Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III, dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7499500 , fax. 62 7472225
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7499500, fax. 62 7472225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III, dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie podzielone zostało na 4 części. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów kl. I- III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina. Jarocin zgodnie z programem Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych, w ramach projektu pt. Wyrównanie szans edukacyjnych o Nr POKL.09.01.02-30-212/12, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.Usługi będą realizowane w szkole podstawowej na terenie Gminy Jarocin: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Jarocinie. 4. Zajęcia będą realizowane dla uczniów ww. szkoły, objętych przedmiotowym projektem. Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228.poz. 1487 z późn. zm.). 5. Podział na części zamówienia pozwalający sprawnie przeprowadzić zajęcia w szkołach. Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/2013 od dnia podpisania umowy do dnia 20.06.2013 r. 6. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem szkoły - terminy dostosowane do planu lekcji uczestników objętych projektem. 7. Jednostka 1h jest rozumiana: a) 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut - w przypadku zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwijających, tj. zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo, gimnastyka korekcyjna. 8. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się od poniedziałku do piątku na terenie szkoły, b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas I-III szkoły podstawowej wynikających z diagnozy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy na realizację usługi edukacyjnej. Plan pracy Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły. Plan pracy zajęć pozalekcyjnych powinien być dostosowany do planu lekcji uczestników projektu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia promocji projektu za pomocą materiałów promocyjnych dostarczonych przez Zamawiającego - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego np., gazetkach szkolnych. 11. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły, w której prowadzone są zajęcia. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej Nr 2 w Jarocinie, Al. Niepodległości 8, 63-200 Jarocin CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1: Dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej Nr 2 w Jarocinie, Al. Niepodległości 8, 63-200 Jarocin. Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Liczba grup- 2 Liczba nauczycieli - 1 dla dwóch grup Liczba godzin dla każdej grupy w roku szkolnym 2012/2013- 1 gr. x 32 h =32 h, 1 gr. x 32 h=32 h Ogółem liczba godzin dla każdego nauczyciela - 64 h CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2: Dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej Nr 2 w Jarocinie, Al. Niepodległości 8, 63-200 Jarocin. Gimnastyka korekcyjna Liczba grup- 1 Liczba nauczycieli-1 Liczba godzin dla grupy w roku szkolnym 2012/2013 - 1 gr. x 32 h = 32 h Ogółem liczba godzin dla każdego nauczyciela- 32 h CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3: Dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej Nr 2 w Jarocinie, Al. Niepodległości 8, 63-200 Jarocin. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (1) Liczba grup-1 Liczba nauczycieli - 1 Liczba godzin dla grupy w roku szkolnym 2012/2013 - 1 gr. x 32 h=32 h Ogółem liczba godzin dla każdego nauczyciela - 32 h CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4: Dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej Nr 2 w Jarocinie, Al. Niepodległości 8, 63-200 Jarocin. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (2) Liczba grup- 1 Liczba nauczycieli - 1 Liczba godzin dla grupy w roku szkolnym 2012/2013 - 1 gr. x 32 h=32 h Ogółem liczba godzin dla każdego nauczyciela - 32h Zaleca się aby każdy z oferentów zapoznał się z aktualną diagnozą uczestników projektu zgodnie z tymi zajęciami na które będzie składana oferta. Aktualne diagnozy poszczególnych uczniów są dostępne do wglądu w szkołach podstawowych objętych projektem. Diagnozy będą dostępne z wyłączeniem danych osobowych ucznia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach