Przetargi.pl
Przeprowadzenie warsztatów kompetencji życiowych w formie stacjonarnej oraz niestacjonarnej dla osób dotkniętych problemem przemocy w rodzinie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2011-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie warsztatów kompetencji życiowych w formie stacjonarnej oraz niestacjonarnej dla osób dotkniętych problemem przemocy w rodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów kompetencji życiowych w formie stacjonarnej oraz niestacjonarnej dla osób dotkniętych problemem przemocy w rodzinie, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Zajęcia będą prowadzone oddzielnie dla osób pogrupowanych w następujące grupy wiekowe: 1) Grupa I: osoby dorosłe dotknięte przemocą, zmotywowane do podjęcia działań zmierzających do zapoczątkowania zmian w ich życiu - 24 osoby dorosłe. 2) Grupa II: dzieci w wieku 2-12 lat z rodzin dotkniętych przemocą - 5 dzieci. 3) Grupa III: dzieci w wieku 13-18 lat z rodzin dotkniętych przemocą - 5 dzieci. 2. Wykonawca przeprowadzi zajęcia stacjonarne wg poniższej specyfikacji (podano ilości godzin zegarowych zajęć): Nazwa usługi Zajęcia integracyjno-zapoznawcze (zajęcia grupowe, przed częścią niestacjonarną) [godz.] Warsztaty komunikacji interpersonalnej i wzmacniania własnej wartości (zajęcia grupowe, przed częścią niestacjonarną) [godz.] Grupa wsparcia (zajęcia grupowe po części niestacjonarnej) [godz.] Opieka nad dziećmi i młodzieżą [godz.] Grupa I 2 4 16 Nie dotyczy Grupa II Nie dotyczy Nie dotyczy Nie dotyczy 22 Grupa III 2 4 16 Nie dotyczy Łącznie 4 8 32 22 3. Wykonawca przeprowadzi zajęcia niestacjonarne wg poniższej specyfikacji (podano ilości godzin zegarowych zajęć): Nazwa usługi Trening kompetencji i umiejętności społecznych, asertywnych zachowań komunikacji interpersonalnej (zajęcia grupowe) [godz.] Poradnictwo specjalistyczne psychologiczne (zajęcia indywidualne) [godz.] Trening umiejętności społecznych dotyczący wzmacniania własnej wartości i skuteczności w działaniu (zajęcia grupowe) [godz.] Warsztaty antystresowe i relaksacyjne (zajęcia grupowe) [godz.] Opieka nad dziećmi i młodzieżą [godz.] Grupa I 4 24 (1 godz. na os.) 6 4 Nie dotyczy Grupa II Nie dotyczy Nie dotyczy Nie dotyczy Nie dotyczy 23 Grupa III Nie dotyczy 5 (1 godz. na os.) 4 4 18 Łącznie 4 29 10 8 41 4. Wykonawca zrealizuje zajęcia niestacjonarne dla każdego uczestnika w ilości: 1) I grupa: 15 godzin zajęć. 2) II grupa: 23 godzin opieki: a) w trakcie zajęć uczestników grupy I, b) w trakcie przerw między zajęciami uczestników grupy I, c) w czasie umożliwiającym dotarcie uczestników grupy I na zajęcia, d) w czasie po zajęciach grupy I umożliwiającym dotarcie uczestnikom grupy I do miejsca przebywania dzieci. 3) III grupa: 1) 18 godzin opieki: a) w trakcie zajęć uczestników grupy I, b) w trakcie przerw między zajęciami uczestników grupy I, c) w czasie umożliwiającym dotarcie uczestników grupy I na zajęcia, d) w czasie po zajęciach grupy I umożliwiającym dotarcie uczestnikom grupy I do miejsca przebywania dzieci. 2) 9 godzin zajęć: a) 1 godzina poradnictwa specjalistycznego psychologicznego (w trakcie zajęć indywidualnych psychologicznych każdy uczestnik grupy III skorzysta z indywidualnej porady psychologa, natomiast pozostałe 4 dzieci będzie miało zapewnioną opiekę), b) 4 godziny treningu umiejętności społecznych dotyczący wzmacniania własnej wartości i skuteczności w działaniu, c) 4 godziny warsztatów antystresowych i relaksacyjnych. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji usługi: 1) Zajęcia integracyjno-zapoznawcze (zajęcia grupowe), 100 % całego czasu trwania zajęć wymaga aktywnej pracy grupy. Zajęcia będą prowadzone metodami aktywnymi: dyskusja, praca w grupie. 2) Warsztaty komunikacji interpersonalnej i wzmacniania własnej wartości (zajęcia grupowe) 50 % czasu zajęć przeznaczona jest na warsztaty komunikacji interpersonalnej, 50 % czasu zajęć przeznaczona jest na warsztaty dotyczące wzmocnienia własnej wartości. Przynajmniej 70 % całego czasu trwania zajęć wymaga aktywnej pracy grupy. Zajęcia będą prowadzone metodami aktywnymi: dyskusja, wchodzenie w role, praca w grupie. 3) Grupa wsparcia (zajęcia grupowe), 100 % całego czasu trwania zajęć wymaga aktywnej pracy grupy. Zajęcia będą prowadzone metodami aktywnymi: wykład, dyskusja, wchodzenie w role, praca w grupie. 4) Trening umiejętności społecznych, asertywnych zachowań, komunikacji interpersonalnej (zajęcia grupowe) 50 % czasu zajęć przeznaczona jest na trening asertywnych zachowań, 50 % czasu zajęć przeznaczona jest na trening z komunikacji interpersonalnej. Przynajmniej 70 % całego czasu trwania zajęć wymaga aktywnej pracy grupy. Zajęcia będą prowadzone metodami aktywnymi: wykład, dyskusja, wchodzenie w role, praca w grupie. 5) Trening umiejętności społecznych, wzmacniania własnej wartości i skuteczności w działaniu (zajęcia grupowe): 80 % czasu zajęć przeznaczona jest na trening wzmacniania własnej wartości, 20 % czasu zajęć przeznaczona jest na trening skuteczności w działaniu. 100 % całego czasu trwania zajęć wymaga aktywnej pracy grupy. Zajęcia będą prowadzone metodami aktywnymi: dyskusja, praca w grupie. 6) Warsztaty antystresowe i relaksacyjne (zajęcia grupowe): 100 % czasu zajęć grupy przeznaczona jest na warsztaty antystresowe i relaksacyjne oraz wymaga aktywnej pracy grupy. Zajęcia będą prowadzone metodami aktywnymi: praca w grupie. 7) Poradnictwo specjalistyczne psychologiczne indywidualne: Zajęcia prowadzi: 3 psychologów, w tym: 2 psychologów dla grupy I oraz 1 psycholog dla grupy III. 8) Opieka nad dziećmi z grup II, III: Harmonogram opieki nad dziećmi musi być równoległy do harmonogramu zajęć rodziców. Na grupę II wymagany jest 1 opiekun. Na grupę III wymagany jest 1 opiekun. Zajęcia będą dostosowane do warunków pogodowych oraz możliwości dzieci Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia dla dzieci materiałów plastycznych, dydaktycznych, gier, sprzętu sportowego, wejściówek na zajęcia zorganizowane. Minimum 80 % czasu przeznaczonego na opiekę wykonawca przeznaczy na prowadzenie zajęć dla dzieci metodami aktywnymi z wykorzystaniem materiałów plastycznych, dydaktycznych, gier, sprzętu sportowego. 9) Zajęcia grupowe stacjonarne i niestacjonarne dla grupy I będą realizowane w dwóch podgrupach przez jednego psychologa dla każdej podgrupy, natomiast zajęcia grupowe dla grupy III winny być realizowane przez jednego psychologa 10) Po każdej godzinie zegarowej zajęć stacjonarnych nastąpi 10 minutowa przerwa. 11) W trakcie każdych zajęć niestacjonarnych nastąpi 15 minutowa przerwa. 6. Zajęcia będą się odbywać: 1) Zajęcia stacjonarne: pomiędzy godziną 7:00 a 20:00, od poniedziałku do soboty Zajęcia niestacjonarne: I dzień 7:00 - wyjazd z Krakowa - zakwaterowanie 10:00 - śniadanie 11:00 - zajęcia z beneficjentami 14:00 - obiad 15:30 - zajęcia z beneficjentami 19:00 - ognisko/grill, program integracyjny 22.00 - cisza nocna W pierwszym dniu zajęć niestacjonarnych Wykonawca przeprowadzi zajęcia grupowe w dwóch podgrupach dla grupy I oraz indywidualne psychologiczne zajęcia dla grupy III. II dzień 9:00 - śniadanie 10:00 - zajęcia z beneficjentami 14:00 - obiad 15:00 - zajęcia z beneficjentami 19:00 - kolacja 22:00 - cisza nocna W drugim dniu zajęć niestacjonarnych Wykonawca przeprowadzi zajęcia grupowe w dwóch podgrupach dla grupy I oraz zajęcia grupowe dla całej grupy III. III dzień 9:00 - śniadanie 10:00 - zajęcia z beneficjentami 14:00 - obiad 15:00 - zajęcia z beneficjentami 19:00 - kolacja 22:00 - cisza nocna W trzecim dniu zajęć niestacjonarnych Wykonawca przeprowadzi zajęcia indywidualne psychologiczne dla grupy I. IV dzień 8:00 - śniadanie 9:00 - zajęcia z beneficjentami 13:00 - obiad 15:00 - wykwaterowanie i wyjazd W czwartym dniu zajęć niestacjonarnych Wykonawca przeprowadzi zajęcia grupowe w dwóch podgrupach dla grupy I oraz zajęcia grupowe dla grupy III. 7. Po ukończeniu cyklu zajęć każdy beneficjent powinien: 1) Potrafić nawiązać relacje z innymi uczestnikami zajęć. 2) Znać sposoby rozwiązywania swoich trudności. 3) Posiadać wiedzę jak reagować w sytuacjach przemocowych i jak unikać sytuacji przemocowych. 4) Posiadać wiedzę o podmiotach udzielających wsparcia osobom dotkniętym przemocą w rodzinie. 5) Posiadać umiejętność udzielania i odbierania informacji zwrotnej. 6) Umieć skorzystać ze wsparcia społecznego, w tym od osób dotkniętych przemocą w rodzinie. 7) Posiadać wiedzę z zakresu radzenia sobie ze stresem. 8) Umieć zastosować podstawowe techniki zachowań asertywnych. 9) Znać swoje mocne strony oraz możliwości wykorzystania ich w rozwoju 8. Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierający listę obecności (podpisywaną przez beneficjentów na koniec każdych zajęć), wymiar godzin i tematy zajęć. 2) Przekazania beneficjentom zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu zajęć. 3) Informowania o nieobecnościach uczestników na zajęciach lub rezygnacji z udziału. 4) Dostarczenia uczestnikom I grupy atrakcyjnych (drukowanych w kolorze, stosujących różny formy przekazu - oprócz tekstu, np. ilustracje, wykresy itp.) materiałów dydaktycznych i publikacji (o objętości nie mniej niż 10 stron) z zakresu problemów dotyczących przemocy, w tym: cyklu przemocy, mitów na temat przemocy, mechanizmów obronnych stosowanych w sytuacji przemocy, zachowań dzieci wychowujących się w rodzinie dotkniętej przemocą, asertywnego zachowania, radzenia sobie ze stresem, wykazu instytucji świadczących pomoc rodzinie dotkniętej przemocą wraz z opisem form świadczonej pomocy. 5) Zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika: a) kompletu cienkopisów 4 w kolorach (czerwony, niebieski, zielony, czarny), b) długopisu metalowy typu Zenit, c) teczki tekturowej zamykanej lakierowanej, d) zeszytu 30 kartkowy w kratkę, e) planu zajęć stacjonarnych oraz niestacjonarnych, f) skryptu zajęć dla każdego uczestnika zawierającego materiał omawiany na zajęciach, wskazówki, porady. 6) Oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, materiałów, sal w których odbywać się będą zajęcia itp. zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. (http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf) 7) Wydania po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń oznakowanych zgodnie z w/w wytycznymi. 8) Zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych. 9) Prowadzenia dokumentacji fotograficznej usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi do Zamawiającego (w tym celu, w przypadku wykonawca zobowiązany jest zastosować przepisy prawa dot. zgody na udostępnienie wizerunku). 10) Zapewnienia przedstawiciela Wykonawcy podczas zajęć niestacjonarnych. 9. Miejsce realizacji zajęć stacjonarnych: 1) w granicach administracyjnych Krakowa, 2) budynek musi znajdować się w odległości nie większej niż 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej, 3) budynek musi posiadać: a) 3 sale do zajęć dla grupy I i III- świetlicowych lub konferencyjnych na min. 12 osób, wyposażonych we flipczart z pisakami i papierem, projektor multimedialny oraz 1 ryzę papieru białego A4 do drukarki, b) możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć, c) salę do zajęć dla grupy II umożliwiające swobodne poruszanie się wraz z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe, materiały plastyczne i dydaktyczne, zestawem do oglądania filmów (telewizor, DVD i filmy dla dzieci). 10. Miejsce zakwaterowania i realizacji zajęć niestacjonarnych: 1) Ośrodek wypoczynkowy, szkoleniowy, hotel, pensjonat lub gospodarstwo agroturystyczne w odległości nie większej niż 150 km od Krakowa. 2) Pokoje 2, 3 lub 4 - osobowe z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC. Pokoje powinny być wyposażone co najmniej w szafy, krzesła, stolik, łóżka z pościelą, ręczniki, wieszaki, szklanki lub kubki oraz szafki przy łóżkach. 3) Ośrodek musi posiadać: a) własną stołówkę, b) 3 sale do zajęć dla grupy I i III- świetlicowych lub konferencyjnych na min. 12 osób, wyposażonych we flipczart z pisakami oraz papierem, oraz projektor multimedialny oraz 1 ryzę papieru białego A4 do drukarki, c) możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć, d) 3 pokoje do zajęć indywidualnych, wyposażonych w co najmniej dwa krzesła i stolik, e) 2 sale do zajęć dla grupy II i III umożliwiające swobodne poruszanie się wraz z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe, materiały plastyczne i dydaktyczne, zestawem do oglądania filmów (telewizor, DVD i filmy dla dzieci), f) zadaszone miejsce na grill lub miejsce na ognisko posiadające miejsca do siedzenia dla każdego uczestnika. 11. Transport: Wykonawca zapewni dojazd uczestnikom z Krakowa z siedziby Zamawiającego do miejsca pobytu i z powrotem autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przewozu osób. Wyjazd z Krakowa w godzinach porannych. Wyjazd powrotny do Krakowa w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewnia sprawdzenie stanu technicznego autokarów przez Policję w dniu wyjazdu (z Krakowa i z miejscowości pobytu). Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika.: Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz). 12. Uczestnicy wyjazdu zostaną ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 PLN na każdego uczestnika. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu. 13. Wyżywienie (menu na 1 osobę) 1) Część stacjonarna: Wykonawca zapewni dla uczestników w każdej przerwie między zajęciami serwis kawowy i wyżywienie na każde zajęcia. Dorośli : Menu - serwis kawowy na zajęcia: kawa - 250 ml/osoba herbata - 250 ml/osoba Soki owocowe / jabłkowy, pomarańczowy / w dzbankach 250 ml na osobę, ciasteczka konferencyjne - 15 dkg na osobę /osoba Dzieci: Menu: drożdżówka - 1 sztuka batonik typu Grześki w czekoladzie - 1 sztuka - 39 g Soki owocowe / jabłkowy , pomarańczowy / w dzbankach 250 ml na osobę, herbata - 250 ml/osoba 2) Część niestacjonarna: Wykonawca zapewni dla uczestników w każdej przerwie między zajęciami serwis kawowy i wyżywienie na każde zajęcia. Dorośli : Menu - serwis kawowy na zajęcia: kawa - 250 ml/osoba herbata - 250 ml/osoba woda mineralna - butelka 0,5 l /osoba Soki owocowe / jabłkowy, pomarańczowy / w dzbankach 250 ml na osobę, ciasteczka konferencyjne - 15 dkg na osobę /osoba Dzieci: Menu: drożdżówka - 1 sztuka batonik typu Grześki w czekoladzie - 1 sztuka - 39 g Soki owocowe / jabłkowy , pomarańczowy / w dzbankach 250 ml na osobę, herbata - 250 ml/osoba woda mineralna - butelka 0,5 l / osoba, owoc - 1 sztuka (jabłko lub banan) / osoba 1 dzień Śniadanie: zupa mleczna - 400 ml, 2 rodzaje sałatek warzywnych- 0,1kg/ łącznie, rolada z indyka -50 g, szynka konserwowa - 50 g, ser żółty - 50 g. masło - 50 g, dżem - 50 g, miód - 30 g, pomidor -1 szt., do wyboru: herbata, kawa + mleczko do kawy lub kakao 250 ml., cukier - 2 łyżeczki, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe, bułki - łącznie 0,15 kg), Obiad : 1 danie : zupa pomidorowa z makaronem / 400 ml/ 2 danie : kotlet mielony - 150g, ziemniaki - 200g, marchewka zasmażana - 150g banan - 1 sztuka, kompot śliwkowy - 250 ml Kolacja - ognisko lub grill Mięso grillowane: karczek wieprzowy- 0,1kg, mięso z kurczaka- 0,1kg, kiełbasa -0,1 kg, sosy (musztardowy, chrzanowy, ketchup)- 0,05kg/ łącznie, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe- łącznie 0,15kg), surówka z warzyw - 0,15 kg kawa 150 ml + mleczko do kawy, napoje ( do wyboru), herbata 200 ml + cytryna, soki owocowe 200 ml, woda mineralna 200 ml., serwetki, talerzyki i sztućce jednorazowe 2 dzień Śniadanie: jajecznica - 400 ml., szynka tyrolska - 50 g , baleron - 50g, ser żółty- 50g, ogórek świeży plasterkowany - 100 g. masło- 50g., dżem-50g., do wyboru: herbata, kawa + mleczko do kawy lub kakao 250 ml, cukier - 2 łyżeczki, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe, bułki - łącznie 0,15 kg), Obiad : 1 danie: zupa jarzynowa / 400 ml/ 2 danie: zrazy wołowe zwijane w sosie grzybowym, 300 g., ziemniaki 200g surówka z warzyw mieszanych, 150 g. jabłko 1 szt., sok wieloowocowy - 250 ml Kolacja : spaghetti - 400 g , blok szynkowy- 50g, twarożek z rzodkiewką - 150g., jajko gotowane- 1 szt., masło- 50g, do wyboru: herbata, kawa + mleczko do kawy - 250 ml cukier - 2 łyżeczki, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe, bułki - łącznie 0,15 kg), 3 dzień Śniadanie: kiełbaski na gorąco - 200 g, polędwica- 50g, pieczeń rzymska- 50g, serek topiony - 25 g., masło- 50g, pomidor - 1 szt. , dżem- 50g, miód - 30 g , do wyboru: herbata, kawa + mleczko do kawy lub kakao 250 ml, cukier - 2 łyżeczki, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe, bułki - łącznie 0,15 kg), Obiad: 1 danie : barszcz biały z 1 jajkiem i ziemniakami / 400 ml/ 2 danie : gulasz wołowy - 300 g. kasza jęczmienna - 200g. ogórek małosolny 150 g. ciasto -piernik - 150 g. kompot wiśniowy - 250 ml Kolacja: pierogi z mięsem - 400g. szynka pieczona- 50 g, pasztet - 50g. masło- 50 g, do wyboru: herbata, kawa + mleczko do kawy - 250 ml. cukier - 2 łyżeczki, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe, bułki - łącznie 0,15 kg), 4 dzień Śniadanie: zupa mleczna - 400 ml., 2 rodzaje sałatek warzywnych- 0,1kg/ łącznie, szynka indycza- 50 g, serek kanapkowy naturalny - 150 g., masło- 50 g, dżem- 50 g, pomidor - 1 szt., do wyboru: herbata, kawa + mleczko do kawy lub kakao 250 ml cukier - 2 łyżeczki, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe, bułki - łącznie 0,15 kg), Obiad: 1 danie : zupa ogórkowa z ryżem / 400 ml/ 2 danie : gołąbki w sosie pomidorowym, 300 g., ziemniaki 200g., szarlotka 150 g., kompot wieloowocowy - 250 ml. 14. Ustalenia dodatkowe: 1) Zamawiającego będzie reprezentowało 2 pracowników, którego zadaniem będzie wizytowanie przebiegu wyjazdu i pobytu uczestników. Koszt pobytu pracowników Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty. 2) Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego. 3) Wykonawca przeprowadzi ocenę skuteczności podjętych działań w odniesieniu do założonych celów, przedstawi je na spotkaniu podsumowującym, które zostanie zorganizowane z przedstawicielami Zamawiającego przez Wykonawcę w zasobach lokalowych Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia usługi. Podczas spotkania Wykonawca przekaże Zamawiającemu zgromadzoną dokumentację dotyczącą prowadzenia całej usługi, tj.: listy obecności, kopie zaświadczeń wydanych beneficjentom, potwierdzenia odbioru materiałów piśmienniczych, wyżywienia oraz publikacji, dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji usługi. 4) W razie potrzeby Wykonawca zapewni opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala. 5) W przypadku gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w warsztatach przed ich rozpoczęciem, Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek wynagrodzenie. 6) W przypadku gdy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o rezygnacji beneficjenta z uczestnictwa w zajęciach niestacjonarnych na co najmniej 2 dni robocze przed dniem wyjazdu, Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek wynagrodzenie. 7) W pomieszczeniach, w których będą odbywać się zajęcia będzie panować temperatura pokojowa. 8) Pokoje w których będą zakwaterowani beneficjenci będą dla nich dostępne do momentu wyjazdu z ośrodka. 9) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (do akceptacji) harmonogram zajęć na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć (odrębnie dla zajęć stacjonarnych oraz wyjazdowych). 10) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie stosownego wykształcenia oraz uprawnień, o których mowa w rozdz. II ust. 2 siwz 15. Pozostałe ustalenia: 1) (Dotyczy Wykonawców prowadzących działalność osobiście) Zamówienia nie może wykonywać osoba: a) zatrudniona przy realizacji projektu Pora na aktywność na podstawie umowy o pracę lub b) jeśli zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie - zatrudniona jednocześnie w: Instytucji Zarządzającej - Departamencie Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego, Instytucji Pośredniczącej - Departamencie Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) - Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, Regionalnym Ośrodku EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej - Centrum Projektów Europejskich Konflikt interesów ma miejsce wtedy, gdy ta sama osoba realizuje zadania na rzecz projektu Pora na aktywność, a jednocześnie we wskazanej powyżej instytucji zajmuje stanowisko związane np. z oceną tego projektu, przyznaniem mu dofinansowania, uznaniem poniesionych w ramach projektu wydatków za kwalifikowalne. Każdą sytuację, w której praca w danej instytucji może mieć związek i wpływ na realizację projektu Pora na aktywność należy traktować jako potencjalny konflikt interesów, co uniemożliwia zatrudnienie w ramach projektu. Podwójne finansowanie zachodzi wtedy, gdy zarówno praca w ramach projektu Pora na aktywność, jak i praca we wskazanej powyżej instytucji finansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Pracy. W przypadku wykonywania zadania na rzecz więcej niż jednego projektu finansowanego ze środków EFS, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub wykonywania innych zadań w ramach projektu Pora na aktywność na podstawie umowy cywilno-prawnej Wykonawca zobowiązany jest się do prowadzenia ewidencji czasu pracy wykonywanej na rzecz każdego z projektów, z wyszczególnieniem w jakich godzinach wykonuje pracę dla poszczególnych projektów, których jest pracownikiem. Ewidencja zostanie załączona każdorazowo do rachunku za zrealizowaną usługę. 2) Wszelkie kontakty z Zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. 3) Zamawiający ustala, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, na adres: do@mops.krakow.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 6.06.2011 r. do godz. 13:30 w kwocie: 2000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6. Ustawy 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042. 4. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie załączone do oferty potwierdzenie bankowe wykonania przelewu na konto Zamawiającego. 5. Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach opisanych w art. 46 ust. 1, 2 i 4 Ustawy. 6. Zamawiający zatrzyma wadium gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=30232
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach