Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć koła języka angielskiego w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
    REGON: 71158260600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć koła języka angielskiego w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć koła języka angielskiego w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję , w tym: Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie, odbywać się będą cyklicznie, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013r., w wymiarze 3 godziny w miesiącu, przeciętnie 1 godz./ tyg., od poniedziałku do piątku, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 30 godzin 3.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły tygodniowego rozkładu zajęć. 3.3. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; 2) opracowanie programu autorskiego, (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, formy realizacji, sposoby realizacji celów, oczekiwane efekty, sposób ewaluacji efektów, tematy kolejnych zajęć, wykorzystane środki dydaktyczne) oraz przedłożenie go koordynatorowi szkolnemu nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. Program powinien być dostosowany do poziomu rozwoju uczniów, powinien uwzględniać podstawę programową realizowanego przedmiotu lub cyklu kształcenia. 3) maksymalne i efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na realizację zajęć; 4) współpraca ze szkolnym koordynatorem projektu przy opracowywaniu szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć; 5) uzgadnianie z koordynatorem szkolnym wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 6) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (tj. wypełnianie dziennika zajęć, miesięcznych kart czasu pracy do 3-go dnia następnego miesiąca, sporządzanie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w wersji papierowej i elektronicznej i dostarczanie do szkolnego koordynatora projektu; 7) bezwzględne dostosowanie się do ustalonego przez dyrektora szkoły planów zajęć lekcyjnych; 8) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania, motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach; 9) gromadzenie wytworów prac uczestników zajęć 10) należyta troska o powierzony sprzęt i pomoce dydaktyczne; 11) uczestnictwo i pomoc w organizacji podsumowania zajęć; 12) wykonywanie innych poleceń szkolnego koordynatora projektu związanych z realizacją zadania. 3.3.2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.3.3. Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją szkolnemu koordynatorowi projektu. 3.4 Wykonawca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć: - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. nr 50, poz. 400) lub - zgodnych z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). 3.4. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach