Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć logopedycznych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński

Gmina Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7673274 , fax. 089 7673274
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark Warmiński
    ul. Krasickiego 1 1
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7673274, fax. 089 7673274
    REGON: 00053822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć logopedycznych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć logopedycznych w wymiarze 960 godzin w okresie od podpisania umowy do czerwca 2015r., w ramach projektu pn. Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Zakres zamówienia : Zamówienie składa się z dwóch części: CZĘŚĆ I: obejmuje realizację 480 godzin zajęć dydaktycznych z logopedą, w wymiarze nie większym niż 3 godziny w tygodniu w Oddziale przedszkolnym przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kraszewie; CZĘŚĆ II: obejmuje realizację 480 godzin zajęć dydaktycznych z logopedą, w wymiarze nie większym niż 3 godziny w tygodniu w Oddziale przedszkolnym przy Zespole Szkół w Rogóżu; 3.Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia: 1)Zajęcia edukacyjne z logopedą będą prowadzone w obiektach: a)Oddział przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kraszewie; b)Oddział przedszkolny przy Zespole Szkół w Rogożu; 2)Zajęcia logopedyczne winny być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi statutami przedszkoli. 3)Ilość dzieci w grupach przedszkolnych nie będzie większa niż 25 dzieci (grupy: 3-4 latki);. 4)Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy godz.9:00 a godz.15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły. Godzina dydaktyczna wynosi 60 min.; 5)Planowany termin prowadzenia zajęć od dnia zawarcia umowy do czerwca 2015r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych tj. lipiec i sierpień. 4. Wymagania stawiane wykonawcy: 1)Główną zasadą przy realizacji usługi jest stymulowanie prawidłowego rozwoju mowy, zapobieganie powstawaniu wad i ich korygowanie(jeśli już powstały), wyrabianie właściwych nawyków mowy, usprawnianie motoryki narządów artykulacyjnych, zachęcanie dzieci do wypowiadania się, uczestniczenia w rozmowie, wzbogacanie słownictwa poprzez zastosowanie różnego rodzaju ćwiczeń mających na celu np. ćwiczenie prawidłowego funkcjonowania i pracy narządów artykulacyjnych( warg, języka policzków, dolnej szczęki, podniebienia miękkiego), zwiększających objętość płuc, wzmacniających mięśnie oddechowe, wyrabianie nawyku oddychania nosem, rozbudzające wrażliwość słuchową u bezpośrednich odbiorców przedmiotu zamówienia tj. dzieci w wieku przedszkolnym (3-4 latki). 2)Każde zajęcie musi mieć przypisaną zawartość merytoryczną oraz wskazaną metodykę nauczania, a także inne elementy dydaktyczne zapewniające wysoką efektywność kształcenia. 3)Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzenia zajęć z uwzględnieniem wglądu w dokumentację dotyczącą całego procesu nauczania. 4)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i dokonywania na bieżąco wpisów do dokumentacji dydaktycznej realizowanych zajęć oraz monitorowania frekwencji uczestników zajęć. 5)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6)Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od Nr 1 do Nr 7 stanowią jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach