Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Nasza szkoła, nasza przyszłość

Urząd Gminy Prażmów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-505 Prażmów, ul. Piotra Czołchańskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7270177 , fax. 022 7270522
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Prażmów
    ul. Piotra Czołchańskiego 1 1
    05-505 Prażmów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7270177, fax. 022 7270522
    REGON: 00054443890901
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prazmow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Nasza szkoła, nasza przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestniczek i uczestników projektu opis zajęć zał. nr 2 oraz dostawa pomocy dydaktycznych opis pomocy dydaktycznych zał. nr 3 w ramach projektu Nasza szkoła, nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2 Celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i uczennic uczęszczających do szkół podstawowych. 3 Uczestnicy to uczniowie i uczennice szkół podstawowych z terenu Gminy Prażmów. Liczba uczestników i uczestniczek projektu, które będą zakwalifikowane do udziału w zajęciach to 236 osób 111 uczennic i 125 uczniów . 4 Wyżej opisane zamówienie zostanie udzielone w częściach Część I przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestniczek i uczestników projektu 1 Szczegółowy opis zajęć załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym integralną częścią siwz.. 2 Zajęcia dodatkowe odbywać się będą w systemie poniedziałek piątek w siatce godzin lekcyjnych uczestników i uczestniczek projektu w godzinach 08.00 17.00. Pojęcie godzina w prowadzeniu zajęć objętych niniejszym projektem należy rozumieć jako godzina lekcyjna 45 minut . Zajęcia dodatkowe mają być prowadzone zgodnie z autorskim programem opracowanym przez Wykonawcę, który powinien nawiązywać do podstawy programowej obowiązującej w szkołach o kształceniu podstawowym na określonym poziomie kształcenia. Program powinien zawierać cel ogólny, cele szczegółowe, oczekiwane efekty, sposób ewaluacji efektów, tematy kolejnych zajęć, metody prowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji program zajęć w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3 Wykonawca zobowiązany jest do dbałości o bezpieczeństwo uczestników i uczestniczek zajęć poprzez zapewnienie im właściwej opieki w trakcie zajęć i w trakcie przerw aż do momentu opuszczenia przez uczniów budynku, w którym realizowane będą zajęcia 4 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 7dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć uczestnikom i uczestnikom zajęć, wskazanym przez Zamawiającego imiennych zaświadczeń potwierdzających ukończenie zajęć 5 Nie wykazanie podwykonawców na etapie składania ofert, Zamawiający uzna iż usługę Wykonawca wykona siłami własnymi. Brak informacji, bądź uzgodnienia z zamawiającym o zawarciu umowy z podwykonawcą , jak i informacji o zmianie podwykonawców, wyklucza solidarną odpowiedzialność zamawiającego za zapłatę wynagrodzenia podwykonawcy. Informacje te, wymagane są na etapie składania oferty, podpisania umowy, jak również realizacji zamówienia. 6 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia a Szkoła Podstawowa w Prażmowie, ul. Franciszka Ryxa 72, 05 505 Prażmów b Szkoła Podstawowa w Uwielinach, ul. Szkolna 2, 05 540 Zalesie Górne Część II dostawa pomocy dydaktycznych 1 Szczegółowy opis zajęć załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym integralną częścią siwz. 2 Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 3 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. 4 Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce i sprzęt muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 5 Nie wykazanie podwykonawców na etapie składania ofert, Zamawiający uzna iż dostawy Wykonawca wykona siłami własnymi. Brak informacji, bądź uzgodnienia z zamawiającym o zawarciu umowy z podwykonawcą , jak i informacji o zmianie podwykonawców, wyklucza solidarną odpowiedzialność zamawiającego za zapłatę wynagrodzenia podwykonawcy. Informacje te, wymagane są na etapie składania oferty, podpisania umowy, jak również realizacji zamówienia. 6 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia a Szkoła Podstawowa w Prażmowie, ul. Franciszka Ryxa 72, 05 505 Prażmów PAKIET I SZKOŁA PODSTAWOWA W PRAŻMOWI b Szkoła Podstawowa w Uwielinach, ul. Szkolna 2, 05 540 Zalesie Górne PAKIET II SZKOŁA PODSTAWOWA W UWIELINACH c Urząd Gminy Prażmów, ul. Piotra Czołchańskiego 1, 05 505 Prażmów PAKIET III URZĄD GMINY PRAŻMÓW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prazmow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach