Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW I INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI SPECJALISTYCZNYCH DLA 23 KOBIET I 1 MĘŻCZYZNY W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO AKTYWNOŚĆ SZANSĄ LEPSZEGO JUTRA WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miastku ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Marii Konopnickiej 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 857 27 86 , fax. 59 857 27 86
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miastku
    ul. Marii Konopnickiej 12 12
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 59 857 27 86, fax. 59 857 27 86
    REGON: 00531287900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka administracyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW I INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI SPECJALISTYCZNYCH DLA 23 KOBIET I 1 MĘŻCZYZNY W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO AKTYWNOŚĆ SZANSĄ LEPSZEGO JUTRA WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji specjalistycznych dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienia składa się z trzech następujących części: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje: Przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym wraz z ustaleniem Indywidualnego Planu Działania. 1. Opracowanie programu konsultacji. 2. Indywidualne konsultacje doradcy zawodowego z uczestnikami projektu - po 2 godziny zegarowe dla każdej z 24 osób - 48 godzin. 3. Stworzenie Indywidualnych Planów Działania dla każdego z uczestników. 4. Opracowanie, wydruk materiałów (w tym opracowany IPD), dla każdego z uczestników i jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 5. Wydanie zaświadczeń. 6. Opinia dla każdego uczestnika na temat jego preferencji zawodowych i skierowanie na odpowiedni kurs zawodowy - nie później niż do 26 września. 7. Wykonawca jest zobowiązany do jak najszybszego przeprowadzenia oceny predyspozycji zawodowych dla uczestników projektu, ponieważ dane te są niezbędne do przygotowania kolejnego postępowania przetargowego na realizację szkoleń zawodowych. 8. Zapewnienie cateringu (kawa, herbata, ciastka) Warsztaty integracji zawodowej. 1. Opracowanie programu warsztatów. 2. Opracowanie, wydruk materiałów szkoleniowych i skryptów dla każdego z uczestników warsztatów oraz jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 3. Przeprowadzenie warsztatów w wymiarze: 64 godzin dydaktycznych w dwóch grupach 12 osobowych (1 grupa 32 godziny dydaktyczne). 4. Przeprowadzenie pre i posttestów. 5. Wydanie zaświadczeń o zakończeniu warsztatów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216) 6. Zapewnienie cateringu na każdy dzień szkolenia dla każdego z uczestników (drugie danie, napoje, kawa, herbata, ciastka). II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje: Przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji z psychologiem i psychoterapeutą dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Indywidualne konsultacje z psychologiem i psychoterapeutą 1. Indywidualne konsultacje psychologa psychoterapeuty z uczestnikami projektu - po 2 godziny dla każdej z 24 osób - 48 godzin. 2. Opracowanie programu konsultacji 3. Opracowanie, wydruk materiałów . 4. Wydanie zaświadczeń. 5. Zapewnienie cateringu (kawa, herbata, ciastka) Warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców 1. Opracowanie programu warsztatów. 2. Opracowanie, wydruk materiałów szkoleniowych i skryptów dla każdego z uczestników warsztatów oraz jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 3. Przeprowadzenie warsztatów w wymiarze: 2 grupy po 48 h dydaktycznych - 96 godzin dydaktycznych. 4. Przeprowadzenie pre i posttestów. 5. Wydanie zaświadczeń o zakończeniu warsztatów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216) 6. Zapewnienie cateringu na każdy dzień warsztatów dla każdego z uczestników (drugie danie, napoje, kawa, herbata, ciastka). III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje: Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z prawnikiem radcą prawnym dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Indywidualne konsultacje z prawnikiemradcą prawnym 1. Indywidualne konsultacje prawnika radcy prawnego z uczestnikami projektu - po 2 godziny dla każdej z 24 osób - 48 godzin. 2. Opracowanie programu konsultacji. 3. Opracowanie, wydruk materiałów. 4. Wydanie zaświadczeń. 5. Zapewnienie cateringu (kawa, herbata, ciastka). Wykonawca składający ofertę na organizację warsztatów musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych na podstawie art. 20 ust.4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z poźn. zm.) przez, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wojewódzki urząd pracy. Jedna godzina dydaktyczna warsztatów - 45 min. - godziny dydaktyczne nie dotyczą indywidualnych konsultacji ze specjalistami. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW wszystkich uczestników biorących udział w zajęciach. Zajęcia będą odbywać się siedzibie Zamawiającego od dwóch do czterech razy w tygodniu. W jednym dniu szkoleniowym 1 grupa nie może mieć więcej niż 6 godzin dydaktycznych, w przedziałach czasowych pomiędzy 8:00 a 18:00. Wykonawca zapewni co najmniej 1 przerwę trwającą 15 minut (dowolnie rozplanowaną przez prowadzącego). Wykonawca musi zapewnić wszystkie pomoce szkoleniowe (materiały dydaktyczne, tablice flipchart, bloki flipchart, rzutnik itp.) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji: 1. dziennika z tematami zajęć i liczbą godzin, 2. listy obecności, 3. list pokwitowań odebranych posiłków i napojów, 4. list odbioru materiałów zapewnionych w ramach danego kursu, Wykonawca obowiązany jest zapewnić wykwalifikowaną kadrę, która będzie posiadała kompetencje w zakresie prowadzonych warsztatów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania nie jest zobowiązany wnieść wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach