Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
  • Data zamieszczenia: 2012-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
    REGON: 71158260600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą, w tym: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego, rytmiki, gimnastyki korekcyjnej, zajęć teatralnych oraz logopedycznych i psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci z Punktów Przedszkolnych w Krześlinie i Krynicy oraz Przedszkola w Suchożebrach w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: CZĘŚĆ I Prowadzenie zajęć rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy . CZĘŚĆ II Prowadzenie zajęć rytmiki dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. CZĘŚĆ III Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy. CZĘŚĆ IV Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. CZĘŚĆ V Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. CZĘŚĆ VI Prowadzenie zajęć teatralnych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. 3.2.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie od daty 7 dni od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. 3.2.1. ZAJĘCIA Z RYTMIKI - CZĘŚĆ I i II. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-5 lat w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy oraz w Przedszkolu w Suchożebrach : a) Prowadzenie zajęć rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy . Zajęcia będą odbywać się cyklicznie 60 min/ tygodniowo (2 x 15 min/tygodniowo dla grupy dzieci 3-4 letnich i 1 x 30min/ tygodniowo dla grupy dzieci 5 letnich). Łącznie 44 godziny (14 godz. w roku 2012 i 30 godz. w roku 2013) b) Prowadzenie zajęć rytmiki dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. Zajęcia będą odbywać się cyklicznie po 30min tygodniowo dla czterech grup przedszkolnych, tj. 120 min./tygodniowo. Łącznie 88 godzin (28 godz. w roku 2012 i 60 godz. w roku 2013) Zajęcia będą nastawione na zabawy rytmiczno-ruchowe, gry, piosenki przy akompaniamencie instrumentu muzycznego Wykonawcy oraz instrumentów muzycznych zakupionych w ramach projektu. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela w przedszkolach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400 ze zm.) oraz umiejętność gry na instrumentach muzycznych, kurs instruktora rytmiki, lub dokument potwierdzający ukończenie szkoły muzycznej II stopnia lub - odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) 3.2.2.ZAJĘCIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE - CZĘŚĆ III i IV. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych z dziećmi w wieku 3-5 lat w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy oraz w Przedszkolu w Suchożebrach, a) Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy. Zajęcia będą obejmować dzieci w wieku 3-5 lat i będą odbywać się cyklicznie 60 min/tygodniowo. Łącznie 44 godziny. (14 godz. w roku 2012 i 30 godz. w 2013) b) Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. Zajęcia będą obejmować dzieci w wieku 3-5 lat i będą odbywać się cyklicznie 240 min./tygodniowo. Łącznie 176 godzin. (56 godz. w roku 2012 i 120 godz. w 2013) Głównym celem jest prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz diagnoza dzieci. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela psychologa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400 ze zm.) lub - odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) 3.2.3.ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE - CZĘŚĆ V Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć logopedycznych z dziećmi w wieku 3-5 lat w Przedszkolu w Suchożebrach: a) Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach . Zajęcia będą obejmować dzieci w wieku 3-5 lat i będą odbywać się cyklicznie 240 min./tygodniowo. Łącznie 176 godziny (56 godz. w 2012r. i 120 godz. w 2013r.) Głównym celem jest prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy u dzieci w wieku 3-5 lat. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela logopedy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400 ze zm.) lub - odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) 3.2.4.ZAJĘCIA TEATRALNE- CZĘŚĆ VI Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć teatralnych z dziećmi w wieku 3-5 lat w Przedszkolu w Suchożebrach. a) Prowadzenie zajęć teatralnych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone w czterech grupach przedszkolnych po 30 min tygodniowo na grupę, tj. 120 min./tygodniowo. Łącznie 88 godzin (28 godz. w 2012r i 60 godz. w 2013r.) Głównym celem jest rozwijanie w dzieciach zainteresowań sztuką teatralną i przygotowanie dzieci do występów, na zakończenie projektu dzieci przygotuję spektakl z własnym udziałem. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela w przedszkolach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400 ze zm.) oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć artystycznych, wykazanie, co najmniej jednej formy doskonalącej w zakresie prowadzenia zajęć artystycznych lub - odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) 3.3.Wykonawca zobowiązuje się do a) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; b) Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć. c) Zapewnienia innej osoby z kwalifikacjami w przypadku nieobecności. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zmianie oraz przekaże do jego akceptacji dane osobowe wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zastępczego nauczyciela. d) Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. f) Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu g) Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie. 3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: a) Zapewnienia własnych materiałów dydaktycznych dla uczestników niezbędnych do pracy podczas zajęć oraz narzędzi potrzebnych do prawidłowego prowadzenia zajęć w szczególności sprzętu audio na zajęcia z języka angielskiego oraz instrumentów na zajęcia z rytmiki jeśli placówka przedszkolna nie będzie w nie wyposażona b) Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. c) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego, d) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, e) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności oraz miesięcznych kart czasu pracy do kierownika projektu po zakończeniu każdego miesiąca zajęć. f) sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej i dostarczanie do kierownika projektu g) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego h) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI. 3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach