Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Lubin

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Lubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Lubin współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje świadczenie w/w usług w szkołach w łącznym wymiarze 1 684 godzin. Za 1 godzinę przyjmuje się na potrzeby niniejszego postępowania godzinę lekcyjną trwającą 45 minut lub godzinę zegarową tj. 60 minut w zależności od rodzaju zajęć ( zgodnie z Rozporz. MEN z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach - Dz. U. Nr 228, poz. 1487). Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 54 zadania zależnie od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć. Wykonawca wykonuje powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Zajęcia prowadzone będą w formie godzin lekcyjnych po 45 minut lub 60 minut zależnie od rodzaju zajęć. Kategoria wiekowa uczestników zajęć: uczniowie kl. I-III szkoły podstawowej. Zastrzega się możliwość zmiany terminu rozpoczęcia lub/i zakończenia zajęć jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, działania siły wyższej, zalecenia Instytucji Pośredniczącej). Szczegółowy opis zadań znajduje się w Załączniku I do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu - Informacje dotyczące ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach