pod tytułem Przez zabawę uczymy się i rozwijamy realizowanych przez sześć Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wąsosz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2 pod tytułem Przez zabawę uczymy się i rozwijamy realizowanych przez sześć Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wąsosz. Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I-III w sześciu szkołach na terenie Gminy Wąsosz. Projektem objęte są następujące zajęcia: a. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w pisaniu i czytaniu-łącznie 330 godzin z tego,/do 28 VI 2012-180 godzin, następnie IX-XII 2012-60 godzin i II-VI 2013- 90 godzin/, b. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych-łącznie 270 godzin z tego,/do 28 VI 2012-90 godzin, następnie IX-XII 2012-90 godzin i II-VI 2013- 90 godzin/, c. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 210 godzin z tego,/do 28 VI 2012-30 godzin, następnie IX-XII 2012-90 godzin i II-VI 2013- 90 godzin/, d. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 360 godzin z tego,/do 28 VI 2012-150 godzin, następnie IX-XII 2012-90 godzin i II-VI 2013- 120 godzin/, e. zajęcia rozwijające zainteresowanie uczniów szczególnie uzdolnionych artystyczno -plastycznie -łącznie 30 godzin z tego / IX-XII 2012-30 godzin/ 2. W ramach realizacji Projektu Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do realizacji zajęć określonych w niniejszej specyfikacji, 2) zawarcia z osobami prowadzącymi zajęcia umowy zlecenia, 3) przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramami zajęć określonymi przez dyrektorów poszczególnych szkół, 4) przeprowadzi test diagnostyczny badający poziom wiedzy i umiejętności uczniów przystępujących do projektu. Działanie to pozwoli na ustalenie braków w wiedzy i odpowiednie ustalenie planów zajęć. Podobne badania będą miały miejsce po zakończeniu realizacji poszczególnych zajęć jako egzaminy wewnętrzne. 5) opracuje plan pracy w oparciu o przeprowadzoną diagnozę oraz przedłoży go osobie upoważnionej przez Zamawiającego, 6) dobierze metody, środki dydaktyczne oraz formy pracy odpowiednie do możliwości uczestników, 7) prowadzenia dokumentacji niezbędnej do realizacji Projektu, jego monitoringu i ewaluacji, przede wszystkim dziennika zajęć uzupełnianego na każdych zajęciach, zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 8) sporządzania sprawozdań z realizacji godzin w poszczególnych rodzajach zajęć dla każdej ze szkół objętej projektem i przekazanie ich w terminie Zamawiającemu, 9) przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych po zakończeniu realizacji poszczególnych zajęć i przedstawienia protokołów Zamawiającemu, 10) ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków, 11) przeprowadzenia szkolenia dla zespołu projektowego na temat możliwości i sposobów zastosowania zasady równości płci w wymiarze 2 godzin oraz warsztatów dla uczestników Projektu dotyczących Możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci w wymiarze 2 godzin, 12) współpracy z Zamawiającym przy sprawozdawczości z realizacji Projektu, 13) umieszczania logotypów do oznaczania Projektu na wszelkich wytwarzanych przez siebie materiałach informacyjnych oraz dydaktycznych, 14) oznaczenia budynków i pomieszczeń, w których prowadzony jest Projekt, informowania uczestników Projektu o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informowania instytucji współpracujących i społeczeństwa o fakcie współfinansowania Projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego i osiągniętych rezultatach Projektu - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), 15) niezwłocznego informowania Zamawiającego o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia, 16) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo, 17) przekazania kompletnej, oryginalnej dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w terminie 14 dni od zakończenia realizacji zajęć, 18) realizacji zamówienia w oparciu o postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofertę złożoną w ramach przetargu oraz wniosek o dofinansowanie Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł/dwa tysiące złotych/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, a mianowicie 43 8768 0003 2605 5215 2000 0010 BS Szczuczyn oddział w Wąsoszu 8. Wadium wniesione w pieniądzu o godzinie otwarcia ofert powinno być na koncie zamawiającego. 9. Zwrot wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-wasosz.pbip.pl/index.php?event=home
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach