Przetargi.pl
Przeprowadzenie wycieczek, festynów i spotkań integracyjno-edukacyjnych na potrzeby projektu Twój krok do lepszego jutra realizowanego w ramach poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki pomocy społecznej

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie wycieczek, festynów i spotkań integracyjno-edukacyjnych na potrzeby projektu Twój krok do lepszego jutra realizowanego w ramach poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie pn.: Zorganizowanie i przeprowadzenie imprez kulturalno- edukacyjnych w ramach projektu systemowego Twój krok do lepszego jutra realizowanego przez MOPS w Brzegu. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy oraz sposób i terminy jej realizacji określa szczegółowy opis przedmiotu umowy stanowiący załącznik do umowy. Zamawiający oświadcza, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem techniczno-organizacyjnym, kadrowym, finansowym oraz uprawnieniami, wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na należyte zrealizowanie przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z zachowaniem terminów oraz z najwyższą starannością, efektywnością oraz zgodnie z najlepszą praktyką i wiedzą zawodową. Przedmiot umowy zostanie wykonany w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r., zgodnie z załącznikiem do umowy oraz po zatwierdzeniu: Informacji po wykonaniu usługi. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia ich zaistnienia, w formie pisemnej o wszelkich istotnych okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. Jeżeli okoliczności te uniemożliwią Wykonawcy prawidłowe lub terminowe wykonanie umowy, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym. Strony mogą dokonać zmiany szczegółowych terminów realizacji zaplanowanych imprez w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany tych terminów. Odpowiedzialność za niezrealizowanie umowy w terminach określonych w załączniku do umowy jest wyłączona w przypadku, gdy niewykonanie jest następstwem działania siły wyższej. Kary umowne W przypadku niedotrzymania któregokolwiek z terminów określonych w załączniku do umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 5 wzoru umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2% wartości łącznego wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki. W przypadku zwłoki przekraczającej 14 dni, Zamawiający może od umowy odstąpić. Zamawiający może odstąpić od umowy jeżeli Wykonawca mimo trzech pisemnych upomnień Zamawiającego nie będzie wywiązywał się z postanowień umowy, co będzie miało istotny wpływ na przebieg jej realizacji. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego może nastąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 10% wartości łącznego wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1 wzoru umowy. Kary umowne mogą być potrącane przez Zamawiającego z faktur wystawionych przez Wykonawcę. Dopuszczalność zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany danych adresowych stron, b) zmiany osób do współpracy i koordynacji ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy, c) zmiany terminów realizacji szkoleń, w okolicznościach, o których mowa w §3 ust. 4, d) zmiany stawki podatku VAT, określonej odrębnymi przepisami, e) zmiany terminów realizacji niniejszej umowy z przyczyn nieprzewidzianych w dniu zawarcia umowy, f) zmian korzystnych lub obojętnych dla Zamawiającego. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Odstąpienie od umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadkach, o których mowa w § 9 ust. 7 umowy odstąpienie od umowy następuje bez wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania, a Wykonawca otrzyma jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej, pod rygorem nieważności i zawiera uzasadnienie. W przypadku opóźnień w dokonaniu płatności na rzecz Wykonawcy, nie wynikających z przyczyn Zamawiającego, Wykonawca nie będzie naliczał Zamawiającemu odsetek ustawowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799521000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną