Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZACYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE NR 1 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1, 2) ZADANIE NR 2 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2. 3) ZADANIE NR 3 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3. 4) ZADANIE NR 4 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4. 5) ZADANIE NR 5 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5.

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 063 2722984
  • Data zamieszczenia: 2011-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Mickiewicza 12 12
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZACYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE NR 1 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1, 2) ZADANIE NR 2 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2. 3) ZADANIE NR 3 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3. 4) ZADANIE NR 4 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4. 5) ZADANIE NR 5 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień sklasyfikowany został jako CPV- 80.10.00.00-5 (usługi szkolnictwa podstawowego) i obejmuje pięć odrębnych zadań: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Kole, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Kole, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole, Szkoły Podstawowej nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole, Szkoły Podstawowej nr 5 im. Arkadego Fiedlera w Kole oraz dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Kole, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole, Szkoły Podstawowej nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole w ramach realizacji projektu pn.: Indywidualizacja nauczania - szansą dla każdego. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III. Prowadzący zajęcia dodatkowe będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach indywidualizacji zajęć. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych dziecka poprzez usprawnianie: zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych, zaburzeń pamięci (wzrokowej, słuchowej i ruchowej), zaburzeń lateralizacji oraz orientacji. Prowadzenie zajęć logopedycznych korygujące wady wymowy - kształcenie, rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Stymulacja rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona gramatyczna i stylistyczna). Prowadzenie zajęć - gimnastyka korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników - wytworzenie u uczniów nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętne stosowanie go w życiu codziennym. Poznanie prawidłowej sylwetki, uświadomienie i umotywowanie uczniom potrzeby uczestnictwa w zajęciach, poznanie podstawowych przyczyn i skutków powstawania wad postawy, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, utrwalanie nawyku przyjmowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń, wzmacnianie osłabionych partii mięśniowych, rozciąganie mięśni przykurczonych, utrwalanie nawyku prawidłowego oddychania, poznanie i nabycie umiejętności ruchowych z zakresu gimnastyki korekcyjnej i wykorzystanie ich w życiu codziennym, wyrobienie u uczniów poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie, kontrola i samokontrola wykonywanych ćwiczeń i utrzymania prawidłowej postawy. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - uzupełnianie braków w wiadomościach uczniów oraz opanowanie podstawowych umiejętności w zakresie zaburzonych procesów odgrywających istotną rolę w opanowaniu podstawowych umiejętności matematycznych, oddziaływanie ogólnie uspokajające, budujące odporność emocjonalną, aktywizujące dziecko do nauki. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych) - kształtowanie poczucia odpowiedzialności za otaczające środowisko. Należy uwrażliwić uczniów na piękno przyrody, na znaczenie czystego środowiska dla ich zdrowia oraz uzmysłowić im, iż sami mogą przyczynić się do zmniejszenia dewastacji środowiska. Zajęcia mają również służyć rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, aktywności matematycznej uczniów oraz ich zaangażowaniu w proces dydaktyczny. Obliczenia matematyczne ustne i pisemne, rozwijają umiejętności wypowiadania, czytania i pisania. W celu wdrażania dzieci do ścisłego i poprawnego wyrażania się zalecane jest przestrzeganie dokładności w ustnym opisie czynności matematycznych wykonywanych przez dziecko. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie (prowadzenie zajęć koła matematycznego). Rozwijanie zainteresowań matematycznych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się, zapoznanie ucznia z zastosowaniem matematyki. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (prowadzenie zajęć chóru szkolnego i zespołu muzycznego) zajęcia mają na celu rozwijanie zdolności muzycznych u dzieci, budzenie wyobraźni ruchowo-przestrzennej. Kształcenie umiejętności prawidłowego posługiwania się aparatem głosowym, osiąganie coraz wyższego poziomu artystycznego, stymulowanie różnych form aktywności twórczej, rozwijanie umiejętności śpiewu wielogłosowego, kształcenie umiejętności korzystania z mikrofonu i zachowania się na scenie. Budzenie i rozwijanie takich cech jak: systematyczność, pracowitość, dokładność, obowiązkowość, dyscyplina. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - rozszerzenie u uczniów kompetencji w zakresie umiejętności psychospołecznych, poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania dzieci oraz nauka nowych umiejętności społecznych rozumianych jako: nauka pracy w grupie, nauka podejmowania decyzji, budowanie poczucia własnej wartości, poznawanie przez dzieci swoich mocnych stron, budowanie pozytywnego obrazu siebie, doskonalenie umiejętności komunikowana się z innymi, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, rozpoznawania i wyrażania emocji, nauka wychodzenia z ról niekorzystnych dla dzieci, rozwijanie zdolności akceptacji siebie i innych oraz empatii, rozwijanie asertywności, uczenie się mówienia nie, nauka spostrzegania zagrożeń, zapobiegania uzależnieniom i agresji, poznanie przez dzieci metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nauka umiejętności radzenia sobie ze stresem, stworzenie możliwości odreagowania napięć oraz wyzwalania emocji, Prowadzenie zajęć specjalistycznych - zajęcia terapeutyczne: terapia zajęciowa, które przyczynią się do podniesienie poczucia własnej wartości ucznia, usprawnienie komunikacji z otoczeniem, wyzwalanie właściwych postaw i emocji, rozwój zainteresowań i zdolności, kształtowanie właściwych postaw wobec pracy, zaspokojenie potrzeb znaczenia i akceptacji, utrzymanie dobrej kondycji fizycznej uczestników, podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wypracowanie umiejętności inicjowania i podtrzymywania rozmowy, wpojenie zasad współżycia społecznego, rozwój myślenia logicznego, wypracowanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (edukacja regionalna) - wyposażenie ucznia w podstawowy zasób wiedzy o własnej miejscowości i regionie, rozwijanie u ucznia wartości rodzinnych związanych z wartościami kulturowymi wspólnoty lokalnej, określanie przynależności kulturowych poprzez kontakt z wybranymi placówkami kultury, zabytkami i z tradycją w środowisku rodzinnym, szkolnym i lokalnym, rozwijanie postaw patriotycznych związanych z tożsamością kultury regionalnej, kształcenie umiejętności skutecznego komunikowania się z otoczeniem, rozwijanie samodzielności, obowiązkowości, zainteresowań i uzdolnień, przysposabianie do uczestnictwa w kulturze. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczno - teatralne - zapewnienie dziecku warunków do wszechstronnego rozwoju zainteresowań, uzdolnień, rozwoju osobowości i umiejętności. Jako podstawę wszelkich działań przyjmuje się aktywność dziecka. Poprzez różnorodność metod oddziaływania oraz dobór treści obejmują wszystkie sfery aktywności: poznawczą, emocjonalną, społeczną i motoryczną. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Głównym celem zajęć jest wzbogacenie wszechstronnego rozwoju osobowości dzieci poprzez kształcące i wychowawcze wartości działań plastycznych, muzycznych i teatralnych. Rozwijanie ekspresji werbalnej, plastycznej i muzycznej. Wdrażanie do odpowiedzialności i obowiązkowości. Utrwalanie umiejętności odgrywania ról z zachowaniem prawidłowej mimiki twarzy, intonacji głosu, dykcji. Wypracowanie różnorodnych sposobów radzenia sobie z tremą. Rozwijanie pamięci, myślenia, wyobraźni. Kształtowanie umiejętności wyrażania i nazywania emocji. Poznanie podstawowych pojęć związanych z teatrem. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 14 czerwca 2013 r., b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), c) mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć (rezultaty mierzone będą za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych), d) pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach