Przetargi.pl
Przeprowadzenie warsztatów parateatralnych dla uczestników projektu Pora na aktywność

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie warsztatów parateatralnych dla uczestników projektu Pora na aktywność
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów parateatralnych wraz z nadzorem merytorycznym w wymiarze 200 godzin zegarowych (w 2011 roku - maksymalnie 40 godzin; w 2012 roku - maksymalnie 160 godzin) dla grupy beneficjentów projektu Pora na aktywność i otoczenia liczącej maksymalnie 15 osób, według przedstawionych poniżej wytycznych: 1. Usługa obejmuje przeprowadzenie następujących warsztatów: 1) bębniarskich: nauka gry na bębnach: djembe, conga, tarabuka; 2) nauki tańca z poi, tańca z kijami; praktyczna wiedza z zakresu tworzenia ciałem i ruchem układów choreograficznych; wykorzystywanie światła, scenografii i choreografii do tworzenia widowisk teatralnych, przy uwzględnieniu teatru alternatywnego; 3) kuglarskich: warsztaty z zakresu szeroko pojętej żonglerki: piłki, maczugi (klapsy), obręcze, tworzenia iluzji teatralnych, wykorzystywania niekonwencjonalnych metod do tworzenia pokazów i spektakli; 4) tworzenia baniek mydlanych: tworzenie gigantycznych baniek mydlanych, dzielenie baniek, tworzenie bańki sześciennej, demonstrowanie mnogości ciekawych pomysłów do wykorzystywania baniek mydlanych, w tym zamykania ludzi w bańkach, wykorzystywanie baniek mydlanych do zmiany charakteru, uatrakcyjniania pokazów i spektakli; 5) UV- warsztaty wykorzystywania światła UV do nietypowych pokazów teatralnych, nauka operowania światłem do celów parateatralnych, tworzenia iluzji, nauka interakcji z widzami. 2. Zamawiający zobowiązuje się zakupić na potrzeby realizacji umowy materiały i sprzęt potrzebny do przeprowadzenia warsztatów, tj. 10 par poi ćw., 10 szt. kijów ćw., 8 x płyn do baniek 5l, sznurki 20 szt., płyn ćw. 6 op., 3kpl. do baniek średnich, 2kpl do baniek dużych, lampy UV (3x120dł. lub 6x60dł.) + 3świetlówki zapasowe, farby do UV do ubrań: akryle 15 słoiczków 250ml, spraye UV 15 puszek 400ml, farby UV do ciała: 10kpl. Kreolan AquaUV, poi UV x 5 par, kij UV x 2 szt., chusteczki UV x 2 kpl., szarfy UV x 4 pary, wachlarze UV x 2 pary, SNAZAROO -14 krążków 18ml, piłka x 30 (5kpl. małych + 5kpl. średnich), klapsy (maczugi) 15 szt., obręcze x 12 szt. (3 szt. duże - 40cm,9 szt. norm.- ok. 32cm), pędzle + gąbeczki. Materiały i sprzęt stanowić będą własność Zamawiającego i zostaną przekazane Wykonawcy w terminie uzgodnionym przez Strony. 3. Termin i miejsce realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31.12.2012; od poniedziałku do soboty - zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem, w Punkcie Aktywności Lokalnej przy ul. Urzędniczej 20/3 lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania, materiałów, pomieszczeń w których odbywać się będą zajęcia itp., zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów POKL, zamieszczonymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx; 2) prowadzenia dokumentacji fotograficznej usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi Zamawiającemu, 3) zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych, 4) prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną przez Beneficjentów na koniec każdych zajęć), wymiar godzin, 5) przedstawienia szczegółowego programu zajęć do akceptacji Zamawiającego w terminie do 14 dni po podpisaniu umowy, 6) zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach