Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. „Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów, poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2016-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 53713100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. „Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów, poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych z programowania w robotyce, w ramach projektu pn. „Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański”. 2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 3. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. Jednakże, Wykonawca powinien wziąć pod uwagę specyfikę planowanych zajęć, które odbywać się będą po lekcjach w gminnych szkołach, z uwzględnieniem podziału na grupy, gdzie szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony indywidualnie, już po zawarciu umowy, z każdą ze szkół biorących udział w projekcie. Stąd też może zaistnieć sytuacja, w której zajęcia w poszczególnych szkołach będą się odbywać w tym samym dniu tygodnia, o tej samej godzinie. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie nr 1 - Zajęcia edukacyjne z programowania w robotyce, które odbywać się będą w Zespole Szkół w Łęgowie (Gimnazjum, Szkoła Podstawowa) im. Bohaterów Grudnia 70 83-031 Łęgowo, ul. Szkolna 9, Zadanie nr 2 - Zajęcia edukacyjne z programowania w robotyce, które odbywać się będą w Zespole Szkół w Straszynie (Gimnazjum, Szkoła Podstawowa) 83-010 Straszyn, ul. Starogardzka 48, Zadanie nr 3 - Zajęcia edukacyjne z programowania w robotyce, które odbywać się będą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borkowie (Szkoła Podstawowa im. J. Brzechwy) adres: 80-180 Gdańsk, Borkowo, ul. Akacjowa 2, Zadanie nr 4 - Zajęcia edukacyjne z programowania w robotyce, które odbywać się będą w następujących obiektach szkolnych: - Szkole Podstawowej w Wiślince, 83-011 Wiślinka, ul. Szkolna 10, - Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Wojanowie, Wojanowo ul. Parkowa 4, 83-000 Pruszcz Gdański, - Publicznym Gimnazjum w Przejazdowie im. prof. Eugeniusza Kwiatkowskiego, 83-021 Wiślina, Przejazdowo ul. Jesionowa 7. 5. Do obowiązków Wykonawcy, w zakresie każdego zadania będzie należało w szczególności: 1) Ścisła współpraca z szkolnym koordynatorem oraz udział w spotkaniach roboczych. 2) Przekazywanie na bieżąco do szkolnego koordynatora informacji o ewentualnie powstałych nieprawidłowościach i problemach w związku z realizacją zadań w projekcie. 3) Opracowanie harmonogramu realizacji zajęć edukacyjnych w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły w której realizowany jest projekt, a następnie przekazanie szkolnemu koordynatorowi. 4) Opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. 5) Bieżące przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników projektu, które należy przekazywać szkolnemu koordynatorowi, a także comiesięcznego prowadzenia protokołów wskazujących liczbę faktycznie przepracowanych godzin, potwierdzanych przez Dyrektora szkoły. 6) Sprawowanie bieżącej kontroli postępów dydaktycznych uczniów w ścisłej współpracy z szkolnym koordynatorem, w tym dotyczącej kompletowania oraz wstępnej weryfikacji dokumentacji projektowej. 7) Wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach. 8) Sprawowanie opieki nad uczniami podczas prowadzonych zajęć. 9) Oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych zgodnie z zasadami promowania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego. 10) Przeprowadzenie testów wśród uczestników zajęć dodatkowych w pierwszym tygodniu rozpoczynającym cykl zajęć oraz w ostatnim kończącym udział uczestników w projekcie oraz opracowania zestawienia – efektów projektu. 11) Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, umowy o dofinansowanie projektu, procedur, instrukcji dot. sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 12) Dbanie o jakość materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu będących na wyposażeniu Szkoły. 13) Organizowanie zajęć w taki sposób, by łączne zaangażowanie zawodowe każdej osoby fizycznej prowadzącej zajęcia w realizację wszystkich projektów strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym ze środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. 14) Udział w przeprowadzanych kontrolach Projektów w trakcie trwania realizacji, jak i po jego zakończeniu oraz do sporządzania ewentualnych, wymaganych uzupełnień pokontrolnych, zarówno w trakcie jak i po zakończeniu okresu umowy oraz realizacji Projektu. 15) Wykonywanie innych niewymienionych zadań, niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu. 6. Opisy zajęć wraz z przewidywaną ilością uczestników, grup a także godzin w danym zadaniu zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Zajęcia edukacyjne, w ramach realizacji danego zadania, będą odbywać się w okresie od podpisania umowy do dnia 29.05.2018r. Oszacowana ilość godzin zajęć edukacyjnych dla każdego z poszczególnych zadań została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ). 8. Zajęcia odbywać się będą w grupach o liczebności wskazanych w poszczególnych zadaniach, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, w salach dydaktycznych przystosowanych do prowadzenia zajęć udostępnionych przez dyrektora danej placówki szkolnej. Za 1 godzinę przyjmuje się godzinę lekcyjną trwającą 45 minut. 9. Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych dla nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2015 r., poz. 1264). Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad i organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r. poz. 532). 10. Informacje dodatkowe: 1) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO na podstawie stosunku pracy. chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. 2) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być pracownikiem zatrudnionym przez Urząd Gminy Pruszcz Gdański lub przez jednostkę organizacyjną Urzędu Gminy – tj. szkołę na podstawie stosunku pracy. 3) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być pracownikiem zatrudnionym przez Partnera projektu pn. „Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański”. tj. Stowarzyszenie "Dobra Edukacja" ul. Górczewska 13, 01-189 Warszawa. 4) Łączne zaangażowanie zawodowe prowadzącego zajęcia w realizację wszystkich projektów strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym ze środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. 5) Wymogi określone w pkt. 1), 2), 3) i 4) wynikają z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ. 12. Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. /procedura odwrócona/, o której mowa w art. 24aa ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach