Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 199 uczennic i 173 uczniów szkół : Szkoły Podstawowej w Mleczówce, Szkoły Podstawowej w Sinogórze, Zespołu Szkół w Syberii (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum), Zespołu Szkół w Zieluniu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) oraz Gimnazjum w Lubowidzu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - V edycja

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej w Lubowidzu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-304 Lubowidz, Ul. Zielona 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 658 20 78 , fax. 23 658 20 20
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej w Lubowidzu
    Ul. Zielona 10 10
    09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
    tel. 23 658 20 78, fax. 23 658 20 20
    REGON: 14621109200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uglubowidz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 199 uczennic i 173 uczniów szkół : Szkoły Podstawowej w Mleczówce, Szkoły Podstawowej w Sinogórze, Zespołu Szkół w Syberii (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum), Zespołu Szkół w Zieluniu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) oraz Gimnazjum w Lubowidzu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - V edycja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 14 uczennic i 11 uczniów Szkoły Podstawowej w Mleczówce w następującym zakresie: 1) zajęcia matematyczne dla uczniów mających problemy z matematyką w wymiarze 1 godziny tygodniowo - 38 godzin (rok 2013 - 18 godzin, rok 2014 - 20 godzin), 2) przeprowadzenie zajęć korektywy - 38 godzin (rok 2013 - 18 godzin, rok 2014 - 20 godzin), 3) nauka pływania 20 godzin na basenie ( rok 2013 - 10 godzin, rok 2014 - 10 godzin) - koszty wstępu na basen pokrywa Zamawiający 4) przeprowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów z przejawami dysleksji rozwojowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo - 38 godzin (rok 2013 - 18 godziny, rok 2014 - 20 godzin), 5) zajęcia przyrodniczo- ekologiczne - 54 godziny (rok 2013 - 0 godzin, rok 2014 - 54 godziny prowadzone podczas 7 dniowego wyjazdu w góry - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie zapewnia Zamawiający). 2. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 27 uczennic i 23 uczniów Szkoły Podstawowej w Sinogórze w następującym zakresie: 1) przeprowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów z przejawami dysleksji rozwojowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo - 40 godzin (rok 2013 - 16 godzin, rok 2014 - 24 godziny), 2) przeprowadzenie zajęć przyrodniczych prowadzone w wymiarze 2 godzin tygodniowo - 80 godzin (rok 2013 - 32 godziny, rok 2014 - 48 godzin), 3) przeprowadzenie zajęć rekreacyjno- sportowych prowadzone w wymiarze 2 godzin tygodniowo - 80 godzin (rok 2013 - 32 godziny, rok 2014 - 48 godzin), 3. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 40 uczennic i 35 uczniów Gimnazjum w Lubowidzu w następującym zakresie: 1) przeprowadzenie zajęć chemiczno- ekologicznych - 30 godzin (rok 2013 - 15 godziny, rok 2014 - 15 godzin), 2) przeprowadzenie zajęć fizyczno- technicznych - 30 godzin (rok 2013 - 15 godziny, rok 2014 - 15 godzin), 3) przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego dla grupy powyżej 13 osób- 30 godzin- (rok 2013 - 15 godziny, rok 2014 - 15 godzin prowadzone podczas wyjazdowego obozu zimowego - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie zapewnia Zamawiający), 4) przeprowadzenie zajęć- trening kreatywności - 30 godzin (rok 2013 - 15 godziny, rok 2014 - 15 godzin prowadzone podczas wyjazdowego obozu zimowego - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie zapewnia Zamawiający), 5) przeprowadzenie zajęć komputerowych dla grupy powyżej 13 osób- 30 godzin- (rok 2013 - 15 godziny, rok 2014 - 15 godzin), 6) przeprowadzenie zajęć z języka polskiego w wymiarze 2 godzin tygodniowo - 30 godzin (rok 2013 - 15 godziny, rok 2014 - 15 godzin prowadzone podczas wyjazdowego obozu zimowego - transport, zakwaterowanie oraz wyżywienie zapewnia Zamawiający), 7) przeprowadzenie zajęć z W-F - 45 godzin- (rok 2013 - 22 godziny, rok 2014 - 23 godziny). 4. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 44 uczennic i 40 uczniów Zespołu Szkół w Syberii - w następującym zakresie: 1) przeprowadzenie zajęć matematycznych - 60 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 35 godzin, dla uczniów mających problemy z matematyką w wymiarze 1 godziny tygodniowo), 2) przeprowadzenie zajęć przyrodniczych - 80 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 55 godzin,) w wymiarze 2 godziny tygodniowo, 3) przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego - 50 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 25 godzin), w wymiarze 2 godziny tygodniowo, 4) przeprowadzenie zajęć informatycznych - 80 godzin (rok 2013 - 25 godzin, rok 2014 - 55 godzin), w wymiarze 2 godziny tygodniowo 5. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla 74 uczennic i 64 uczniów Zespołu Szkół w Zieluniu- w następującym zakresie: 1) przeprowadzenie zajęć dziennikarskich- 80 godzin ( 2013 rok- 30 godzin, 2014 rok- 50 godzin), 3 godziny tygodniowo, 2) przeprowadzenie zajęć matematycznych - 80 godzin (rok 2013 - 30 godziny, rok 2014 - 50 godzin), 3 godziny tygodniowo, 3) przeprowadzenie zajęć rekreacyjno- sportowych - 160 godzin (rok 2013 - 60 godziny, rok 2014 - 100 godzin), 4 godziny tygodniowo, 4) przeprowadzenie zajęć przyrodniczych- 80 godzin (rok 2013- 30 godzin, 2014 rok- 50 godzin), 5) pomoc psychologiczna - 20 godzin (2013 roku- 10 godzin, 2014 roku- 10 godzin), 6) doradztwo zawodowe- 40 godzin (2013 roku- 10 godzin, 2014 roku- 30 godzin). W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1-5 Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) współpracy z dyrektorem szkoły, opiekunem merytorycznym do spraw programu rozwojowego w danej szkole oraz kierownikiem projektu, 2) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych (zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych) obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, 3) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez opiekuna merytorycznego do spraw programu rozwojowego w danej szkole, 4) przekazywania konspektu zajęć opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, 5) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 6) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 7) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- w szczególności informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z opiekunem merytorycznym do spraw programu rozwojowego w danej szkole i specjalistą/ką do spraw monitoringu i ewaluacji w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 8) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 9) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 10) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, 11) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć i wyjazdów edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej) 12) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 13) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 14) informowanie na bieżąco kierownika projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 15) informowania opiekuna merytorycznego do spraw programu rozwojowego w danej szkole o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 16) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów, 17) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, organowi kontrolującemu, 18) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach. 19) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, opiekunowi merytorycznemu do spraw programu rozwojowego w danej szkole, organowi kontrolującemu, 20) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.10.2013 r. do godz. 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uglubowidz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach