Przetargi.pl
Przeprowadzenie warsztatów profilowanych w ramach zajęć pozalekcyjnych w ośmiu liceach ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę - 14 części.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3707100 , fax. 34 3707170
  • Data zamieszczenia: 2013-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3707100, fax. 34 3707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie warsztatów profilowanych w ramach zajęć pozalekcyjnych w ośmiu liceach ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę - 14 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie warsztatów profilowanych w ramach zajęć pozalekcyjnych w ośmiu liceach ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę.Zamówienie podzielone jest na 14 części: CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie warsztatów dziennikarstwa i retoryki w IX Liceum Ogólnokształcącym im. C.K. Norwida Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 12 osób. CZĘŚĆ nr 2:Prowadzenie warsztatów dziennikarstwa i retoryki w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób. CZĘŚĆ nr 3:Prowadzenie warsztatów dziennikarstwa i retoryki w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 4 osoby. CZĘŚĆ nr 4:Prowadzenie warsztatu dot. praw człowieka i mediacji w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób. CZĘŚĆ nr 5:Prowadzenie warsztatu dot. praw człowieka i mediacji w IX Liceum Ogólnokształcącym im. C.K. Norwida Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 8 osób CZĘŚĆ nr 6:Prowadzenie warsztatu dot. praw człowieka i mediacji w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. CZĘŚĆ nr 7:Prowadzenie warsztatu dot. praw człowieka i mediacji w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób. CZĘŚĆ nr 8:Prowadzenie warsztatu dot. praw człowieka i mediacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 4 osoby. CZĘŚĆ nr 9:Prowadzenie warsztatu NGOs (założenie i prowadzenie NGO) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 15 osób. CZĘŚĆ nr 10:Prowadzenie warsztatu pierwszej pomocy i ratownictwa w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób. CZĘŚĆ nr 11:Prowadzenie warsztatu zakładania i prowadzenia profesjonalnej firmy w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h/grupę; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób. CZĘŚĆ nr 12:Prowadzenie warsztatu zakładania i prowadzenia profesjonalnej firmy w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. CZĘŚĆ nr 13:Prowadzenie warsztatu zakładania i prowadzenia profesjonalnej firmy w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 16 osób. CZĘŚĆ nr 14:Prowadzenie warsztatu tworzenia profesjonalnej strony internetowej w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 7 osób. 2. Zajęcia prowadzone mogą być od poniedziałku do soboty w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kwartalny harmonogram form wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 3. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego. 4. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 5. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut. 6. Za realizację zamówienia wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi. 7.Wykonawca prowadzić będzie ewidencję czasu pracy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach