Przetargi.pl
Przeprowadzenie wyprzedzających inwestycję budowy kanalizacji sanitarnej w lewobrzeżnej części Gminy Białobrzegi w miejscowościach Białobrzegi , Korniaktów Północny, Budy Łańcuckie liniowych badań wykopaliskowych oraz nadzorów archeologicznych

Gmina Białobrzegi ogłasza przetarg

  • Adres: 37-114 Białobrzegi, Białobrzegi 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2245220, 2245227
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białobrzegi
    Białobrzegi 4 4
    37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie
    tel. 017 2245220, 2245227
    REGON: 00053602500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bial.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie wyprzedzających inwestycję budowy kanalizacji sanitarnej w lewobrzeżnej części Gminy Białobrzegi w miejscowościach Białobrzegi , Korniaktów Północny, Budy Łańcuckie liniowych badań wykopaliskowych oraz nadzorów archeologicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa . Przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie wyprzedzających inwestycję budowy kanalizacji sanitarnej w lewobrzeżnej części Gminy Białobrzegi liniowych badań wykopaliskowych oraz nadzoru archeologicznego w czasie prowadzonych robót budowy kanalizacji sanitarnej w bezpośrednim sąsiedztwie stanowisk archeologicznych w miejscowościach Białobrzegi, Korniaktów Północny, Budy Łańcuckie wg. wskazania Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków Delegatura w Rzeszowie. Oznaczenie i kody robót: 45.11.24.50-4 roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych , 71.35.19.14-3 usługi archeologiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451125504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie ustanawia Vadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych .W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są : a)przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) , 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a)Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowane, co najmniej 1 (jedno) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , Wskazane przez Wykonawcę zamówienia powinny obejmować usługi archeologiczne polegające na wykonaniu badań wykopaliskowych archeologicznych. Podane zamówienia winny być poparte referencjami od Inwestorów potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie i zawierającymi następujące dane: wartość, zakres rzeczowy, termin realizacji wykonanych zamówień, b)Wykonawca przedłoży wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub potencjału technicznego do wykonania zamówienia, c)Wykonawca musi mieć do dyspozycji pracowników legitymujących się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wskaże osobę do pełnienia funkcji Kierownika badań, który co najmniej raz pełnił samodzielną funkcje kierownika badań wykopaliskowych i który posiada uprawnienia w myśl Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 ( w sprawie prowadzenia min. badań archeologicznych), 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami siwz wg. reguły : spełnia/nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Ofertę , która winna być sporządzona na Formularzu oferty (załącznik do SIWZ). 2) Załączniki do oferty: -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Ustawy - załącznik , -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Inne dokumenty: 2.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług archeologicznych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa , -wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. wzoru Potencjał kadrowy ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bial.regiony.pl-zakładka przetargi /pliki specyfikacji
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną