Przetargi.pl
Przeprowadzenie warsztatów sukcesu dla beneficjentów projektu Pora na aktywność

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie warsztatów sukcesu dla beneficjentów projektu Pora na aktywność
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów sukcesu dla beneficjentów projektu Pora na aktywność, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Warsztaty odbędą się w dwóch grupach: a) Grupa I: młodzież, mająca trudności w nauce w wieku 15-17 lat; 9 osób b) Grupa II: młodzież niepracująca i nieucząca się, lub pracująca bądź ucząca się, zagrożona z innych powodów wykluczeniem społecznym w wieku18-24 lat; 15 osób. 2. Dla każdej grupy warsztaty będą się składać z 4 bloków, w tym 3 bloki warsztatowe stacjonarne oraz jeden blok wyjazdowy. 3. Dla każdej grupy warsztaty odbędą się w ilości 24 godzin dydaktycznych (45-minutowych) podczas warsztatów stacjonarnych oraz 12 godzin dydaktycznych (45-minutowych)podczas warsztatów. Razem 36 godzin zajęć dla każdej grupy. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni możliwość indywidualnych konsultacji, średnio 1h na osobę. 4. Wszystkie zajęcia będą odbywać się w formie warsztatów oraz zajęć praktycznych. 5. Tematyka warsztatów: 1) Pierwszy blok tematyczny, stacjonarny. Powiedz stop ograniczeniom. Zakres tematyczny: poznanie własnych ograniczeń, przekształcanie ograniczeń w mocne strony, wykształcenie poczucia sprawstwa. 4 godziny dydaktyczne: 2) Drugi blok tematyczny, stacjonarny. Komunikacja interpersonalna. Zakres tematyczny: strategie komunikacji, przekonywanie rozmówcy do własnych racji, cele komunikacji i cele grupy, siła pytań, mowa ciała, ochrona przed manipulacją, asertywność, postępowanie w stacjach konfliktowych. 3 zajęcia po 4 godziny dydaktyczne. 3) Trzeci blok tematyczny, stacjonarny. Zakres tematyczny: planowanie kariery zawodowej. budowanie kariery, czas, zarządzanie czasem, określanie celów, motywacja, szukanie dobrych wzorców. 2 zajęcia po 4 godziny dydaktyczne 4) Czwarty blok tematyczny, wyjazdowy, podsumowujący: Zakres tematyczny: ograniczenia, programowanie pozytywnych nawyków, osiąganie wyznaczonych celów, praca nad koncentracją, wyrabianie pozytywnych nawyków. 12 godzin dydaktycznych warsztatów. 6. Każda godzina dydaktyczna zajęć będzie poprzedzona 15 minutową przerwą. 7. Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego. 8. Celem warsztatów jest rozwój kompetencji osobistych i społecznych, podniesienie samooceny, kształtowanie i utrwalenie pozytywnych nawyków współżycia społecznego beneficjentów. 9. W przypadku gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w warsztatach w trakcie ich realizacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia tj. faktycznie przeprowadzonych godzin warsztatów. 10. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zapewnienia transportu do i z miejsca odbywania warsztatów wyjazdowych, 2) zapewnienia noclegu w trakcie wyjazdu 3) zorganizowanie czasu wolnego podczas wyjazdów: w tym gry i zabawy na świeżym powietrzu, sporty grupowe i zajęcia oparte o współpracę i współzawodnictwo grup, 4) zapewnienia opieki osobom niepełnoletnim w czasie wyjazdów. 5) ubezpieczenia uczestników warsztatów (ubezpieczenie NWW, na kwotę co najmniej 5000 zł/os.) 6) oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, materiałów, sal w których odbywać się będą zajęcia itp. zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf) 7) wydania uczestnikom zaświadczeń oznakowanych wg w/w wytycznych 8) prowadzenia list obecności na warsztatach i przekazania ich razem z fakturą/rachunkiem 9) sporządzenia listy z potwierdzeniami odbioru zaświadczeń i przekazania jej razem z fakturą/rachunkiem, 10) zapewnienia lokalu do prowadzenia zajęć stacjonarnych w granicach administracyjnych Krakowa, 11) zapewnienia dla każdego uczestnika wszelkich materiałów szkoleniowych, 12) przedstawienia na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć harmonogramu warsztatów (stacjonarnych i wyjazdowych) do zaakceptowania przez Zamawiającego. Harmonogram będzie podlegał akceptacji Kierownika Sekcji ds. Zarządzania Projektami. 13) zapewnienia (w razie potrzeby) opieki pielęgniarskiej lub opieki lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza lub dowiezieniu beneficjenta do przychodni/szpitala. 11. Wyżywienie: (ilości podane na 1 osobę): 1) warsztaty stacjonarne i wyjazdowe (w trakcie przerw między poszczególnymi godzinami zajęć) - w każdy dzień zajęć: herbata 300 ml, kawa 100 ml, mleko do kawy 50 ml, woda niegazowana 250 ml, woda gazowana 250 ml, soki owocowe 100 % (2 różne rodzaje) 250 ml, paluszki, kruche ciastka kilka rodzajów 75g. 2) warsztaty wyjazdowe: Dzień I Obiad: barszcz z ziemniakami 400 ml, surówka z pomidora, cebuli i śmietany 150g, filet z kurczaka panierowany 300g, ziemniaki z wody 150g, kompot 200 ml, deser: winogrona 100g, gruszki 100g. Kolacja: kiełbaska z grilla/ ogniska 200g, mięso z grilla 100g, warzywa z grilla (kukurydza, cukinia, bakłażan lub inne) 100g, szałszyki (mięsne i bezmięsne, każdy z co najmniej 3 składników) 200g, pieczywo 150g (w tym ciemne, bułki), herbata 400 ml, cukier 10g, pieczone ziemniaki 200g, keczup 5g, musztarda 5g, ogórek kiszony (30g). Dzień II Śniadanie: herbata 200 ml, cukier 10g, sok owocowy 100 % 100 ml, jogurt owocowy 150g, muesli 50g, płatki śniadaniowe 50g, mleko 300 ml, miód 5 g, dżem 10g, ser żółty 2 rodzaje (łagodny i wędzony) 50g łącznie, masło 5g, pomidor i ogórek 50g łącznie, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g, polędwica sopocka 50g, twarożek śmietankowy 75g, jabłko lub banan min. 100g. Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 400ml, placki ziemniaczane (400g), sos pieczarkowy 150g, sos z mięsa i papryki 100g, kompot 200 ml, deser: szarlotka 150g, 12. Miejsce zakwaterowania i realizacji zajęć w czasie wyjazdu: 1) Ośrodek wypoczynkowy, szkoleniowy, hotel, pensjonat lub gospodarstwo agroturystyczne w odległości nie większej niż 150 km od Krakowa. 2) Pokoje 1, 2 lub 3 - osobowe z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC. Pokoje powinny być wyposażone co najmniej w szafy, krzesła, stolik, łóżka z pościelą oraz szafki przy łóżkach. 3) Ośrodek musi posiadać: salę konferencyjną na min. 15 osób, pokój do zajęć indywidualnych, wyposażony w co najmniej krzesła i stół miejsce na ognisko lub grill boisko sportowe umożliwiające realizację zobowiązań, o których mowa w pkt 9 lit c. 13. Transport: Wykonawca zapewni dojazd uczestnikom wyjazdu z Krakowa z siedziby Zamawiającego do miejsca pobytu i z powrotem autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przewozu osób. Wyjazd z Krakowa w godzinach porannych. Wyjazd powrotny do Krakowa w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewnia sprawdzenie stanu technicznego autokarów przez Policję w dniu wyjazdu (z Krakowa i z miejscowości pobytu). Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika.: Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach