Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć interdyscyplinarnych w ramach zajęć pozalekcyjnych w czterech liceach ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę- 5 części

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3707100 , fax. 34 3707170
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3707100, fax. 34 3707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć interdyscyplinarnych w ramach zajęć pozalekcyjnych w czterech liceach ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę- 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć interdyscyplinarnych w ramach zajęć pozalekcyjnych w czterech liceach ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Zajęcia prowadzone mogą być od poniedziałku do soboty w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kwartalny harmonogram form wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 2. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego. 3. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 4. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut 5. Za realizację zamówienia wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi. 6. Wykonawca prowadzić będzie ewidencję czasu pracy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Zamówienie podzielone jest na 5 części: CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil informatyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przedmioty na profilu: informatyka, matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h łącznie; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 11 osób. CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h łącznie; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych o (profil ekonomiczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przedmioty na profilu: geografia, matematyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h łącznie; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18osób. CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil medyczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przedmioty na profilu: biologia, chemia, fizyka Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h łącznie; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18 osób. CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie zajęć interdyscyplinarnych (profil prawo i nauki polityczne) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przedmioty na profilu: historia, WOS, geografia; Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 3 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć : 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach