Przedszkole Miejskie " Niezapominajka" w Orzyszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-250 Orzysz, ul. 22 Lipca 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 423 71 14 , fax. 87 423 71 14
- Data zamieszczenia: 2014-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie " Niezapominajka" w Orzyszu
ul. 22 Lipca 4 4
12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 423 71 14, fax. 87 423 71 14
REGON: 00101128200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu, w ramach projektu Wyrównajmy szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Cel projektu - Wyrównanie szans edukacyjnych 58 dzieci w wieku 3-5 lat z terenu Gminy Orzysz w okresie 06.2014-06.2015 poprzez wygenerowanie dodatkowych 12 miejsc przedszkolnych i organizację zajęć edukacyjno - wychowawczych. Grupa docelowa: -12 dzieci, w wieku 3-5lat, z nowego naboru do nowoutworzonych miejsc przedszkolnych, - 46 dzieci, w wieku 3-5lat objętych opieką przedszkolną - uczestnicy zajęć dodatkowych Zajęcia obejmują: Zajęcia dodatkowe - język angielski: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - rozwijanie sprawności mówienia tzw. gimnastyka buzi i języka, - poprawa koncentracji dzięki konieczności uważnego słuchania, - zabawy ze słowami rozbudowujące słownictwo, - ćwiczenie pamięci, - stymulacja rozwoju werbalnego i komunikacji niewerbalnej, - uwrażliwianie na język obcy i ojczysty, rozwijanie inteligencji językowej, - stymulacja rozwoju społecznego dzieci. Zajęcia dodatkowe - tańce: 126 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 1 godzina zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - budowanie świadomości własnego ciała u dzieci, - doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej, - kształtowanie nawyków i ich utrwalanie w obszarze postawy, - kształtowanie koncentracji uwagi, orientacji w przestrzeni, lateralizacji, percepcji przestrzennej. Zajęcia dodatkowe - gimnastyka korekcyjna: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - korekcja wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy (oddechowe, mięśni grzbietu, pośladków, brzucha, korygujące ustawiania miednicy, czynne prostowanie i rozciąganie kręgosłupa), - profilaktyka wad postawy poprzez kształcenie nawyków i wpływ na postawę ciała ale też korekcja już występujących deficytów. Zajęcia dodatkowe - ogólnorozwojowe: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - rozwijanie i usprawnianie w dziecku cechy psychomotoryczne takich jak, orientacja w przestrzeni, orientacja w schemacie własnego ciała, zręczność, refleks, spostrzegawczość, oraz koordynacja ruchowa, - rozwijanie i usprawnianie kondycji fizycznej dziecka, wpływ na ogólny rozwój dzieci, - wzmacnianie organizmu oraz kształtowanie prawidłowej postawy dziecka, - usprawnianie procesu lateralizacji, - usprawnianie motoryki - także małej, - wsparcie rozwoju procesów emocjonalnych i zachowań społecznych oraz rozwoju mowy dzieci. Zajęcia dodatkowe - psychologiczne: 504 godziny zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - rozpoznawanie możliwości psychofizycznych i potrzeb edukacyjnych dzieci w tym niepełnosprawnych, - prowadzenie obserwacji w zakresie całościowo rozumianego funkcjonowania dzieci z deficytami rozwojowymi, - konstruowanie opinii psychologicznych, na temat zaobserwowanego funkcjonowania dziecka wraz ze wskazaniem działań korekcyjno - kompensacyjnych, - prowadzenie działań diagnostycznych, dotyczących możliwości psychofizycznych dzieci objętych projektem, -współpraca z wychowawcami, rodzicami i personelem przedszkola w zakresie minimalizowania zaburzeń zachowania czy rozwoju przedszkolaków, - diagnozowanie środowiska w którym funkcjonują dzieci (rodzinne, przedszkolne, rówieśnicze), rozpoznawanie potencjalnych możliwości dzieci oraz indywidualnych potrzeb i umożliwianie ich zaspokojenia, - rozpoznawanie przyczyn problemów opiekuńczo - wychowawczych - diagnoza deficytów w sferze społecznej, rozwojowej, wychowawczej, - organizowanie różnych form pomocy psychologiczno - pedagogicznej poprzez wskazanie działań wychowawczych, kompensacyjnych, instytucji zewnętrznych wspierających rodzinę i dziecko, - podejmowanie działań profilaktyczno- zapobiegawczych, - integracja sensoryczna w zakresie małej motoryki, koncentracji uwagi, motywacji. Zajęcia dodatkowe - pedagogiczne: 504 godziny zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - diagnoza w zakresie rozwoju motorycznego dzieci, - ćwiczenia w zakresie rozwoju grafomotorycznego dzieci, - ćwiczenia z zakresu zdiagnozowanych przez psychologa deficytów koncentracji uwagi, - wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego, - ćwiczenia wyrównujące deficyty w zakresie zaburzeń rozwoju funkcji wzrokowo - ruchowych (uwagi, spostrzegania, pamięci wzrokowej, wyobraźni przestrzennej, motoryki, integracji percepcyjno - motorycznej oraz lateralizacji), - ćwiczenia z zakresu percepcji (wzrok, słuch, dotyk) i lateralizacji. Zajęcia dodatkowe - logopedyczne: 1005 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 4 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - diagnozowanie stanu motoryki narządów mowy i stanu artykulacji dzieci, - prowadzenie ćwiczeń logopedycznych z dziećmi, u których stwierdzono zaburzenia komunikacji językowej, -usprawnianie funkcji warunkujących prawidłowy przebieg nauki mowy i mówienia, - stymulowanie procesu nabywania kompetencji językowych, - usuwanie zakłóceń i zaburzeń komunikacji językowej, - pomoc w przezwyciężaniu trudności związanych z mówieniem i rozumieniem mowy, - prowadzenie ćwiczeń kształtujących prawidłową mowę. Wszystkie zajęcia muszą być realizowane na zasadzie zintegrowanych działań nauczycieli przedszkola i specjalistów zatrudnionych do realizacji zajęć dodatkowych. Zadania leżące w zakresie usług świadczonych przez poszczególne osoby muszą być realizowane zgodnie z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu Wyrównajmy szanse. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Wykonawca samodzielnie stworzy i przedstawi Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usługi, programy i koncepcję przeprowadzenia zajęć. Zamawiający zastrzega że w programie Wykonawcy muszą znaleźć się pomoce dydaktyczne właściwe dla realizacji przedmiotu zamówienia, które dostarczy Wykonawca, przy czym Zamawiający inwencji Wykonawcy pozostawia kwestię ich autorstwa (pochodzenia) a doświadczeniu zawodowemu ich rodzaj. Wykonawca będzie prowadził dziennik zajęć, gdzie będzie wykazywał dzieci uczestniczące na zajęciach, tematy zajęć oraz frekwencję. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wstępnej diagnozy oraz przygotowania w formie pisemnej opinii na początku, w połowie i na końcu realizacji programu dla każdego dziecka uczęszczającego na zajęcia (w zakresie każdych z 7 zajęć). Psycholog, pedagog i logopeda będą prowadzili indywidualne karty pracy dla każdego dziecka. Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo dzieci i mienia podczas wykonywania zajęć. Harmonogramy zajęć zostaną uzgodnione z osobami prowadzącymi zajęcia w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Może zaistnieć konieczność zmiany godzin w okresach miesięcznych. Wykonawca musi zadeklarować gotowość świadczenia usługi bezpośrednio w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje ciągłość świadczenia usługi. W przypadku czasowej, przemijającej niemożności świadczenia usług przez osoby wskazane w wykazie osób Wykonawca zagwarantuje zastępcze ich wykonanie przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje, kompetencje i umiejętności, po akceptacji przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przedszkole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie pt: Niematerialne dziedzictwo Warmii i Mazur inspiracją do edukacji regionalnej w szkole.
Dodano: 2016-07-27 - Szkolenia dla nauczycieli w zakresie nauki programowania na wszystkich etapach edukacyjnych we wszystkich typach szkół i placówek województwa warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg Pierwsza Pomoc
Dodano: 2016-06-14 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń zawodowych, realizowanych przez Warmińsko - Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie (CEiPM Olsztyn), w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-18 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń zawodowych, realizowanych przez Warmińsko - Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie (CEiPM Elbląg), w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie dokształcania i doskonalenia zawodowego w różnych formach, dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego, w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty
Dodano: 2016-04-01 - Przeprowadzenie form dokształcania i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty
Dodano: 2015-11-10 - Przeprowadzenie warsztatów z programowania robotów Arduino w ramach projektu realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie pt. Studiuj Informatykę na UWM współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2015-09-25 - Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego metodą konwersacyjną dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz pracowników naukowych i administracji IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2015-08-20 - Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu Prawa zamówień publicznych
Dodano: 2015-08-17