Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW I SZKOLEŃ W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ, REALIZOWEANEGO PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Sienkiewicza 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 63 257 04, 63 233 25 , fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Sienkiewicza 32 32
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 63 257 04, 63 233 25, fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
    REGON: 00517282300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW I SZKOLEŃ W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ, REALIZOWEANEGO PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów i szkoleń w zakresie umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn.: Stawiam na siebie! Wyodrębniono 5 części zamówienia Część 1 - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów savoir-vivre u dla 70 Uczestników. Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą trwały łącznie 60 godzin zegarowych, przy czym będą odbywały się 5 grupach warsztatowych, po 12 godzin w każdej grupie. 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie wrzesień - listopad 2012 roku, w dni robocze, w godzinach pomiędzy 9.00 a 16.00. Maksymalna liczba godzin warsztatów w ciągu dnia dla jednej grupy nie może przekroczyć czterech godzin. Szczegółowy harmonogram warsztatów dla każdej grupy zostanie określony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 3. Minimalny zakres merytoryczny warsztatów powinien obejmować następujące zagadnienia: a) podstawowe zasady etykiety i kultury zachowań w kontaktach międzyludzkich; b) zasady dobierania właściwego stroju (w tym pod kątem rozmów kwalifikacyjnych i zatrudnienia); c) właściwego zachowania przy powitaniu; d) właściwego zachowania w miejscach publicznych (restauracja, winda, autobus, sklep itp.); e) właściwego zachowania na rozmowie kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów i przedłożenia go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy dydaktycznych typu komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć.) 2. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 3. Wypełnianie kart czasu pracy przez osobę/osoby prowadzącą/e warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Wypełnienie arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Rozdysponowanie wśród Uczestników warsztatów ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 6. Wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu (zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 7. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) każdorazowej nieobecności Uczestników projektu na zajęciach, b) spóźnieniach oraz wcześniejszym opuszczaniu zajęć przez Uczestników projektu, c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów niezgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 10. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginałów kart czasu pracy osoby/osób prowadzącej/ych warsztaty; b) oryginałów arkuszy obserwacyjnych sporządzonych przez osobę/osoby prowadzącą/e warsztaty; c) oryginałów ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na zakończenie warsztatów wśród Uczestników zajęć; d) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów; e) oryginału rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników zajęć. Część 2 - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów umiejętności społeczno - zawodowych dla 70 Uczestników Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą trwały łącznie 75 godzin zegarowych, przy czym będą odbywały się w 5 grupach warsztatowych, po 15 godzin w każdej grupie warsztatowej. 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie wrzesień - listopad 2012 roku, w dni robocze, w godzinach pomiędzy 9.00 a 16.00. Maksymalna liczba godzin warsztatów w ciągu dnia dla jednej grupy nie może przekroczyć trzech godzin. Szczegółowy harmonogram warsztatów dla każdej grupy zostanie określony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 3. Minimalny zakres merytoryczny warsztatów powinien obejmować następujące zagadnienia: a) budowanie i podnoszenie poczucia własnej wartości oraz motywowanie do zmiany postaw życiowych; b) komunikacja interpersonalna, funkcjonowanie w grupie; c) rozwiązywanie konfliktów i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami; d) asertywność i radzenie sobie ze stresem; e) umiejętne i świadome gospodarowanie budżetem domowym; f) określanie i realizacja zamierzonych celów oraz planowanie i podział obowiązków w rodzinie; g) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą - symulacja rozmowy kwalifikacyjnej; h) samodyscyplina a utrzymanie ewentualnego zatrudnienia. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów i przedłożenie go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy dydaktycznych typu komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć). 2. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 3. Wypełnianie kart czasu pracy przez osobę/osoby prowadzącą/e warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Wypełnianie arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Rozdysponowanie wśród Uczestników warsztatów ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 6. Wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu (zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 7. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) każdorazowej nieobecności Uczestników projektu na zajęciach, b) spóźnieniach oraz wcześniejszym opuszczaniu zajęć przez Uczestników projektu, c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów niezgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 10. Przekazanie Wykonawcy, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginałów kart czasu pracy osoby/osób prowadzącej/ych warsztaty; b) oryginałów arkuszy obserwacyjnych sporządzonych przez osobę/osoby prowadzącą/e warsztaty; c) oryginałów ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na zakończenie warsztatów wśród Uczestników zajęć; d) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów; e) oryginału rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników zajęć. Część 3 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla 70 Uczestników Warunki realizacji szkolenia: 1. Szkolenie będzie trwało łącznie 42 godzin zegarowe, przy czym będzie odbywało się w 7 grupach, po 6 godzin w każdej grupie (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne). 2. Szkolenie będzie odbywało się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie wrzesień - październik 2012 roku, w dni robocze, w godzinach pomiędzy 9.00 a 16.00. Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 3. Minimalny zakres merytoryczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: a) podstawowe czynności ratujące życie; b) zabezpieczenie miejsca wypadku; c) skuteczne wezwanie pomocy; d) bezpieczeństwo ratownika i poszkodowanego; e) zaopatrywanie zranień i urazów; f) nagłe przypadki: zawał serca, atak astmy, padaczka, zasłabnięcia i omdlenia; g) złamania, zwichnięcia, skręcenia kończyn; h) ciało obce w drogach oddechowych, oku i uchu; i) zatrucia pożywieniem, środkami chemicznymi, detergentami, lekami; j) ukąszenia, użądlenia i pogryzienia; k) poparzenia i odmrożenia; l) porażenie prądem; m) pierwsza pomoc pediatryczna. Zobowiązania Wykonawcy: . 1. Przygotowanie szczegółowego programu szkolenia i przedłożenie go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy dydaktycznych typu komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć). 2. Prowadzenie list obecności Uczestników szkolenia na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 3. Wypełnianie kart czasu pracy przez osobę/osoby prowadzącą/e szkolenie według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Rozdysponowanie wśród Uczestników szkolenia ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia przez skierowanych Uczestników projektu (zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 6. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 7. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) nieobecności Uczestników projektu na zajęciach, b) spóźnieniu oraz wcześniejszym opuszczeniu zajęć przez Uczestników projektu, c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia niezgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 9. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginałów kart czasu pracy osoby/osób prowadzącej/ych szkolenie; b) oryginałów ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na zakończenie szkolenia wśród Uczestników zajęć; c) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia; d) oryginału rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników zajęć. Część 4 - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów umiejętności wychowawczych dla 45 Uczestników Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą trwały łącznie 73,5 godziny zegarowej, przy czym będą odbywały się w trzech grupach po 15 osób w każdej. Wymiar czasowy zajęć dla jednej grupy obejmował będzie 7 spotkań po 3,5 godziny zegarowe każde (liczba Uczestników może ulec zmianie, przy czym liczba grup pozostanie taka sama). 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie wrzesień - listopad 2012 roku,, w dni robocze, w godzinach pomiędzy 9.00 a 19.30. 3. Szczegółowy harmonogram warsztatów dla każdej grupy zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Terminy spotkań powinny być jednak ustalone tak, aby zajęcia jednej grupy odbywały się nie częściej niż 2 razy w tygodniu. 4. Minimalny zakres tematyczny warsztatów umiejętności wychowawczych powinien obejmować następujące zagadnienia: a) kształtowanie i doskonalenie umiejętności wychowawczych rodzica, b) wzmacnianie poczucia odpowiedzialności za wychowanie dziecka, c) rozwijanie umiejętności budowania prawidłowych relacji interpersonalnych, w tym pokonywanie barier komunikacyjnych i aktywne słuchanie, d) znaczenie okazywania uczuć, zrozumienia i akceptacji w procesie wychowania dziecka, e) konstruktywne rozwiązywanie konfliktów i sytuacji problemowych, f) źródła pomocy w rozwiązywaniu trudności wychowawczych. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów wraz z propozycją stosowanych metod prowadzenia zajęć oraz proponowanym podziałem czasowym poszczególnych zagadnień (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy dydaktycznych typu komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć.) 2. Przedłożenie Zamawiającemu wraz z ofertą szczegółowego programu warsztatów. 3. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 4. Wypełnianie karty czasu pracy przez osobę prowadzącą warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Sporządzenie przez osobę prowadzącą warsztaty arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6. Przeprowadzenie wśród Uczestników na zakończenie warsztatów ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 7. Wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu (zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 8. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 9. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10. Niezwłoczne informowanie Zmawiającego o: a) nieobecności na zajęciach lub spóźnieniu Uczestników warsztatów; b) niewłaściwym zachowaniu Uczestników, np. pojawienie się na zajęciach pod wpływem alkoholu, utrudnianie prowadzenia zajęć. c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów i uniemożliwić jego realizację zgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem; 11. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia warsztatów, następujących dokumentów: a) oryginałów list obecności ze wszystkich spotkań; b) oryginału wypełnionej karty czasu pracy osoby prowadzącej warsztaty; c) oryginałów arkuszy obserwacyjnych wypełnionych przez osobę prowadzącą warsztaty; d) oryginałów ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez Uczestników na zakończenie warsztatów; e) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów; f) oryginałów rejestrów wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników warsztatów. Część 5 - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów rodzinnych dla 10 Uczestników Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą trwały łącznie 30 godzin zegarowych, przy czym będą odbywały się w jednej 10-cio osobowej grupie, 10 spotkań po 3 godziny zegarowe każde. 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie październik - 15 grudnia 2012 roku, w dni robocze, pomiędzy 9.00 a 19.30. 3. Szczegółowy harmonogram warsztatów zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Terminy zajęć warsztatowych powinny być jednak ustalone tak, aby spotkania odbywały się nie częściej niż 2 razy w tygodniu. 4. Podczas warsztatów rodzinnych powinna zostać przekazana podstawowa wiedza na temat następujących zagadnień: a) rozbudzanie/wzmacnianie świadomości pełnienia roli rodzica; b) obowiązki i odpowiedzialność wynikające z rodzicielstwa; c) znaczenie pozytywnego wzmacniania/stworzenia systemu norm i zasad oraz wymagań i konsekwencji w wychowaniu dziecka, d) problem kary w wychowaniu - wychowanie bez przemocy, e) konstruktywne radzenie sobie z trudnościami wychowawczymi. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów i przedłożenie go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy dydaktycznych typu komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć). 2. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego, 3. Wypełnianie karty czasu pracy przez osobę prowadzącą warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Sporządzenie przez osobę prowadzącą warsztaty arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Przeprowadzenie wśród Uczestników na zakończenie warsztatów ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 6. Wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu (zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 7. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) nieobecności na zajęciach lub spóźnieniu Uczestników warsztatów; b) niewłaściwym zachowaniu Uczestników, np. pojawienie się na zajęciach pod wpływem alkoholu, utrudnianie prowadzenia zajęć; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów i uniemożliwić jego realizację zgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 10. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia warsztatów, następujących dokumentów: a) oryginałów list obecności ze wszystkich spotkań; b) oryginału wypełnionej karty czasu pracy osoby/osób prowadzących warsztaty; c) oryginałów arkuszy obserwacyjnych wypełnionych przez osobę prowadzącą warsztaty; d) oryginałów ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez Uczestników na zakończenie warsztatów; e) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów; f) oryginałów rejestrów wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników warsztatów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach